قیمت انواع گز آردی بادامی در اصفهان

قیمت انواع گز و شکلات تخته ای گلکسی در اصفهان چون معدن گز ایران این شهر می باشد بسیار مناسب است، این شهر گز هایی با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب را به صورت عمده و جزئی خدمت مشتریان و خریداران ارائه می کند‌. گز یکی از تنقلات سنتی و خوش مزه ی ایرانی می باشد، که معروف ترین نوع آن، گز آردی بادامی می باشد و نام این محصول با نام اصفهان گره خورده است.

قیمت انواع گز آردی بادامی در اصفهان

گز آردی بادامی با درصد مغز متفاوت

گز آردی بادامی با درصد مغز متفاوت گز آردی بادامی یکی از نمونه های مختلف گز در اصفهان می باشد که طرفداران بسیاری در داخل و خارج از کشور دارد و در این نمونه جزو پر فروش ها محسوب می شود.

این محصول بر اساس مغز های موجود در آن به انواع ۱۸ درصد تا ۳۸ درصد تقسیم بندی می شود.

در بعضی از انواع این نمونه از پسته و بادام استفاده می شود و در انواع دیگر فندق مورد استفاده ی فراوان قرار می گیرد، که هر کدام از آن ها باعث ایجاد طعم های متنوع می شود اما طعم اصیل گز همواره در این نمونه احساس می شود و همین باعث برتر شدن این محصول نسبت به نمونه های دیگر می گردد.

بیش تر گز ها یا آردی هستند و یا لقمه ای، اما گز آردی از محبوبیت بیش تری نسبت به انواع دیگر برخوردار است.

گز جزو شیرینی هایی است که در آن از نشاسته، روغن، مواد غیر طبیعی، رنگ و طعم دهنده استفاده نمی شود، بنابراین خوردن آن برای بدن بسیار مفید می باشد چون در آن از: شکر، سفیده ی تخم مرغ، گلاب و یا ترنجبین و مغز پسته یا بادام استفاده می شود.

استفاده از انگبین، شیرخشت، هل و گلاب و … خاصیت این سوغاتی خوش طعم را چندین برابر می کند.

شکلات خارجی در تهران یکی از شیرین ترین ها و سوغاتیها محسوب می شود که شهرتی جهانی دارد و تنوع بسیار بالایی در طعم و مزه دارد، ارزش غذایی گز های آردی ۵ برابر گز های معمولی می باشد و انرژی زیادی در بدن تولید می کند.

استفاده از این نمونه یبوست و کم خونی را رفع می کند، خارش های شدید را درمان و به دفع صفرا کمک بسیاری می کند.

دریافت دقیق ترین قیمت گز اصفهان

دریافت دقیق ترین قیمت گز اصفهان خرید گز درجه یک در اصفهان به راحتی امکان پذیر است، زیرا اصفهان معروف ترین و خوش مزه ترین گز های ایران را تولید می کند.

قیمت گز اصفهان به فاکتور های مختلفی بستگی دارد از جمله: نوع بسته بندی، مزه و طعم، سایز و اندازه و برند تولیدی و مقادیر مغزیجات به کار رفته در آن و …

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما