صادرات گز اصفهان به اروپا

صادرات گز اصفهان به کشور های اروپایی هم انجام می شود. آیا شرکت های فعال در زمینه صادرات گز را می شناسید؟ آیا می دانید که به کدامیک از کشور های اروپا، بیشترین میزان گز معروف اصفهان صادر شده و در بازار فروش آن ها توزیع می شود؟

صادرات گز اصفهان، بخشی از فعالیت تجاری کشور محسوب می شود. به خاطر طعم خوش و همچنین خواصی که گز اصفهان دارد، نه تنها در بازار داخلی کشور، بلکه در کشور های دور و نزدیک اروپایی و آسیایی هم بازار خوبی دارد.
ابتدا لازم است که بیشتر راجع به انواع گز اصفهان و نمونه های صادراتی بدانید.

صادرات گز

انواع گز صادراتی اصفهان

 

گز اصفهان، پیدایشش به چند صد سال پیش بر می گردد. به خاطر همین است که آن را یک شیرینی سنتی و اصلی ترین سوغات اصفهان بر می شمرند.
انواع مختلفی از گز در اصفهان تولید می شود که هر یک مطابق با سلیقه و ذائقه اشخاص گوناگونی است. البته امروزه در کنار گز سنتی، گز های طعم دار و جدیدی وارد بازار شده که حتی نمونه های صادراتی آن در بازار کشور های خارجی هم پرطرفدار است.
انواع گز صادراتی اصفهان را کارخانه هایی تولید می کنند که در این حوزه دارای تجربه کاری زیادی هستند.

صادرات گز اصفهان

صادرات انواع گز به کشور های مختلف

صادرات گز اصفهان به کشور های مختلف اروپا از قبیل آلمان، فرانسه، انگلیس و … به صورت فله ای و عمده انجام می شود. امور مرتبط با صادرات بر عهده شرکت های بازرگانی است که با آگاهی از تعرفه صادرات گز، به انجام این امور می پردازند.
این شرکت ها از برند های معتبر فعال در حوزه تولید گز در اصفهان، گز را به صورت عمده و با بسته بندی کاملاً استاندارد خریداری کرده و در بازار کشور های اروپایی توزیع می کنند. شرکت های صادر کننده گز به اروپا را می توانید از مطالب درج شده در سایت بازار گز اصفهان بشناسید.
ناگفته نماند که صادرات انواع گز، به اروپا محدود نشده و به دیگر کشور های آسیایی دور و نزدیک هم صورت می گیرد.
منبع:isfgaz.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما