فروش گز اصفهان به صورت عمده ای

فروش گز اصفهان به صورت عمده ای، قسمت کوچکی از فعالیت گسترده سایت بازار گز اصفهان است که اکثراً با آن آشنایی دارید. فروش گز اصفهان در برند های مختلف، این امکان را به خریدار داده تا متناسب با سلیقه، خرید گز را انجام دهد.

فروش گز اصفهان و راه های خرید آن، چیزی است که در این تاپیک مورد بررسی قرار می گیرد. خریدارانی هستند که قصد تهیه گز اصفهان به صورت عمده ای را دارند.

آیا راه ساده و بدون دردسری که بتوان به خریداران عمده گز اصفهان معرفی کرد سراغ دارید؟

سایت های اینترنتی، کدامیک محل خرید و فروش مناسبی برای انواع گز اصفهان هستند؟

کیفیت خوب اولین پارامتری می باشد که یک مصرف کننده به آن توجه خاصی دارد. ما بهترین کیفیت بازار و مناسب ترین قیمت را در اختیارتان می گذاریم.

فروش گز اصفهان

انواع گز اصفهان در بازار کشور

فروش گز اصفهان و بلداجی، با تنوع در نوع و برند انجام می شود. برای همین است که امروزه در بازار، هر کس با توجه به سلیقه و بودجه، می تواند انواع گز اصفهان در بازار کشور را خریداری کند.

یکی از مهمترین و اصلی ترین پارامترهای تعیین قیمت گز، قیمت مغز پسته می باشد. نموداری از تغییرات قیمت در نیمه اول سال در اختیارتان قرار می دهیم.

فروش گز اصفهان

در کل، شکل پخش گز اصفهان به چند نمونه زیر محدود است:

  • گز لقمه ای
  • گز آردی
  • گز برشی
  • گز رژیمی
  • گز پروبیوتیک
  • گز لقمه ای-شکلاتی
  • گز بدون مغز

فروش گز

هر یک از این ۴ نوع گز، خود دارای گونه های مختلف مغزدار، ساده و طعم دار هستند.

خرید گز اصفهان به صورت عمده ای

فروش گز اصفهان تا چند سال اخیر، تنها توسط نمایندگی های برند های مختلف در جای جای اصفهان انجام می شد. حال که تکنولوژی پیشرفت کرده و فروشگاه های آنلاین روی کار آمده اند، خرید گز اصفهان حتی به صورت عمده ای، می تواند اینترنتی و غیرحضوری انجام گیرد. در رابطه با مزایای خرید گز اصفهان به صورت اینترنتی، می توان به کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان اشاره کرد.

[toggle title=”پیشنهاد ویژه فروش” state=”open”]چنانچه ظرف مدت هفته جاری از طریق همین سایت اقدام به خرید نمایید از تخفیفات ویژه ای برخوردار می شوید.[/toggle]

فروش گز اصفهان

مراکز فروش انواع گز اصفهان

فروش گز اصفهان همانطور که در بخش قبلی بیان شد، به کمک سایت های اینترنتی انجام پذیر است. مراکز فروش متعددی در سراسر کشور فعالیت دارند که هم حضوری و هم غیرحضوری، خرید و فروش گز اصفهان به صورت عمده ای و یا خرد را برای خریدار و فروشنده میسر ساخته اند.

یکی از شناخته شده ترین این سایت ها در میان بازاریان، سایت بازار گز اصفهان نام دارد.

قیمت گز عمده در فروشگاههای اینترنتی

انواع و اقسام گز( لقمه ای، آردی و برشی) در طعم ها و مغزهای متفاوت، و با به صورت ساده و بدون مغز در کارخانه های تولید گز ساخته می شوند.
جهت خرید انواع گز اصفهان و بلداجی علاوه بر مراجعه به نمایندگی ها و مراکز پخش به صورت حضوری، می توانید به آسانی از طریق آنلاین و اینترنتی نیز محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید.
امروزه وب سایت های اینترنتی بسیاری در زمینه فروش عمده ای گز اصفهان و بلداجی فعالیت می کنند که می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران واحد فروش این مجموعه ها ارتباط بگیرید و بدون واسطه و مستقیم از درب کارخانه خرید خود را با قیمت ارزان و درجه کیفیت مناسب و قابل قبول انجام دهید.
بهتر است بدانید که میزان خرید با قیمت محصول رابطه معکوس دارد، به این صورت که هرچقدر خرید بیشتری انجام دهید قیمت محصول خریداری شده برای شما ارزانتر می شود.

کارشناسان واحد فروش وب سایت بازار گز اصفهان، جهت رضایت شما در امر خرید گز، سوهان گزی و پولکی آماده پاسخدهی به سوالات شما خریداران محترم در هر ساعت از شبانه روز هستند.

فروش گز اصفهان

مرکز فروش گز اصفهان در تهران

گز یکی از شیرینی های سنتی و پرطرفدار و سوغات اصلی شهر اصفهان است که به صورت وسیع و گسترده در این شهر و کمی محدودتر در بلداجی و قم نیز تولید می شود. همانطور که گفته شد گز در بین مردم ایران طرفداران بسیاری دارد از این رو لازم است که در سرتاسر کشور نمایندگی و مراکز پخش و فروش این محصول وجود داشته باشد.
در شهر تهران نمایندگی فروش انواع گز با برندهای معروف مانند: کرمانی، مظفری، معراج و غیره تاسیس شده است که برای خرید، دانستن آدرس این مراکز لازم می باشد.

فروش گز اصفهان

خرید گز در تهران

خرید گز در مرکز ایران به خصوص تهران بیشتر در بسته بندی های شکیل مانند فلزی، چوبی و خاتم انجام می گیرد. این شهر به دلیل بازار گسترده ای که دارد، خیلی از تولیدات گز، سوهان، پولکی، نبات و سوهان گزی و بسیاری از مواد غذایی و تنقلات را به خود اختصاص می دهد.
در خیلی از مواقع بازار تهران حکم پخش کننده بزرگ را برای کل کشور ایفا می کند و به زبان ساده تر باید گفت که می توان تهران را به عنوان مرکر اصلی در توزیع به شمار آورد.
خرید گز در تهران با درصدهای مختلف نظیر گز ۱۸ درصد، ۲۸ درصد، ۴۰ درصد و بیشتر با مغزهای پسته و مخلوط بادام و پسته در سطح بازار انجام می گیرد. بیشتر اوزانی که در این شهر مورد استفاده قرار می گیرد، ۳۵۰ گرمی، ۴۰۰ گرمی، ۴۵۰ گرمی، ۵۰۰ گرمی می باشد.
علاوه بر وزن هایی که در بالا ذکر شد، به صورت فله ای نیز توزیع و بازار خود را دارا می باشد. کارتن های فله ای بیشتر مواقع ۵ کیلوگرمی و ۶ کیلوگرمی هستند.

[toggle title=”برای اطلاع از قیمت مصرف کننده در تهران کلیک کنید.” state=”close”]قیمت گز آردی ۴۰ درصد مغز پسته مصرف کننده: بین ۱۱۵ تا ۱۲۰ هزار تومان قیمت گز آردی ۲۸ درصد مغز پسته مصرف کننده: ۹۰ تا ۹۵ هزلر تومان قیمت گز لقمه ای ۲۸ درصد جعبه چوبی با مغز پسته برای مصرف کننده: ۹۵ تا ۱۰۰ تومان می باشد. قیمت گز ۱۸ درصد مغز پسته برای مصرف کننده: ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان می باشد.[/toggle]

برای در جریان قرار گرفتن از قیمت های عمده ای و تناژ بالا مخصوص عمده فروشان و تاجران می بایست با واحد فروش در تماس باشید که در اختیارتان قرار دهند.

فروش گز اصفهان

فروش عمده گز با روکش سوهان (سوهان گزی)

گز با روکش سوهان نوعی شیرینی ترکیبی است که از میکس گز و سوهان درست می شود و نزدیک به چند دهه است که وارد بازار شده و در این بازه زمانی مشتریان و طرفداران خود را در میان مردم در داخل و خارج از کشور پیدا کرده است.
سوهان گزی در اصفهان، قم و بلداجی به صورت وسیع و گسترده تولید می شود و کارگاههای زیادی در این سه شهر به ساخت و تولید این محصول مشغول هستند.
همان طور که می دانید قم قطب اصلی تولید سوهان در ایران است و سوهان گزی لقمه ای که در این شهر تولید می شود با محصولی که در شهر اصفهان و بلداجی ساخته می شود کمی متفاوت است. در شهر قم سوهان گزی با برندهای معروفی مانند خودکار، ساعدی نیا، محمد سیما و غیره مشغول تولید می باشند.
قیمت سوهان گز بستگی به مواد اولیه استفاده شده در آن و کیفیت نهایی محصول و همچنین میزان سفارش و خرید شما دارد.
خرید عمده ای سوهان گزی اصفهان و بلداجی به صورت فله ای در کارتن هایی با وزن خالص ۵ کیلوگرم و یا در بسته بندی با وزن ۸۰۰ گرم در وب سایت بازار گز اصفهان امکانپذیر است.

فروش گز اصفهان

قیمت انواع گز اصفهان

فروش گز اصفهان در ایران با قیمت های مختلفی انجام می شود. در ادامه لیست قیمت و تخفیف هایی که به مناسبت برخی از ایام سال ترتیب داده قرار داده ایم.

[button color=”green” size=”small” link=”https://persiangaz.com/offer/” icon=”” target=”false”]برای مشاهده قیمت ها و تخفیفات کلیک کنید.[/button]

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما