عرضه پولکی زرشک بدون واسطه با قیمت مناسب

پولکی از خوراکی های خوشمزه است که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند و انواع مختلفی دارد که از این میان پولکی زرشک به خاطر مزه ترش و شیرینی که دارد و همینطور رنگ زیبای آن طرفداران خاص خود را دارد. عرضه مستقیم پولکی در تولیدی ها و نمایندگی های پخش با قیمت مناسب انجام می گیرد. شکلات تخته ای گلرود است، محصولی که بسیار خوش طعم است که انواع بسیار مختلفی را دارند و یک محصول محبوبی است.

عرضه پولکی زرشک بدون واسطه با قیمت مناسب

مواد اصلی تشکیل دهنده انواع پولکی زرشک

مواد اصلی تشکیل دهنده انواع پولکی زرشک

پولکی یکی از شیرینی جاتی است که در طعم های مختلف مطابق درست می شود و مطابق با سلیقه اکثر افراد جامعه می باشد و دارای طعم دلپذیری است که اکثراً به همراه چای مصرف می کنند. شکلات کادویی آیدین به عنوان یک هدیه بسیار عالی برای افرادی است که می خواهند برای اولین بار به منزل کسی بیایند یا جهت تبریک مناسبتی به جایی بروند.

در کارگاه های تولید نبات بعد از ساخت نبات مقداری شیره اضافه می ماند که اکثر کارخانه‌دار ها از آن آبنبات پولکی در طعم های مختلف تولید می کند که روش ساخت آن به شرح زیر می باشد:

به شیره باقیمانده از تولید نبات مقداری سرکه اضافه می کنند که از رسوب و شکرک زدن آن جلوگیری کند و سطح آن را شیشه ای و شفاف می کند سپس این شیره را می جوشانند تا دمای آن بالا برود و پس از مدتی روی سطح یک سینی بزرگ گسترده می‌ کنند و در این زمان انواع افزودنی ها به پولکی را اضافه می‌کنند و آن را ورز می دهند تا به حالت خمیری در آید.

قبل از آن که کاملاً سفت و خشک شود از زیر دستگاه پولکی که دارای غلطک هایی است که دارای نقوش دایره مانند است عبور می دهند تا به قطعات کوچکتر و نازک و دایره‌ای تقسیم شود.بعضی از این دستگاه ها می‌توانند روی پولکی نوشته و آرم هم نقش دهند.

انواع موادی که به پولکی برای داشتن طعمی دلپذیر اضافه می کنند عبارتند از:

انواع مغز ها، کنجد، زعفران، زرشک، گل محمدی، لیمو و غیره می باشد که هر کدام از این طعم ها دوستداران خاص خود را دارد.

تازه ترین زرشک با کیفیت بالا به پولکی زرشکی اضافه می شود.

ارزانترین قیمت پولکی در مراکز اصلی فروش

ارزانترین قیمت پولکی در مراکز اصلی فروش

پولکی یکی از سوغات های شهر اصفهان می باشد. که امروزه در اکثر شهر های ایران تولید می شود.

پولکی انواع مختلفی دارد و از نظر مواد به کار رفته با هم فرق دارند و در طعم های گوناگون عرضه می‌شود.همین تفاوت ها در مواد اولیه باعث تفاوت قیمت در انواع پولکی ها می شود.

در مجموع بعضی از عوامل در تعیین قیمت پولکی تاثیر دارد که عبارتند از کارخانه و شرکت سازنده، نوع مواد اولیه، بسته بندی

فروش پولکی زرشک و انواع پولکی در طرح های گوناگون و ارزان ترین قیمت در تولیدی ها و کارخانجات تولید بدون واسطه و یا نمایندگی پخش آن امکان پذیر می باشد و همین طور بعضی از مراکز اصلی فروش به خاطر فروش بالاتر اجناس خود را حراج می زنند در مواقع حراج می توان با ارزان ترین قیمت محصول مورد نظر خود را خرید کرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما