شکلات پولکی اصفهان | خرید اینترنتی گز لقمه ای عتیق اصفهان

پولکی اصفهانی یکی از سوغاتی های معروف شهر اصفهان می باشد که همه کما بیش با آن آشنایی دارند. ولی در مورد شکلات پولکی اصفهان  که شاید کمتر شنیده شده باشد باید گفت که یکی از انواع لذیذ پولکی در اصفهان به شمار می آید. به غیر از این نوع، انواع خوردنی های دیگری از پولکی هم درست می شود که در شرکت گز لقمه ای عتیق به همان صورت خانگی تولید و به فروش می رسد.

چند وقتی است که کارخانه گز عتیق در  اصفهان، به منظور فروش انواع گز، با سایت های اینترنتی همکاری می کند. خرید و فروش اینترنتی گز لقمه ای  اصفهان به نظر شما از طریق کدام سایت ایرانی آسان تر شده است؟ آیا محصولات در سایت فروش گز، از نظر کیفی تضمین می شود؟ در باب این سوالات ،اگر برای شما هم پیش آمده، خواهش مندیم این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

خرید اینترنتی گز لقمه ای عتیق ، این روز ها بسیار مورد توجه قرار گرفته. کارخانه عتیق در کنار نمایندگی گز در اصفهان و شهر های مختلف، به فاروش گز این برند از طریق سایت های اینترنتی هم اقدام کرده است. شما خریداران عمده و یا خرد گز می توانید لذت خرید اینترنتی گز را از طریق سایت بازار گز ایران تجربه کنید.

نکته ی دیگری که د رمورد خرید اینترنتی گز حايز اهمیت است، نکات پزشکی و بهداشتی در مورد خرید بسته های گز موجود در مغازه هاست.دما و شرایط نا مطلوب علی الخصوص در فصل گرم و نگهداری نادرست این گز ها توسط فروشندگان باعث مشکلات و خطرات و بیماری هایی می شود که خوشبختانه خرید اینترنتی به دلیل اینکه از خود کارخانه و در شرایط مطلوبی خریداری می شود، از این گونه خطرات مبری است.

شکلات پولکی اصفهان | خرید اینترنتی گز لقمه ای عتیق اصفهان

درباره شرکت گز عتیق چه می دانید؟

درباره شرکت گز عتیق چه می دانید؟

گز عتیق، جزو برند های قدیمی تولید کننده گز در اصفهان می باشد که دیگر محصولاتی نظیر پولکی و … هم در لیست تولید خود دارد.

کارخانه گز سکه یک مجموعه کاملاً دانش بنیان می باشد که با الهام گرفتن از محیط زیست و دانشهای روز دنیا سعی در تولید محصول با کیفیت را دارد.

شرکت گز عتیق، برند هایی نظیر گز سکه را به بازار عرضه کرده و امروزه می توان آن را یکی از بهترین ها در بازار گز اصفهان معرفی کرد. در بخش بعدی، با انواع گز عتیق موجود در بازار آشنا خواهید شد.

گز ، در بهترین بسته  های با درصد متنوع از مغز بادام و مغز پسته عرضه اینترنتی می گردد. گز به دلیل انتخاب از مواد اولیه ی بکر و دست نخورده  و بسیار مقوی تهیه می شود، که  از سالمترین با قدمت بالا که از  شیرینی های کشور می باشد.

انواع گز عتیق اصفهان

انواع گز عتیق اصفهان

گز عتیق اصفهان خوشبختانه توانسته در سال های متمادی فعالیتش تولید انواع مختلفی از گز با درصد متفاوت،از مغز های مختلف را تولید و به خریداران عزیز عرضه نماید که در زیر نمونه هایی از آن را اورده ایم: 

  • گز آردی ۲۸% مغز پسته
  • گز لقمه ۲۸% پسته کیفی ۹۰۰ گرمی
  • گز لقمه ۲۸% پسته ۴۰۰ گرمی
  • گز لقمه ۲۸% مغز پسته آثار باستانی
  • گز لقمه ۳۵% پسته هدیه فلزی
  • گز لقمه ۳۵% بادام
  • گز لقمه زعفرانی ۴۰% مغز پسته
  • گز گلی ۱۸% پسته آردی
  • گز ۳۵% مغز پسته

و انواع گز شکلاتی که در بخش بعدی بیشتر راجع به این محصول جدید شرکت گز عتیق صحبت می شود.

انواع گز شکلاتی عتیق اصفهان

انواع گز شکلاتی عتیق اصفهانخرید انلاین گز لقمه ای شکلاتی عتیق در بازار گز اصفهان شامل موارد زیر می باشد:

  • گز لقمه ای شکلاتی چهار مغز
  • گز لقمه ای شکلاتی 
  • گز شکلاتی پرشین مغز گردویی
  • گز شکلاتی مغز بادامی
  • گز شکلاتی مغز فندقی
  • و همچنین نمونه های دیگر اما با جعبه های متفاوت

کارخانه گز عتیق نخستین مجموعه تولیدی گز شکلاتی و با طعم قهوه می باشد که خیلی مورد توجه استفاده کنندگان قرار گرفت. خرید گز عتیق اصفهان با طعم شکلات در بازار دشوار است. در ادامه، راهی سریع برای خرید اینترنتی گز لقمه ای  به شما پیشنهاد می شود.

خریدانلاین گز  عتیق از کدام سایت ممکن است؟ خرید انلاین گز لقمه ای عتیق  را می توانید توسط سایت بازار گز اصفهان انجام دهید. چرا؟

چون این سایت با همکاری عاملان فروش گز اصفهان و همچنین نمایندگی گز برند های مختلفی همچون عتیق در سراسر کشور، توانسته به نیاز مشتری پاسخ دهد.

لازم به ذکر است که بازار گز اصفهان، مبنای فعالیت  خود را بر پایه خرید و فروش  گز به صورت اینترنتی بنا نهاده تا راحتی را برای همه اقشار فراهم آورد.

معرفی انواع مختلف پولکی اصفهان

معرفی انواع مختلف پولکی اصفهانپولکی به عنوان یکی از اصلی ترین سوغاتی های اصفهان است و کسانی که می خواهند مزه ی اصلی بهترین پولکی اصفهان را امتحان نمایند بهتر است  از تولید کننندگان اصفهانی آن را تهیه نمایند.

پولکی در انواع مدل ها و مزه ها در شرکت عتیق موجود است  که در زیر به تفصیل نام برده می شوند:

  1. پولکی ساده
  2. پولکی زعفرانی
  3. پولکی کنجدی
  4. پولکی نارگیلی 
  5. پولکی پسته ای 
  6. پولکی لیمویی و میوه ای
  7. پولکی مخلوط یا ترکیبی

همان طور که  میبییند ادر شرکت عتیق از تهیه پولکی عسلی گرفته تا انواع پولکی های طعم دار دیگر را میتوانید تهیه کنید.فروش پولکی ساده  شاید در هر نقطه ای از شهر امکان پذیر باشد اما ما به شما پیشنهاد میکنیم که انواع پولکی های  دست ساز دیگر  از جمله پولکی نارگیلی خانگی و … امتحان کنید.

فروش عمده شکلات پولکی اصفهان

فروش عمده شکلات پولکی اصفهانیکی از انواع مخصوص و منحصر به فرد پولکی،شکلات پولکی است که خرید آن در بازار به دلیل کم یاب بودن دشوار است. شما میتوانید  از این شرکت به ساده ترین راه ممکن این مدل را تهیه  نموده و شکل منحصر به فردی از پولکی را امتحان نمایید. شرکت همچنین برای فروشندگان و یا کلا افرادی که تمایل به خرید عمده ی این نوع شکلات پولکی را دارند،شریطی را در نظر گرفته که روند خرید عمده اجناس را برای خریداران عزیز تسهیل نماید.  

قیمت عمده فروشی انواع پولکی

قیمت عمده فروشی انواع پولکیقیمت انواع پولکی در نقاط مختلف شهر اصفهان متنوع است. عموما در بازار ها و هر جا که خرید سوغاتی در میان باشد ، کمتر پیش می آید که صحبت از قیمت آن نباشد .در واقع شاید تعداد مشتریانی که قیمت محصول از کیفیت ،تازگی ،مرغوبیت جنس برایشان مهمتر باشد، بسیار زیادند.اما در شرکت گز لقمه ای عتیق به عنوان یک تولید کنننده  ی قدیمی  که در جریان مراحل کار و مواد اولیه مرغوب از نا مرغوب هستیم ،توصیه میکنیم که  خریداران عزیز در موقع خرید توجه بیشتری به این موارد داشته باشند،تا متضرر نشوند.

برای اطلاع از قیمت عمده ی انواع پولکی میتوانید از طریق اپراتور های خرید انلاین گز عتیق اطلاعات کسب نمایید و یا با مدیر فروش شرکت تماس حاصل فرمایید و یا از یکی از روش های ذیل اقدام فرمایید.

مرکز فروش انواع سوغات اصفهان

مرکز فروش انواع سوغات اصفهانمسافران و خریداران محترم میتوانند از نقطه نقطه ی شهر و حتی خارج شهر سوغات اصفهان را بخرند اما خب همان طور که در ابتدای مقاله هم  خدمتتان گفته شد، خرید حضوری سوغات احتمالا شاید با مشکلاتی همراه باشد که به همان علت خرید اینترنتی شرکت عتیق راه اندازی شد. متقاضیان عزیز میتوانند از طریق بازار گز و یا سایت های معتبر دیگر برای خرید از محصولات این شرکت اقدام نمایند.همچنین برای اطلاعات بیشتر در زمینه مراکز فروش هم میتوانند به ادرس های بالا مراجعه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما