خرید بهترین گز های اصفهان به صورت عمده

شهر اصفهان به عنوان یک شهر توریستی و پایتخت هنری ایران می باشد که هر ساله مسافران و توریست های بسیاری به این شهر سفر می کنند. از جمله سوغات پر فروش و معروف اصفهان گز می باشد که مواد اولیه ی آن شامل گلوکز، گلاب، سفیده تخم مرغ، شکر، مغز پسته، مغز بادام و خلال بیدمشک می باشد.گز های تولید شده انواع مختلفی دارند که هر کدام با توجه به طرز تهیه و مواد اولیه ی مرغوب و درصد مغز های به کار رفته در آنها قیمت های مختلفی دارند. شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی خرید بهترین گز های اصفهان به صورت عمده و جزئی را انجام دهید. 

خرید بهترین گز های اصفهان به صورت عمده

آشنایی با بهترین گز های اصفهان

آشنایی با بهترین گز های اصفهانگز به عنوان خوشمزه ترین و پرفروشترین محصول اصفهان می باشد. سفت و در عین حال ترد بودن گزها نشان دهنده ی اصیل بودن این محصول است. 

گزها با روش های مختلف صنعتی و سنتی تولید می شوند و به طور کلی در دو نوع پسته ای و بادامی وجود دارند و هر کدام از آنها با توجه به مقدار مغزی که در داخلشان دارند قیمت گذاری می شوند. 

بهترین گز، گز سفارشی است که با توجه به سفارش مشتریان تولید می شود و میزان مغز پسته و بادام آن بسته به سلیقه ی فرد متفاوت می باشد و باید این نکته را هم مدنظر قرار داد که کیفیت و خوشمزه بودن گزها بیشتر به انگبین آن بستگی دارد تا سایر ترکیبات به کار رفته در گز و مغزها بیشتر جنبه ی زیبایی دارند.

قیمت مرغوب ترین انواع گز اصفهان

قیمت مرغوب ترین انواع گز اصفهانقیمت گز اصفهان مرغوب با توجه به فاکتورهایی از جمله نوع بسته بندی آن، طعم، مزه، سایز و اندازه و برندی تولیدی متغیر می باشد. 

انواع گز مانند:

  1. گز بدون گزانگبین که مواد تشکیل دهنده ی آن شکر، سفیده تخم مرغ، گلاب و انواع مغزها است و به صورت آردی، لقمه ای، سکه ای، برشی و نوع های دیگر تولید می شوند.
  2. گز آردی نوعی است که در هنگام تهیه ی آن به شکل های مختلفی مانند مربع، دایره و سایر اشکال در می آید و در بسته بندیهایی که داخل آنها بستری از آرد وجود دارد قرار داده می شوند. 
  3. گز لقمه ای، گزی است که آن را با کمک دستگاه های مخصوصی در اندازه های تقریبا منظم و یک شکل برش می دهند.
  4. گز سکه ای که به اندازه ی بسیار کوچک مانند سکه ها تولید می شوند و در بستری پوسیده شده از آرد قرار می گیرند. 

و هر کدام از این گزها قیمت خاص خودشان را دارا می باشند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما