خرید باکیفیت ترین گز شیرین در اصفهان

تولید گز در ایران سابقه ایی دیرینه دارد و به دوران صفویه باز می گردد. این محصول از پرطرفدارترین شیرینی های سنتی کشور محسوب می شود که طرفداران زیادی دارد. برند های متعددی در ایران و بخصوص استان اصفهان که قطب گز می باشد، مشغول به تولید این محصول هستند. گز شیرین اصفهان یکی از برند های محبوب و با سابقه در تولید گز می باشد که مرغوب ترین نوع گز و سوهان را تولید و در بازار عرضه می کند. خرید با کیفیت ترین گز شیرین در اصفهان از طریق مراکز معتبر فروش این محصول امکان پذیر می باشد که به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

خرید باکیفیت ترین گز شیرین در اصفهان

خصوصیات گز شیرین باکیفیت

خصوصیات گز شیرین باکیفیت

واحد های تولیدی گز شیرین اصفهان، با کوله باری از تجربه، این محصول را با طعم های متنوع و درصد های مختلف بادام و پسته، تولید می کنند. تنوع محصولات گز شیرین سبب می شود تا گستره ی وسیعی از سلیقه ها پوشش داده شود که در نهایت باعث جلب رضایت مشتریان محترم می شود .

تولیدی گز شیرین با بکارگیری متخصصان مجرب این حوزه و تجهیزات بروز، از مرغوب ترین مواد اولیه برای تولید این محصول استفاده می کند. یک بار تجربه ی خرید از این برند، می تواند ضامن کیفیت این محصول باشد     .

مواد پایه ایی که در ساخت گز شیرین باکیفیت استفاده می شوند شامل :

  1. گزانگبین یا انگبین های گیاهی مختلف
  2. شکر و گلوکز
  3. سفیده تخم مرغ
  4. مغز بادام و پسته
  5. انواع طعم دهنده ها مانند هل و زعفران و گلاب

یکی خصوصیات گز شیرین اصفهان، توجه به سلیقه های مختلف می باشد. این شیرینی در انواع مختلفی تولید می شود. در زیر به برخی از این انواع اشاره می کنیم:

  • گز لقمه ایی مغز پسته و بادام با درصد های ۱۰، ۱۸، ۲۸، ۳۵ و ۴۰
  • گز آردی مغز پسته و بادام با درصد های ۱۸، ۲۸، ۳۵ و ۴۰
  • گز با مغز مخلوط پسته و بادام

اما از ویژگی جذاب گز شیرین اصفهان می توان به بسته بندی های جذاب این برند اشاره کرد. این شیرینی در بسته بندی هایی با طرح های سنتی و زیبا قرار گرفته که می تواند بعنوان یک کادوی بسیار شیک مورد استفاده قرار گیرد.

خریدار انواع گز شیرین درجه یک در اصفهان

خریدار انواع گز شیرین درجه یک در اصفهان

خریدار گز اصفهان می تواند این محصول درجه یک را از مراکز معتبر فروش این محصول تهیه کند. خریداران این شیرینی می توانند این محصول را بصورت عمده برای فروشگاه های خود خریداری نمایند که به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد .

امکان خرید جزئی نیز از این مراکز فراهم می باشد که مشتریان محترم می توانند با اطمینان خاطر این محصول با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنند. اعتبار و سابقه ی تولید خود می تواند ضامن کیفیت گز شیرین اصفهان باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما