خرید گز اردی مرغوب اصفهان با قیمت عالی

گز اردی اصفهان، جزو محبوب‌ترین سوغات این شهر تاریخی می باشد. قدمت تولید گز آردی به سالیان بسیار دور برمی‌گردد. در حال حاضر، نیز حجم بالایی از آن تولید می گردد و در بازار های داخلی و خارجی عرضه می شود.

مشخصه بارز این شیرینی، مرغوبیت و کیفیت بالای آن است، به طوری که آمار و ارقام نشان می دهد، مشتریان دایمی بسیار زیادی دارد. اگر به دنبال خرید گز آردی مرغوب اصفهان با قیمت عالی هستید، مطلب را تا انتها پیگیری نمایید. 

خرید گز اردی مرغوب اصفهان با قیمت عالی

انواع گز اردی مرغوب اصفهان

انواع گز اردی مرغوب اصفهانترکیبات اصلی گز اردی مرغوب اصفهان در مجموع یکسان می باشد که شامل سفیده تخم مرغ، گلوکز، آرد، هل، گلاب و چهار مغز است. اما بسته به ترکیبات جانبی، درصد مغز به کار رفته در آنها و نوع بسته بندی به انواع مختلفی تقسیم می شود. 

انواع گز اردی مرغوب اصفهان از نظر ترکیبات به کار رفته شامل گز اردی پسته‌ای، بادامی، مخلوط، بید مشکی، انگبینی، شیر خشتی، ترنجبین، گل ریز و گل درشت می باشد. گفتنی است که طعم هر یک از انواع گز آردی، مطلوب بوده و مشتریان خاص خود را جلب می کند. کلیه این مواد، طبع گرمی به گز می دهند و آن را به یک شیرینی سالم و مصلح سردی جات تبدیل کرده است. 

گز اردی مرغوب را می توان از نظر نوع بسته بندی نیز تقسیم بندی کرد. این گزها در بسته بندی هایی با وزن های متفاوت و همچنین ظاهر مختلف عرضه می شوند. بسته بندی های صادراتی علاوه بر ظاهر زیبا و مشتری پسند، استحکام بالایی نیز دارند. علاوه بر این، شیرینی مذکور، به صورت فله ای هم به فروش می رسد. 

از نظر درصد مغز نیز انواع مختلفی گز وجود دارد. معمولا ده، هجده، بیست و چهار، بیست و هشت، سی و چهل درصد متداول ترین آنها می باشد. 

گفتنی است که این محصول از نظر خاصیت و ارزش غذایی و دارویی، جایگاه ویژه ای دارد. این شیرینی، به عنوان تنقلات سالم و انرژی زا شناخته شده است که خاصیت ملینی دارد. ترکیبات طبیعی آن به ویژه قند طبیعی نیز برای مینای دندان مفید می باشد. 

فروش عمده گز اصفهان باکیفیت عالی

فروش عمده گز اصفهان باکیفیت عالیفروش عمده گز اصفهان با کیفیت عالی از رونق بالایی برخوردار است. این سایت نیز عرضه و فروش گز مرغوب را با نازلترین قیمت انجام می دهد. سفارشات عمده از سراسر کشور پذیرفته می شود و در سریع ترین زمان ممکن برای خریداران ارسال می گردد. 

گفتنی است که خرید عمده محصول، قیمت ها را تا حد زیادی کاهش می دهد و از ورود واسطه های فروش جلوگیری می کند. علاوه بر این، تخفیفات ویژه ای نیز برای آن در نظر گرفته می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما