خرید پولکی طعم دار در اصفهان

پولکی یک آبنبات خوشمزه و لذیذ است که تولید اصلی آن در استان اصفهان می باشد و یک سوغات درجه یک و پرطرفدار محسوب می شوند. پولکی اصفهان دارای طعم های مختلفی است که همه آن ها لذت خاص خود را دارند. امروزه، خرید پولکی طعم دار و ساده به صورت غیرحضوری هم انجام می شود و مشتریان می توانند این محصول را با قیمت پایینی تهیه کنند. شکلات مجلسی باراکا به دو نوع تولید می شود.

خرید پولکی طعم دار در اصفهان

مواد تشکیل دهنده پولکی طعم دار اصفهان

مواد تشکیل دهنده پولکی طعم دار اصفهانپولکی معروف ترین سوغات و شیرینی جات اصفهانی است که در بین بیشتر مردم محبوب است. ظاهر و شکل پولکی شبیه سکه است که در طعم های متنوعی تولید می شود. شکلات مغزدار خارجی با نرخ قیمت تعیین شده در بازار به فروش می رسد.

موادی که در تولید پولکی طعم دار بکار می رود و باعث تشکیل آن می شود شامل آب، شکر، اسیدهای خوراکی، زعفران، اسانس های طبیعی، پودر لیمو ترش و ..‌. می باشند که با ترکیب از هم می توانند یک پولکی خوش طعم را به وجود آورند.

پولکی ها تنوع زیادی در طعم و رنگ دارند و موادی که در آن ها به عنوان طعم دهنده اضافه می شود، هم رنگ آن را تغییر می دهد و هم طعم آن را عوض می کند.  حتی می توان در آن ها از مغزها مثل بادام و پسته هم به صورت خرد شده استفاده کرد.

پولکی ها بهترین و خوشمزه ترین شیرینی جات هستند که می توان آن‌ ها را با چای یا بدون چای مصرف کرد.

قیمت انواع پولکی ساده و طعم دار

قیمت انواع پولکی ساده و طعم دارهمانطور که گفته شد، انواع پولکی در بازار وجود دارد که هر کسی آن را بر اساس سلیقه خود خریداری می کند. از پولکی های معروف و خوش طعم که طرفدار زیادی هم دارد می توان نمونه های زیر را نام برد.

  • پولکی پرتقالی
  • پولکی زعفرانی
  • پولکی لیمویی
  • پولکی کنجدی
  • پولکی نارگیلی
  • پولکی پسته ای

این پولکی ها هر کدام با کیفیت های گوناگونی تولید می شوند، برای همین در زمینه قیمت متفاوتند. قیمت پولکی اصفهان بر اساس طعم و کیفیتی که دارند، تعیین می شود.

مثلا قیمت پولکی پسته ای گرانتر از پولکی پرتقالی است، چون در آن از مغز پسته استفاده شده و طعم و مزه بهتری به خود می گیرد.

همچنین، پولکی ها در حجم های مختلفی بسته بندی می شوند و نوع بسته بندی آن ها هم می تواند تاثیری در قیمت آن ها داشته باشد. به عنوان مثال، پولکی بسته کارتونی شیک تر و مناسب تر از بسته های پلاستیکی است. برای همین، همه اینا در تعیین قیمت پولکی حائز اهمیت است.

پس، اگر بدنبال طعم های مختلف از پولکی اصفهان هستید و می خواهید آن را با کیفیت درجه یک و قیمت کمتری تهیه کنید، با مشاوران فروش این مرکز تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما