عرضه پولکی با عسل به صورت بسته بندی شده

عرضه پولکی با عسل، تازه و درجه یک، به صورت عمده و جزئی، به همراه تاریخ تولید و انقضاء درج شده بر روی بسته بندی محصول، به میزان مورد نیاز مصرف کننده ارائه می گردد.

عرضه پولکی با عسل به صورت بسته بندی شده

طرز تهیه انواع پولکی با عسل

طرز تهیه انواع پولکی با عسل

پولکی ماده ای شیرین و لذیذ و از خانواده آبنبات می باشد که به نام شهر اصفهان، شناخته می شود . امروزه پولکی با تنوع و طعم های گوناگونی تولید می شود، این محصول با کیفیت، مزه ی دلچسبی دارد. نوع مرغوب آن، باید فاقد اسانسها و رنگ های خوراکی باشد و در آن از مواد افزودنی طبیعی و سالم استفاده شود تا رضایت مشتری را جلب نماید.

مواد اولیه آن شامل: عسل، سرکه انگور، آب و زعفران حل شده می باشد.

طرز تهیه پولکی این گونه است که، ابتدا عسل را در آب و سرکه مخلوط نموده و روی حرارت قرار می دهند و به آرامی هم می زنند ، بعد از آن زعفران را اضافه نموده و تا قوام آمدن و ترد و شکننده شدن پولکی حرارت می دهند تا آماده شود و سپس آن را، روی کاغذ آلومینیومی قرار می دهند تا خنک شود.

با زیاد حرارت دادن، رنگ پولکی سوخته و تیره می شود و اگر به اندازه  کافی حرارت نبیند، ترد و شکننده نمی شود.

نوع پولکی با عسل، سلایق افراد زیادی را پوشش می دهد و بسیار طرفدار دارد.

قند پولکی نسبت به انواع شیرینیها، بسیار ملایم تر است و به دندان آسیب نمی زند و بهتر است جویده نشود . آن را می توان با نوشیدنی های گرم مانند شیر داغ، قهوه تلخ، چای و دمنوشها مصرف نمود.

فروشگاه بزرگ بهترین پولکی بسته بندی شده

فروشگاه بزرگ بهترین پولکی بسته بندی شده

پولکیها، ورقه های گرد و نازکی هستند که شبیه به سکه می باشند . به صورت جامد ورقه ای و به همراه مواد طعم دهنده مجاز خوراکی، تولید می شوند.

این شیره جات خوشمزه، با همکاری افراد مجرب و کاردان با استفاده از دستگاه مخصوص، استاندارد ملی و رعایت مسائل بهداشتی در طعمها و بسته بندی های مختلف تولید شده و به صورت آنلاین و مستقیم و بدون واسطه، با قیمت مناسب، از طریق فروشگاه پولکی، خدمت مصرف کنندگان در سراسر کشور ارائه می گردد.

یکی از بهترین سوغاتی های اصفهان ،که نظر توریست ها را نیز به خود جلب می نماید پولکی می باشد.

قیمت پولکی بسته به کیفیت آن و نوع مواد اولیه به کار برده شده در آن، تعیین می شود. برای اطلاع از قیمت این محصول با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید و غیر حضوری و با صرفه جویی در وقت و هزینه، آن را تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما