صادرات گز لقمه ای به دبی

صادرات گز لقمه ای به دبی و دیگر کشور های دور و نزدیک، آیا بر اساس تعرفه صادرات گز صورت می گیرد؟ کدامیک از کارخانه های تولید گز در اصفهان، انواع گز لقمه ای مغزدار و یا طعم دار تولیدی خود را روانه بازار فروش کشور های خارجی می کنند؟

صادرات گز، امری است که این روز ها یک فعالیت تجاری برای ایران محسوب می شود. زیرا گز اصفهان یک شیرینی فوق العاده خوشمزه ای است که علاوه بر نداشتن ضرر، مصرف نوع اصل و مرغوب آن فوایدی هم برای بدن خواهد داشت. در ادامه، بیشتر راجع به صادرات گز لقمه ای اصفهان به دبی و کشور های دیگر صحبت خواهد شد.
اما ابتدا لازم است انواع گز لقمه ای، آردی و … تولیدی در اصفهان را بشناسید.

شکلات خارجی تلخ ترکیبی از دانه های کاکائو می باشد که سرشار از آنتی اکسیدان ها است و برای سلامتی کودکان و بزرگسالان مفید می باشد.

صادرات گز

انواع گز لقمه ای تولیدی در اصفهان

گز لقمه ای تولیدی در اصفهان، در میان گز هایی که در شهر هایی نظیر بلداجی، کرمان و گاهاً یزد تولید می شود، از بهترین سطح کیفیت برخوردار است. تا چند سال اخیر، انواع گز لقمه ای در ساده و مغزدار پسته ای و بادامی خلاصه می شد.

کیفیت و قیمت مناسب و عالی شکلات خارجی عمده با برندهای متفاوت و اصل را می توانید تهیه کنید و برای انواع دسر و کیک ها از آن استفاده کنید.
اما امروزه کارخانه ها با توجه به متفاوت شدن ذائقه ها و جذب سلایق جدید، انواع گز لقمه ای طعم دار را روانه بازار فروش کرده اند. پرفروش ترین انواع گز لقمه ای تولید اصفهان را می توان به صورت زیر نام برد:

  • گز لقمه ای زعفرانی
  • گز لقمه ای شکلاتی
  • گز لقمه ای مغزدار پسته ای
  • گز لقمه ای بادامی

صادرات گز صادرات گز صادرات گز گز لقمه ای

تعرفه صادرات گز به کشورهای خارجی

صادرات گز لقمه ای، آردی، سکه ای و …، با توجه به شرایط تعیین شده انجام می شود. این شرایط را در بازار گز ایران با عنوان تعرفه صادرات گز می شناسند. گز لقمه ای مرغوب ایران را کشور هایی نظیر دبی خریدار هستند.

صادرات گز صادرات گز
برای همین است که کارخانه های تولید گز در اصفهان، قسمتی از محصولات باکیفیت خود را که بسته بندی کاملاً استاندارد و زیبایی دارد، برای صادرات به کشور هایی نظیر دبی، عراق، ترکیه و … آماده سازی می کنند.
ناگفته نماند که شرکت های صادر کننده گز به کشور های خارجی، این شیرینی پرطرفدار و پرخاصیت را به برخی کشور های اروپایی هم صادر می کنند.
منبع:isfgaz.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما