خرید گز اصفهان در تهران

اصفهان ،پایتخت هنر ایران اولین تولید کننده ی گز در کشور است. خرید و فروش گز اصفهان با قیمت خیلی مناسب در فروشگاه اینترنتی صنایع غذایی آرتا امکانپذیر است. امروزه با توجه به وجود نمایندگی های خرید محصولات، خرید گز اصفهان در تهران و حتی شهر های دیگر نیز امکان پذیر است.

اصیل ترین و سنتی ترین شیرینی ایرانی گز نام دارد . تولید آن به دوران حکومت صفویه برمی گردد که ترکیب ساده ای از شکر و سفیده ی تخم مرغ بوده اما به تدریج طعم و شکل متفاوتی پیدا کرده است. همچنین شکلات قیفی لپ لپ از معتبر ترین برند ها در مجموعه شکلات می باشد.

خرید گز اصفهان

شهر اصفهان به عنوان مهد تولید گز شناخته شده اما اخیرا شهرهای دیگری مانند یزد، کرمان و چهارمحال و بختیاری هم تولیدات گز دارند. در استان چهارمحال و بختیاری گز بلداجی از تولید می شود.به طور کلی گز به دو شکل آردی و لقمه ای تولید می شود که هر کدام از اینها طعم ها و انواع گوناگونی دارند. همچنین شکلات تخته ای یک کیلوییبا قیمت مناسب در مراکز قنادی ها و شکلات فروشی ها به فروش می رسد.

انواع گز لقمه ای

  • گز با طعم پسته ای
  • گز با طعم نارگیلی- پسته ای
  • گز لقمه ای مخلوط
  • گز لقمه ای زعفرانی

خرید گز اصفهان

انواع گز آردی

  • گز آردی بادامی
  • گز آردی پسته ای

به دلیل استفاده از عسل طبیعی در تولید گز آردی، این شیرینی بسیار پر فایده و مفید خواهد بود.

استفاده از گیاه انگبین در یک نوع از گزها آن را بسیار خوش طعم و متفاوت کرده است.

خرید گز اصفهان در تهران با ارائه ی خدمات حضوری و غیرحضوری و آنلاین علاوه بر ارائه ی بهترین کیفیت ، اطلاعات دقیقی از هر آنچه که شما بخواهید را در اختیارتان قرار می دهد.

خرید گز اصفهان

با خرید از نمایندگی و مراکز فروش محصولی با کیفیت به دست شما خواهد رسید که علاوه بر صرفه جویی در زمان در هزینه هم صرفه جویی کرده اید.به دلیل پاسخگویی مراکزدر قبال محصول ،خریدی همراه با آگاهی خواهید داشت و در آخربه دلیل ارتباط با تولید کننده قیمت ها مناسب تر خواهد بود.

مرکز خرید انواع گز آردی در تهران

خرید گز آردی در تهران از استقبال خوبی برخوردار است. به طوری که این محصول اصیل اصفهان در اکثر فروشگاهها و قنادی های تهران به راحتی یافت می شود.
گز آردی قدمت خیلی بالایی دارد و خوردن آن لذت بخش می باشد و همیشه در یاد و خاطره افراد باقی می ماند.
گز آردی را می توانید به راحتی تنها با چند کلیک خریداری کنید تا کارخانه آن را برای شما ارسال کند.
بهترین روش خرید گز آردی در تهران، خرید به صورت اینترنتی و ارسال آن از طریق پست و یا پیک های موتوری امکانپذیر است.
گز آردی در آرد فراوان غوطه ور می باشد و پیشنهاد می شود آن را تازه خریداری کنید و مصرف کنید. چرا که رطوبت آن خیلی زود توسط آرد گرفته می شود.

خرید گز اصفهان

لیست قیمت انواع گز اصفهان در تهران

در شهر تهران برندهای زیادی از گز اصفهان توزیع می شود. هر کدام از این برندها بر اساس کیفیتی که ارائه می دهند، لیست قیمت خود را دارند.
جدای از کیفیت نوع بسته بندی نیز در قیمت گذاری آنها تاثیر گذار است. برخی از برندها از بسته بندی های خیلی شکیل و سنتی اصفهان استفاده می کنند.
به دلیل تنوع بالا در گزهای تولید شده توسط برندهای مختلف و کوتاه کردن دست سود جویان قادر به ارائه لیست قیمتی منظم از محصولات کارخانه نیستیم.
اما شما خریداران محترم می توانید با ارتباط گرفتن با ما و صحبت کردن با مشاوران ما و استفاده از تجربه ما در امر فروش، لیست قیمت را دریافت و خرید خود را انجام دهید.

خرید گز اصفهان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما