خرید گز لقمه ای زعفرانی اصفهان با جعبه

گز یک شیرینی اصیل ایرانی است که در سراسر جهان شهرت جهانی دارد. گزها انواع و طعم های مختلفی دارند و با انواع سلایق مختلف جور می شوند. گز اصفهان جعبه ای بسیار پرطرفدار است و به فراوانی در کشورمان تولید می شود. گز زعفرانی مرغوب دارای ویژگیها و خواصی است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

خرید گز لقمه ای زعفرانی اصفهان با جعبه

گز لقمه ای زعفرانی و خاصیت های آن

گز لقمه ای زعفرانی و خاصیت های آنشیرینی گز بسیار پرطرفدار است و در کنار نوشیدنی های روز مرد به همراه چای استفاده می شود. در تولید گز از موادی مانند گلوکز، شکر، آب آشامیدنی، کره و عصاره انگبین استفاده می شود. برای طعم دادن به گزها از موادی مانند هل، زعفران، گلاب و… استفاده می شود. گز های زعفرانی بسیار خوش طعم و لذیذ هستند و فواید بسیار دارند . گز لقمه ای زعفرانی برای افرادی که طبع سرد دارند بسیار مناسب است. هم چنین به دلیل داشتن خاصیت شادی آوری زعفران، گزها نشاط آور می باشند و بسیار مناسب مهمانی های رسمی هستند .

گز های زعفرانی کیفیت بسیار بالایی هستند و می توانند یک سوغاتی بسیار مناسب و شیک برای دوستان و آشنایان باشد. در تولید گز های زعفرانی معمولا از زعفران مرغوب استفاده می شود تا کیفیت گز حفظ شود و طعم و عطر لذیذی به خود بگیرد. گز زعفرانی در دو نوع رژیمی و معمولی تولید می شوند . نوع رژیمی این محصول دارای قند کاملا طبیعی و مفید است و برای استفاده افراد دیابتی تولید شده است. بنابراین افرادی که دارای مشکل دیابت هستند می توانند از این محصول با آرامش خاطر استفاده کنند و نگران سلامتی خود نباشند. 

قیمت مرغوب ترین گز جعبه ای اصفهان

قیمت مرغوب ترین گز جعبه ای اصفهانقیمت گز اصفهان به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهمترین عامل تعیین کننده ای قیمت، قیمت مواد اولیه مورد استفاده در تولید است. هر چقدر کیفیت مواد اولیه بالاتر باشد، باعث می شود کیفیت محصول نهایی بالاتر رود و به دنبال آن قیمت گز نیز افزایش یابد. گز های مرغوب اصفهان در بسته بندی های بسیار مناسب و شیک و بهداشتی به بازار ارائه می شوند.

بر روی این بسته بندیها مشخصات کامل محصول شامل ترکیبات تشکیل دهنده، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، وزن محصول و… درج می شود تا مشتریان انتخاب گز خود را به صورت هوشمندانه انجام دهند. قیمت گز اصفهان معمولا کمی نسبت به سایر گزها گران تر است زیرا در تولید این گزها از زعفران کاملا طبیعی و مرغوب استفاده می شود و زعفران ارزش اقتصادی بالایی دارد. بنابراین قیمت گز زعفران تا حدودی از سایر انواع گز بالاتر است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما