صادرات گز پسته ای بسته بندی شده با قیمت ویژه

گز پسته ای جهت صادرات به ترکیه و دیگر کشور های همسایه، با استاندارد های بسیار بالا در کارخانه هایی با تکنولوژی پیشرفته تولید می شود. شکلات خارجی تلخ ترکیبی از دانه های کاکائو می باشد که سرشار از آنتی اکسیدان ها است و برای سلامتی کودکان و بزرگسالان مفید می باشد. کارخانه های تولید کننده گز پسته ای صادراتی در اصفهان را می توانید در ادامه مطلب بشناسید.

گز پسته ای، گز بادامی و گز فندقی، جزو گز های مغزداری هستند که با درصد های گوناگون توسط کارخانه های مختلف تولید شده و در اختیار علاقمندان به گز مغزدار قرار می گیرد. گز اگر کیفیت خوبی داشته باشد، بی شک جهت صادرات به ترکیه و کشور های دیگر هم مناسب است. کیفیت و قیمت مناسب و عالی شکلات خارجی عمده با برندهای متفاوت و اصل را می توانید تهیه کنید و برای انواع دسر و کیک ها از آن استفاده کنید.
کارخانه هایی که بخشی از تولیدات گز خود را برای صادرات در نظر می گیرند، در ادامه معرفی خواهند شد.

عمده مراکز تولیدی گز صادراتی در شهر های بزرگ کشور و به خصوص اصفهان که از شهر های به نام در زمینه تولید گز می باشد، قرار دارد. این مراکز گز را با استفاده از بهترین مواد اولیه و در تنوع طعمی مطلوب تولید می کنند و از این رو محصولات آن ها نه تنها برای مصرف داخلی که برای صادرات به کشور های مختلف استفاده می شود. خوشبختانه استفاده از دستور پخت مناسب و روش های بروز باعث شده است تا هم سطح کیفی و هم قیمت این محصول بسیار مناسب و ارزان بشود.

صادرات گز پسته ای بسته بندی شده با قیمت ویژه

انواع گز پسته ای در بازار فروش

انواع گز پسته ای در بازار فروش

گز پسته ای، جزو پرفروش ترین و پرطرفدارترین گز های مغزداری است که توسط کارخانه ها تولید می شود. به دو شکل گز پسته ای توسط تولید کننده در بازار توزیع می شود:

  1. گز پسته ای مخصوص توزیع در بازار داخلی
  2. گز پسته ای صادراتی

انواع گز صادراتی، کیفیت بی نظیری داشته و از مرغوبترین مواد اولیه در تولید آن استفاده شده. همچنین بسته بندی طراحی شده برای انواع گز با درصد های مختلف، علاوه بر دارا بودن زیبایی خاص، کاملاً استاندارد است.

گز پسته ای

این گز پسته ای امروزه با دستور پخت و تنوع طعمی بالا تولید می شوند که این موضوع باعث شده است تا طعم آن برای مصرف کنندگان یکنواخت و تکراری نشود. ضمن اینکه با این تنوع، طیف بیشتری از مصرف کنندگان می توانند گز مورد علاقه خود را در بازار خریداری کنند. از این رو این موضوع می تواند باعث افزایش فروش آن هم در بازار بشود.

بیشتر گز ارائه شده در بازار به صورت بسته بندی و تولید مراکز صنعتی می باشد با این وجود نمونه های مختلفی از این محصول هم در مراکز پخت شیرینی ارائه می شود که کاملا متفاوت از نمونه های بسته بندی شده می باشد. مصرف کنندگان گز مجلسی می توانند با توجه به شرایط خود، هر یک از مدل های گفته شده را به راحتی در بازار تهیه بکنند از این رو دسترسی مصرف کنندگان به انواع گز در بازار به راحتی فراهم شده است.

صادرات گز به کشور ترکیه

صادرات گز به کشور ترکیه گز پسته ای جهت صادرات به ترکیه، توسط کارخانه هایی نظیر معراج، آنتیک، شیرین، نیکومنش و … که فعالیت خود را در زمینه تولید گز صادراتی آغاز کرده اند تولید می شود. البته لازم به یاد آوری است که صادرات گز به ترکیه و کشور های دور و نزدیک دیگر، به جز بر اساس تعرفه های صادرات گز ممکن نیست.
شرکت های بازرگانی که امور مرتبط با صادرات گز به کشور های گوناگون را بر عهده دارند، پیش از هر چیز، بایستی تعرفه مشخص شده هر سال کشور را در نظر گیرند.

گز پسته ای
تعرفه صادرات گز به معنی مقداری مشخص از گز است که حال بر اساس تقاضا در بازار، میزان عرضه، قیمت و … توسط دولت تعیین شده و شرکت صادر کننده بایستی به آن میزان گز را روانه بازار فروش کشور هایی نظیر ترکیه کند.

طبیعتا افزایش تولید گز و سوهان لقمه ای  و سوهان گزی در کشور می تواند باعث افزایش میزان تعرفه صادراتی در نظر گرفته شده توسط دولت برای گز، سوهان و در نهایت افزایش صادرات آن بشود. از این رو برای افزایش صادرات گز ایرانی در درجه اول باید از مراکز تولیدی این محصول در کشور حمایت بشود تا بتوان حجم تولید آن را در کشور افزایش داد.

در کنار این موضوع اما نیاز است تا سطح کیفی گز تولیدی در کشور افزایش یافته و طعم های ارائه از آن هم متنوع تر از گذشته بشود. چرا که این موضوع می تواند باعث افزایش تقاضا برای گز ایرانی در بازار و در ادامه افزایش میزان صادرات آن بشود.

در حال حاضر حجم صادرات گز لقمه پسته ای ایران به ترکیه، رقم قابل توجهی بوده و از این راه سود مناسبی نصیب شرکت های صادراتی می شود. اما ظرفیت کشور برای صادرات گز بسیار بیشتر از این رقم ها بوده که برای دستیابی به آن باید برنامه ریزی مناسبی انجام بشود.

آمار صادرات گز پسته ای درجه یک از ایران

آمار صادرات گز پسته ای درجه یک از ایران همانطور که اشاره شد صادرات گز پسته ای و سوهان گزی آرتا درجه یک از ایران به مقصد کشور های مختلفی که عمدتا ترکیه می باشد انجام می شود. حجم تولید گز و سوهان در ایران چیزی بالغ بر ششصد هزار تن در سال می باشد که از این مقدار، چیزی حدود ۱۵۰ تن صادر می شود. میزان سود حاصل از صادرات گز تا حد زیادی وابسته به نرخ ارز و عوامل دیگر در بازار دارد اما برآورد ها نشان می دهد میزان سود حاصل از صادرات گز چیزی حدود هشتاد هزار دلار می باشد که عمده آن نصیب شرکت های صادراتی گز می شود.

عدد فعلی می تواند به خوبی نشان دهنده پایین بودن میزان صادرات گز از ایران با توجه به حجم تولید آن در بازار باشد. بخشی از این موضوع، به چالش و مشکلاتی مربوط می شود که در بخش های بعدی به آن اشاره می شود. طبیعتا برطرف کردن این موارد می تواند به بهبود جایگاه ایران در زمینه صادرات گز کمک بکند.

کشورهای هدف صادرات گز پسته ای درجه یک

کشورهای هدف صادرات گز پسته ای درجه یک کدام کشور ها هدف صادرات گز پسته ای درجه یک از ایران می باشند؟ در بخش های قبلی با یکی از مهم ترین مقاصد صادراتی گز ایرانی یعنی ترکیه آشنا شدید. اما تنها هدف صادراتی گز ترکیه نبوده و در حال حاضر این محصول به مقصد کشور های بسیار مختلفی از دنیا صادر می شود.

شرکت های صادراتی در تلاش برای گسترده شده بازار های هدف این شیرینی سنتی و خوش طعمی ایرانی می باشند چرا که این موضوع می تواند افزایش میزان صادرات و سود حاصل از این کار را در پی داشته باشد.‌ در حال حاضر و به وسیله شرکت های مختلف، صادرات گز پسته اصفهان به مقصد کشور های آسیایی مانند عراق، افغانستان و چندین کشور اروپایی انجام می شود.

البته حجم صادرات سوهان گز به برخی از این کشور ها بسیار محدود به میزان کمی می باشد و از این رو سود چندانی از صادرات گز به این کشور ها حاصل نمی شود.

چالش های مختلف صادرات گز پسته ای

چالش های مختلف صادرات گز پسته ای چالش های پیش روی صادرات گز پشته ای چه می باشد؟ در این بخش قصد داریم تا مشکلات و چالش های متعددی که پیش روی صادر کنندگان گز وجود دارد را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

میزان گز لقمه ای اختصاص داده شده برای صادرات آن، یکی از چالش های مهم پیش روی صادر کنندگان گز ایرانی می باشد. برای افزایش میزان صادرات این محصول نیاز است تا مراکز تولیدی گز در کشور گسترده شده و حجم تولید آن ها چندین برابر بشود. این موضوع می تواند محصول در دسترس صادر کنندگان را افزایش داده و توان آن ها را برای صادرات این محصول بیشتر از قبل بکند.

از دیگر چالش های پیش روی صادر کنندگان، مشکلات ایجاد شده ناشی از تحریم ها می باشد. در شرایط فعلی نقل و انتقال پول از طریق سیستم های بانکی بسیار دشوار شده است و از این رو صادر کنندگان نمی توانند به راحتی وجوه و درآمد های حاصل از صادرات انواع گز را دریافت کنند. ضمن اینکه شرکت های خارجی هم با توجه به این موارد، تمایل کمتری برای تجارت با شرکت های ایرانی داشته اند که این موارد می تواند کار صادر کنندگان را دشوار بکند.

شرکت معتبر صادرات گز لقمه پسته ای

شرکت معتبر صادرات گز لقمه پسته ای شرکت معتبر صادرات گز لقمه بادامی و پسته ای، اصلی ترین مرکز صادراتی این محصول به شمار می رود که بیشترین میزان گز ایران از طریق همین مراکز صادر می شود‌. عمدتا این مراکز از بهترین نمونه های گز بسته بندی شده در ایران استفاده کرده و به این شکل تلاش می کنند تا به درستی گز ایرانی را در بازار معرفی بکنند.‌

طبیعی است که میزان سود حاصل از صادرات گز هم بیشتر نصیب همین مراکز بشود که این موضوع کمک زیادی به پیشرفت و افزایش صادرات در آن ها کرده است. صادرات نمونه های درجه یک از دلایلی است که باعث شده تا این مراکز به اصلی ترین مراکز صادراتی گز تبدیل بشوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما