تولید کنندگان بهترین گز کرمانی اصفهان عبدالرزاق

گز یکی از شیرینی های سنتی کشور محسوب می شود که قطب اصلی تولید آن، استان اصفهان می باشد. این شیرینی حس اصالت و شکوه خاصی به سفره ها می بخشد و با طعم مطبوعی که دارد لحظات شیرینی را برای مردم عزیز رقم میزند.

به دلیل سالم تر بودن و ارزش غذایی بالای این شیرینی نسبت به سایر محصولات مشابه، جایگاه ویژه ایی در میان خانواده های ایرانی دارد. گز کرمانی اصفهان عبدالرزاق یکی از انواع گز های مرغوب بوده که با کیفیتی مثال زدنی همواره طرفداران خود را دارد.

تولید کنندگان بهترین گز کرمانی اصفهان عبدالرزاق

گز کرمانی اصفهان درجه یک چگونه است؟

گز کرمانی اصفهان درجه یک چگونه است؟

استفاده از کرمانی اصفهان، لحظات شیرینی را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد که تا مدت ها طعم بی نظیر آن در خاطره می ماند. شیرینی گز، حس اصالت و زیبایی سنتی خاصی به سفره ها می بخشد. 

گز اصفهان به لحاظ طعم دارای انواع مختلفی مانند عسلی، شکلاتی، زعفرانی و … می باشند. تنوع زیاد گز اصفهان باعث اقبال فراوان خریداران به این محصول شده است. در روند تولید گز درجه یک از مواد مختلفی استفاده می شود که شامل:

  • گز انگبین و انگبین های گیاهی مختلف
  • شکر و گلوکز
  • سفیده تخم مرغ 
  • پسته و بادام

از مهمترین معیار های دسته بندی گز، درصد مغز پسته و بادام بکار رفته در آن می باشد. از این مغز ها با درصد های مختلفی مانند ۱۰، ۱۸، ۲۸، ۳۲ و ۸۰ در فرایند تولید گز استفاده می شود. گز کرمانی اصفهان با استفاده از تازه ترین و مرغوب ترین خشکبار این محصول را با کیفیتی مثال زدنی به بازار عرضه می کند.

 برخی از خواص گز مرغوب اصفهان عبارتند از:

  1. رفع خستگی و گرفتگی عضلات
  2. آرامش اعصاب و بالا بردن قند خون
  3. تمام خواص مفید مغز های پسته و بادام

مواد اولیه ایی که برای تولید گز استفاده می شوند، بسیار تازه، سالم و مقوی بوده که همین امر سبب می شود تا گز، نسبت به شیرینی های امروزی، بسیار سالم تر و کم ضرر تر باشد. تولید کننده گز اصفهان با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و خشکبار، این محصول را با کیفیتی فوق العاده در بازار توزیع می کند.

گز عبدالرزاق به چه کشور هایی صادر می شود؟

گز عبدالرزاق به چه کشور هایی صادر می شود؟گز عبدالرزاق بواسطه طعم بی نظیر و کیفیتی فوق العاده علاوه بر مصارف داخلی، بعنوان یکی از شیرینی های صادراتی کشور نیز شناخته شده است. این محصول به کشور های مختلفی صادر می شود که ارز آوری بسیار مناسبی را برای کشور دارد. برخی از این کشور ها شامل:

  • عراق
  • گرجستان
  • دبی
  • بحرین

همچنین این محصول به برخی از کشور های اروپایی و چین نیز صادر شده و از پتانسیل بالایی برای صادرات به سایر کشور های عربی و حوزه خلیج فارس برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما