خرید مستقیم گز اصفهانی در بازار

گز اصفهانی یکی از مشهور ترین و سالم ترین سوغاتی های استان اصفهان می باشد که به دلیل خواص و فواید زیادی که دارد، مشتریان و طرفداران زیادی را در کشور به خود اختصاص داده است. قابل ذکر است که این گز به طور معمول به دو صورت شاخه‌‌ای و کیلویی به فروش می رسد که کیفیت، مرغوبیت، طعم، مزه و رنگ گز، در قیمت آن بسیار موثر است. یکی از مطمئن ترین راه های خرید این نوع از گز،  خرید اینترنتی می باشد که می‌تواند بدون هیچ واسطه ای و با ارتباط مستقیم خریدار با تولید کننده، گز اصفهانی با کیفیت را سفارش دهد.

خرید مستقیم گز اصفهانی در بازار

طرز تهیه مرحله به مرحله گزخوشمزه

طرز تهیه مرحله به مرحله گزخوشمزهشاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که روش تولید این گز پرفروش چطوری است؟ آیا در  تولید آن در تولیدی ها، از ماشین آلات استفاده می‌شود یا همه‌ی مراحل تولید گز با دست و رعایت نکات بهداشتی است ؟

قابل ذکر است که گز اصفهان معمولاً به دو صورت دستی و صنعتی تولید می گردد. جالب است بدانید که موادی چون عسل، پسته،گزانگبین و ترنجبین در تولید آن استفاده می‌شود، که ارزش غذایی بالایی به عنوان یک میان وعده‌ی مفید به این محصول می بخشند.  عسل تاثیر فراوانی در متعادل بودن فشار خون و سلامت قلب دارد؛ همچنین به دلیل وجود مقادیر زیادی آنتی اکسیدان، درمان طبیعی مبارزه با سرطان می‌باشد، که این ثابت می‌کند  یکی از دلایل فروش بالای گز خواص درمانی مواد تشکیل دهنده ‌‌ی آن است.

همچنین در روش صنعتی دست دخالت زیادی در تولید این محصول صادراتی ندارد و دستگاه ‌‌‌‌‌‌‌هایی چون: دستگاه پرس، انواع همزن، دستگاه برش و … در تولید آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. معمولا مدل‌های تولید گز اصفهان متنوع است و موارد زیر چند نوع از گزها‌ی اصفهان می‌باشند:

  • گز پسته‌ای
  • گز بادامی بدون گزانگبین
  • گز با ترنجبین آردی
  • گز لقمه‌ای آردی
  • گز انگشت‌ پیچ
  • گز سکه‌ای کنجدی

البته نباید فراموش کنیم که گز سنتی و دست ساز اصفهان، با یادگیری و عمل به مراحل تولید آن  توسط خود مردم، می تواند به عنوان گز خانگی خوشمزه در سراسر کشور، به حساب آید.

مرکز خرید بهترین گز اصفهانی کجاست؟

مرکز خرید بهترین گز اصفهانی کجاست؟آیا برای شما این سوال پیش آمده است که  گز خوب باید دارای چه خصوصیاتی باشد؟ در مرکز خرید گز چگونه باید گز تازه را تشخیص دهیم؟ مهمترین نکته در خرید گز هنگام خرید توجه به بسته بندی بهداشتی آن و همچنین تاریخ تولید گز می‌باشد.

جالب است بدانید گزهایی که وقتی آنها را با دست فشار می دهیم، حالت انعطافی دارند و سریع شکل اولیه را به خودشان می‌گیرند و زیاد سفت نشده‌اند، گزهای تازه‌تر و با کیفیت تری هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما