سوهان گزی بلداجی | قیمت انواع سوهان گز فله بلداجی

سوهان گزی بلداجی از جمله برندهای مشهور به شمار می رود. این نوع از برند انواع گوناگونی از سوهان گزی را تولید می کند و به بازار عرضه می دارد. شما می توانید برای خرید این مدل از گز سوهانی به نمایندگی های این شرکت در شهرهای مختلفی مراجعه کرده و کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. 

سوهان گزی بلداجی را همچنین می شود از وب سایت های گوناگون انترنتی هم خریداری کرد. شرکت نیز وبسایت رسمی دارد که قابل دسترس می باشد. 

سوهان گزی بلداجی را می توانید از هر نقطه ای از ایران خریداری کنید. فقط نیاز است تا به وبسایت رسمی این تولیدی مراجعه کرده و سفارش آن را بدهید. 

سوهان گزی بلداجی | قیمت انواع سوهان گز فله بلداجی

انواع سوهان گزی

انواع سوهان گزیسوهان گزی دارای انواع مختلفی می باشد که می توان آن را از فروشگاه های گوناگونی خرید کرد. از انواع متنوع آن می توان به این موارد اشاره نمود: 

  1. سوهان گزی کنجدی 
  2. سوهان گزی پسته ای 
  3. سوهان گزی نارگیلی 

این نوع از سوهان خوشمزه، ترد و لذید می باشد که از سوی شرکت به بازار عرضه می گردد. البته تولید کننده در دو نوع سوهان گزی را روانه بازار می کند که عبارتند از: 

  • بسته بندی های گوناگون 
  • به طور فله ای یا کیلویی 

سوهان گزی را شرکت های مختلفی هستند که تولید می کنند و می توان محصولات آنان را در بازار مشاهده کرد و خریداری نمود. این نوع از محصول شیرینی بسیار خوشمزه و پرفروشی محسوب می شود. 

موارد مصرف سوهان گزی بلداجی

موارد مصرف سوهان گزی بلداجیسوهان گزی بلداجی را می توان در کنار نوشیدنی ها گرم استفاده کرد. اگر میل نیم وعده مقوی کرده اید و می خواهید استراحتی نمایید، بهترین گزینه این است که چای یا دمنوش را دم کرده و سپس در کنار آن سوهان گزی بلداجی را مصرف کنید. 

این نوع از محصول جدید ترین گز به شمار می رود که سوهان بلداجی آن را به بازار عرضه می کند. از دیگر موارد مصرف سوهان گزی بلداجی می توان به این اشاره کرد که می شود آن را در مجالس شادی و یا مهمانی هم استفاده نمود. 

بهترین پذیرایی را از مهمانان می توانید با سوهان گزی بلداجی انجام دهید و مهمان ها خود را غافلگیر کنید. 

سوهان گز بلداجی را همچنین می توانید به عنوان هدیه به دوستان تان بدهید. این تولیدی بهترین بسته بندی ها را با نقش و نگارهای خاص دارد که بسیار زیبا می باشند و می توان آن را به یک سوغات و هدیه با ارزش قلم داد کرد. 

سفارش سوهان گزی بلداجی به صورت عمده

سفارش سوهان گزی بلداجی به صورت عمدهاگر به دنبال سفارش سوهان گزی بلداجی به صورت عمده هستید، این راه ها انتخاب کنید: 

  1. تماس مستقیم با تولیدی 
  2. مراجعه به نمایندگی ها 
  3. مراجعه به وب سایت رسمی این برند 

از هر سه گزینه در این خصوص می توانید استفاده کرده و بهترین سوهان گزی را به صورت عمده خریداری کنید. می دانید که خرید عمده سوهان گزی بسیار به صرفه تر است و کسانی عمده سفارش خود را عرضه می دارند که در کار فروش جزئی و یا صادرات آن می باشند. 

برای سفارش عمده بهترین راه این است که با تولیدی در تماس شوید. آنان دارای نشانی های مشخص و شماره تماس هایی هستند که می شود از آن طریق به دفتر فروشنده ارتباط برقرار کرد. اما اگر به این موارد دسترسی نبود نمایندگی ها و وب سایت رسمی از جمله گزینه های دیگر است. 

اولین تولید کننده سوهان گزی در کشور

اولین تولید کننده سوهان گزی در کشورتولید سوهان گزی برای نخستین بار از سوی شرکت بلداجی صورت گرفت. به نوعی آنان در نخست سوهان عسلی را تولید کردند و سپس به این امر مهم دست یافتند که با گز هم می توانند سوهان استفاده نمایند. 

گز بلداجی کارخانه اصلی آن در استان چهار محال و بختیاری فعالیت می کند و یکی از برندهای معروف در کشور در زمینه تولید سوهان و گز می باشد. 

شما می توانید محصولات این تولیدی را از راه های گوناگونی به دست آورید که عبارتند از: 

  1. فروشگاه های مرکزی 
  2. نمایندگی ها 
  3. شیرینی فروشی های شهرهای مختلف 
  4. وب سایت های اینترنتی 

خرید گز خوشمزه بلداجی در انواع مختلفی مقدور می باشد. در این خصوص می توانید به فروشگاه های مختلفی سر بزنید و یا به نمایندگی آن در هر شهری که زندگی می نمایید مراجعه کنید. از طریق وب سایت های اینترنتی هم می توانید گز سوهان بلداجی را سفارش داده و از خوردن آن لذت ببرید. برند بلداجی باعث رونق تجارت سوهان نیز شده است و می توان انواع محصولات آن را از مراکز فروش شیرینی جات خریداری کرد. 

لیست قیمت روز سوهان گزی بلداجی

لیست قیمت روز سوهان گزی بلداجیقیمت روز ساهان گزی بلداجی به چند مسئله بستگی دارد که عبارتند از: 

  • کیفیت سوهان گزی 
  • بسته بندی سوهان گزی 
  • میزان درصد آجیل به کار رفته در سوهان گزی 

همچنین قیمت ها به مشخصات سوهان خوب گزی هم ربط دارد. برای این که از تازه ترین قیمت های سوهان گزی بلداجی اطلاع کسب کنید، بهتر است که به فروشگاه های گوناگون در شهرهای مختلف و یا نمایندگی های آن مراجعه کنید. از طریق وب سایت رسمی این برند معروف هم می شود قیمت های روز را دریافت کرد. 

این نوع از محصول دارای ارزش غذایی بالایی است و قیمت آن نیز متفاوت می باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما