قیمت خرید انواع گز

قیمت خرید انواع گز به صورت عمده و جزئی در مقایسه با هم دارای تفاوت اند . در اینجا ما به انواع گز و قیمت های گوناگون شان می پردازیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مرغوبترین نوع گز ، گز اصفهان است که تاریخ ان به ۴۵۰ سال پیش بازمی گردد. ۹۰ درصد تولیدات در ایران در اصفهان صورت گرفته است. در گزهای تولیدی اصفهان درصدی از عصاره انگبین استفاده می کنند که این ماده ارزش گز را ۴ یا ۵ برابر بیشتر از گز عادی می کند. این ماده ، هویت گز  ” اصفهان ” است.

به طور کلی دو نوع شکلات کادویی ارزان تولید می شود که تقسیم بندی انها بر اساس مغز موجود در گز است.

  • مغز پسته
  • مغز بادام

که در هر کدام از ان ها درصد متفاوتی بنابر سفارش داخلی یا خارجی مغز گنجانده می شود. ۱۸ درصد ، ۱۰ درصد و…

قیمت خرید انواع گز

انواع گز موجود در بازار

  • گز آردی
  • گز لقمه ای
  • سوهان گزی
  • گز شکلاتی
  • گز کم کالری
  • گز پروبیوتیک
  • گز سفارشی

قیمت خرید انواع گز

قبل از شرح توضیحات هر نوع گز ذکر یک نکته الزامی است. دسته بندی انواع گز می توان از روی : مواد ، شکل ، بسته بندی و… انجام شود.

گز آردی : به گزی می گویند که بعد از درآمدن اشکال مختلف : مربع ، دایره و… در آرد غلطانیده شده و در جلد بسته بندی شده در آرد قرار می گیرد.

گز لقمه ای : یک نوع از گز است که به قطعات هم م شکل برش داده شده ( به صورت لقمه کوچک درآورده شده ) و در پوشش خوراکی عرضه می شود.

سوهان گزی : گز همانند یک مغز در درون سوهان پیچیده است.

گز شکلاتی: گز با روکشی از شکلات پوشیده شده را گز شکلاتی می گویند ( یا به صورت یکدست یا تزئینی روی سطح گز قطعات شکلات ) وجود دارد.

گز کم کالری : در این گز در تولید ان آرد و قند استفاده نشده یا درصد بسیار جزئی استفاده شده که مناسب برای افرادی که دارای رژیم های خاص غذایی هستند.

گز پروبیوتیک : به ان فراسودمند هم می گویند. پروبیوتیک یک نوع باکتری و مخمر است که برای سیستم گوارش مفید است که باتولید این نوع گز فراوری می شود.

گز سفارشی : معمولا در سفارشات عمده تولید می شود.

قیمت خرید انواع گز

قیمت خرید انواع گز

قیمت خرید انواع گز و شکلات فرمند کادویی برای خریدار در بازار متفاوت است چون برای مثال : بسته بندی ۴۵۰ گرمی با یک کیلویی ان نمی تواند یکسان باشد.

گز پسته ای ۲۸ درصد با گز پسته ای ۱۸ درصد ( هر دو ۴۵۰ گرمی
) یکسان نیستند معمولا ۲۸ درصدی گرانتر از ۱۸ درصدی است.

خرید عمده گز از قیمت بالاتری نسبت به خرید جزئی یا بسته ای برخوردار است.

برند معروف گز اصهان با یک برند معمولی نمی تواند هم قیمت باشد چون بدیهی است که برند اصفهان گرانتر از برند تجاری دیگر شهرهاست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما