بازار گز فروشان اصفهان با قیمت عالی

گز یکی از سوغاتی های معروف شهر اصفهان می باشد که طعم بسیار شیرین و دلنشین دارد و بسیاری از افراد علاقمند به خوردن این نوع شیرینی دارند. بسیاری از افراد سفر کرده به این استان آن را خریداری کرده و نیز ساکنان این شهر نیز بسیار آن را استفاده می کنند. همچنین انواع مختلفی دارد که در کیفیت های متفاوت تولید و عرضه می شود. در بازار گز فروشان اصفهان انواع متنوع آن وجود دارد که به صورت بسته بندی شده در وزن های مختلف و در کیفیت و برند های مختلفی قابل ارائه می باشد.

بازار گز فروشان اصفهان با قیمت عالی

کدام نوع گز اصفهان دارای طرفداران خاصی است؟

کدام نوع گز اصفهان دارای طرفداران خاصی است؟گز یکی از شیرینی های پر طرفدار محسوب می شود که تولید این شیرینی به زمان های قبل بر می گردد. انواع مختلف این محصول توسط کارخانه ها تولید شده که هر کدام به نوعی با یکدیگر متفاوت و خوشمزه می باشند.

در اینجا به انواع مختلف آن می پردازیم: 

  • گز لقمه ای
  • گز آردی
  • گز سکه ای
  • گز برشی
  • گز شکلاتی
  • گز انگشت پیچ

هر کدام از این نوع گزها طرفداران مخصوص به خود را دارد. گز لقمه ای پس از تهیه مواد به صورت منظم با استفاده از دستگاه برش داده شده و بسته بندی می شود. گز آردی نیز به قطعات کوچکتر مربع یا گرد برش داده شده و برای ماندگاری بیشتر به همراه آرد بسته بندی می شود و آرد مانع از چسبندگی آنها به یکدیگر می شود. گز لقمه ای نیز همانند گز آردی برش داده شده می شود اما بدون آرد بسته بندی می شود. گز برشی به گونه ای برش و بسته بندی می شود که مغز داخل آن مشخص شود. گز شکلاتی نوعی گز است که برای ماندگاری بیشتر و ارائه گز با طعمی متفاوت تر آن را با لایه ای از شکلات و کاکائو پوشانده و گز جدیدی را ارائه می دهند. گز انگشت پیچ بدون هیچ مغزی تهیه می شود.

فروشگاه های گز بلداجی اصلی در اصفهان

فروشگاه های گز بلداجی اصلی در اصفهانبلداجی یکی از مناطق مهم و اصلی در استان چهار محال و بختیاری در تولید گز به شمار می آید که بسیار معروف و شناخته شده می باشد.

انگبین که از گیاه انگبین به دست می آید با ترکیب عسل و سایر مواد بدون مواد افزودنی شیمیایی دیگر به دست می آید.

انواع گز آردی و لقمه ای در این شهر تولید می شود و به سایر کشورها نیز صادر می شود به همین دلیل این نوع گزها با برند بلداجی معروف شده است.

با تولید این نوع شیرینی، نمایندگیها و فروشگاه های گز بلداجی اصلی در استان اصفهان ایجاد شده اند که انواع مختلف گز را با طعم های متفاوت به خریداران ارائه می دهد.

در فروشگاه گز اصفهان انواع مختلف گزها با توجه به میزان درصد مغز موجود در آنها متفاوت هستند و قیمت های متفاوت دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما