شرکت گز نیکومنش | قیمت گز اصفهان و خرید آن در سراسر کشور

گز از تنقلات شیرین، معروف و سنتی ایران، سوغات اصلی اصفهان است؛ همچنین در همدان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، فارس و یزد نیز تولید می‌شود. برای تهیه گز از شکر، سفیده تخم مرغ، مغز بادام و پسته و هل و گلاب استفاده می‌شود. برخی تولیدکنندگان گز از نوعی ماده به نام بادکا نیز استفاده می‌کنند که این ماده ارزش غذایی آن را پایین می‌آورد. اولین تولیدکننده و البته مخترع گز فردی به نام محمد علی شکرچیان در اصفهان بوده‌است.

گز اصفهان مرغوب‌ترین نوع گز است، و قدمتی بیش از ۴۵۰ سال دارد.

طبق گفته‌ها گز اصفهان از زمان صفویه و همزمان با شکوفا شدن مجدد هنر و فرهنگ ایرانی در اصفهان به‌وجود آمده‌است.

شیرینی‌ای که در نواحی اصفهان به نام گز ساخته می‌شود نام خود را از شهد ترشح‌یافته از پسیل گز که اختصاصاً بر روی این درختچه جایگیر می‌شود گرفته‌است. گزانگبین یکی از معدود قندهای فروکتوز به تنهایی در طبیعت است. در ادامه مطالب به شرکت گز نیکومنش اشاره و در مورد آن بحث خواهیم کرد.

نوع اصیل این شیرینی که هنوز هم به‌صورت سفارشی ساخته می‌شود دارای درصد کمی از عصاره گرانبهای گزانگبین است و آنچه به گز شیرین اصفهان هویت داده همین عصاره و شهد شگفت‌انگیز انگبین یا گزانگبین است که از درختچه‌هایی به همین نام یعنی گزانگبین در نواحی خوانسار به‌دست می‌آید. عامل تولیدکننده گزانگبین حشره کوچکی است تقریباً به اندازه پشه که روی ساقه یا برگ‌های درخت گزانگبین خانه می‌سازد. سپس از شیره پرورده این گیاه تغذیه کرده و شهد تولید می‌کند. این عمل، یعنی تولید قند طبیعی توسط این حشره که شاید عملی همانند تولید عسل در زنبور عسل است، چندان شناخته شده نیست و نیاز به تحقیقات بیشتر دارد.

از اواخر شهریورماه و زمانی که نسیم خنک پاییزی وزان می‌شود، دانه‌های براق و زرد رنگی همانند ارزن از درختچه‌های گز انگبین به‌دست می‌آید که به آن عصاره گزانگبین می‌گویند. ارزش گزِ انگبین‌دار معمولاً ۴ تا ۵ برابر ارزش شیرینی گز معمولی است.

شرکت گز نیکومنش | قیمت گز اصفهان و خرید آن در سراسر کشور

بهترین و مرغوبترین گز ایران

بهترین و مرغوبترین گز ایرانقیمت گز اصفهان در نمونه های مختلف متغیر است. بهترین و مرغوبترین گز ایران را ،کارخانه های تولید گز آماده سازی و روانه بازار فروش می کنند. البته ناگفته نماند که سطح مرغوبیت گز هم بر هیچکس پوشیده نیست. کارخانه هایی که بهترین گز اصفهان را تولید و در بازار جهانی هم توزیع می کنند عبارتند از:

  • شرکت گز آریا
  • شرکت گز عتیق
  • کارخانه گز معراج اصفهان
  • کارخانه گز شیرین اصفهان
  • شرکت گز نیکومنش
  • شرکت گز بوعلی سینا
  • شرکت گز شیرین منش
  • و … .

خرید گز اصفهان در سراسر کشور

خرید گز اصفهان در سراسر کشور خرید گز اصفهان در سراسر کشور : قیمت گز اصفهان چیزی است که توسط تولیدکنندگان تعیین می شود. تا چند سال گذشته، خریداران گز اصفهان تنها به صورت حضوری قادر به خرید  برندهای مختلف اصفهان و بلداجی، گز لقمه ای، آردی و… از نمایندگی های گز میتوانستند تهیه کنند. اما امروزه روش های خرید متنوعی پدیدار شده است و از هر نقطه از کشور که باشید می توانید سفارش دهید و گز مورد نظر را درب منزل دریافت کنید.

علت آن هم، به وجود آمدن و گسترش استفاده از اینترنت است، که به موجب وجود نعمت اینترنت سایتهای با دایر کردن فروشگاه انلاین این کار را انجام میدهند.

قیمت انواع گز چگونه تعیین می شود؟

قیمت انواع گز چگونه تعیین می شود؟ قیمت انواع گز چگونه تعیین می شود؟ قیمت گز اصفهان چه قرار باشد به صورت عمده خریداری شود و چه به صورت خرد، بایستی به راحتی در اختیار خریدار گز قرار گیرد. در حالت کلی، قیمت عمده گز کمتر از قیمت خرید و فروش بسته بندی گز به صورت تکی است. اما در رابطه با اینکه قیمت گز در بازار چگونه تعیین می شود، باید گفت مسائل زیادی هستند که تاثیرشان بر قیمت گز مشهود بوده و برخی از آن ها عبارتند از:

  • سطح کیفیت مواد اولیه
  • تکنولوژی تولید گز در کارخانه
  • نوع بسته بندی و درجه استاندارد بودن آن
  • نحوه عرضه گز به بازار فروش
  • قیمت مغز پسته تأثیر بسزایی در تعیین قیمت گز دارد.
  • برای دریافت لیست قیمت عمده ای گز با تیم فروش ما در تماس باشید.

انواع گز نیکومنش را از کجا می توان خریداری کرد؟

انواع گز نیکومنش را از کجا می توان خریداری کرد؟  انواع گز نیکو منش را از کجا می توان خریداری کرد. این نوع گز یکی از معروفترین گازها در کشور می باشد و خریداران و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. شهرهای زیادی اقدام به فروش این محصولات برای مشتریان خود می کنند و به صورت آنلاین نیز می توانید این محصول را سفارش دهند .شهر اصفهان یکی از معروفترین مراکز فروش گز نیکومنش در کشور به حساب می آید و همچنین بعد از اصفهان تهران و تبریز نیز از فروش گز نیکومنش دریغ نکرده و آن را برای مشتریان خود ارائه می‌کند. صادرات گز اصفهان مانند صادرات بسیاری دیگر از محصولات تولید داخل کشور به مناطق دور و نزدیک صورت می‌گیرد البته گ های صادراتی که در برخی از کارخانه‌های تولید و آماده سازی می شود ویژگی های منحصر به فردی دارند  که در ادامه به آن نیز خواهیم پرداخت.

سفارش عمده گز نیکو منش

سفارش عمده گز نیکو منش سفارش عمده گز نیکو منش: برای سفارش به صورت عمده می توانید به فروشگاه اینترنتی  مراجعه و  اقدام به خرید گز نیکومنش کنید. به دلیل محبوبیت این نوع از گز در ایران طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده و فروش آن نیز در سراسر ایران رواج دارد و می توان با مراجعه به انواع فروشگاه های بزرگ و کوچک و مخصوص شیرینی فروشی ها ا آن را سفارش و آن را  خریداری کرد . به دلیل کیفیت زیاد، قیمت مقرون به صرفه، و همچنین دسترسی سریع به آن و همچنین ارزش غذایی بیشتری که دارد در بیشتر تولیدی ها می توان آن را یافت.

صادرات گز به قیمت کارخانه

صادرات گز به قیمت کارخانه صادرات گز به قیمت کارخانه. به دلیل محبوبیت این محصول یا ماده غذایی در ایران و همچنین در کشورهای دیگر مانند  اروپایی ها  و کشورهای عربی و آسیایی اقدام به واردات این محصول به کشور خود می کنند .همچنین توریست هایی که به ایران مراجعت می‌کنند با این محصول آشناییت دارند و از طرفداران پر و پا قرص گز، مخصوصاً گز اصفهان هستد و حتما حتما یکی از سوغاتی هایی که از ایران خواهند برد این محصول غذایی خواهد بود.

موارد استفاده گز نیکومنش

موارد استفاده گز نیکومنش موارد استفاده گز نیکومنش : طبع برگ، ریشه و پوست گزانگبین سرد و خشك و طبع شهد آن گرم و خشك است. یکی از مهمترین مصارف گزانگبین استفاده از آن در طب سنتی و صنعت داروسازی است. ترکیبات شیمیایی موجود در گزانگبین از جمله فروکتوز، قند ساده‌ای است كه به مراتب شيرين‌تر از ساكارز بوده و سرعت جذب آن نسبت به دیگر قندها کندتر است و خاصیتی همانند خواص عسل طبیعی که یکی از منابع قندی کمیاب است را دارد. برخی از مهمترین خواص گزانگبین و کاربردهای درمانی آن عبارت است از:

  • یکی از خواص شگفت انگیز گزانگبین استفاده از فروکتوز موجود در این ماده برای كمك به اسپرم سازی مردان است و به درمان ناباروری کمک می‌کند.
  • مصرف این گیاه از یبوست و بواسیر پیشگیری می‌کند و بهترین ملین برای کودکان و افراد سالخورده محسوب می‌شود.
  • قند موجود در گزانگبین برای مبتلایان به دیابت مضر نبوده و آنها می‌توانند از آن استفاده کنند.
  • در مطالبی که گذشت به عناوین زیر اشاره کردیم:
  • خرید و فروش گز
  • انواع گز صادراتی 
  • تجارت گز
  • مشخصات گز خوب
  • پخش گز اصفهان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما