فروشنده پولکی تخته ای طعم دار ارزان قیمت

پولکی تخته ای، یک شیرینی ساده و دلچسب و پر خاصیت، می باشد. افرادی که خواهان تهیه پولکی، با انواع طعم مطلوب و قیمت ارزان هستند، می توانند آن را به صورت جزئی و عمده سفارش دهند.

فروشنده پولکی تخته ای طعم دار ارزان قیمت

پولکی تخته ای طعم دار چگونه تهیه می شود؟

پولکی تخته ای طعم دار چگونه تهیه می شود؟ یکی از سؤالات متداولی که در ذهن بیشتر افراد به وجود می آید این است که، پولکی تخته ای چیست؟

تنها تفاوت این پولکی در ظاهر آن می باشد، با پولکی های لقمه ای متفاوت است و به شکل، به هم پیوسته و یکنواخت می باشد.

مصرف پولکی شکلات تخته ای گلکسی طعم دار در کنار چای و انواع نوشیدنی های گرم طعمی دلپذیر دارد و حس خوبی را ایجاد می کند.

برای تولید پولکی تخته ای طعم دار، سرکه و شکر را حرارت ملایمی می دهند و کم کم به آن، انواع پودر یا زعفران را اضافه می کنند و بعد روی مواد، یخ می گذارند تا ترد و شکننده شود.

انواع طعم و خواص های پولکی:

از فواید پولکی زعفرانی، می توان به افزایش ایمنی بدن، کاهش اضطراب، ضد افسردگی، جلوگیری از سرطان، تقویت قلب و قدرت استخوان و بهبود و افزایش عملکرد عصبها، اشاره نمود.

خواص پولکی نارگیلی، تقویت سیستم گوارشی،  سلامت دهان و دندان، افزایش گردش خون، جوان سازی پوست، حفظ سلامت استخوان می باشد.

فواید پولکی زنجبیلی، کاهش درد های عضلانی، درمان سوء هاضمه، افزایش عملکرد مغز، رفع تهوع، رشد بهتر موها، پیشگیری از آلزایمر و مبارزه با عفونت است.

خواص پولکی کنجدی، درمان کم خونی، سلامت چشم، کاهش فشار خون، بهبود هضم غذا، کاهش التهابات مفاصل می باشد.

پولکی لیمویی، در درمان ناراحتی معده، کاهش خستگی، افزایش انرژی بدن، سم زدایی بدن و بهبود سلامت قلب مؤثر است.

انواع پولکی: پولکی زرشکی، پرتقالی، خشخاشی، عسلی، کاکائويی، وانیلی، دارچینی، نعنایی، پسته ای و گل سرخ می باشند.

قند موجود در پولکی، بسیار کم می باشد و به این علت برای دندان مضر نیست.

رطوبت، باعث به هم چسبیده شدن آن می شود و باید در جای خشک و خنک نگه داری شود. این نوع پولکی به شکل لایه های نازک خوش طعم و خوشمزه می باشد.

فروش عمده انواع پولکی با قیمت خوب

فروش عمده انواع پولکی با قیمت خوب پولکی در داخل و خارج ایران طرفداران بسیاری دارد.

پولکی طعم دار، با استفاده از مجهزترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و با همکاری افراد مجرب، به صورت کاملا بهداشتی، تولید می شود.

از این شکلات خارجی در تهران می توان به عنوان پذیرایی در مهمانیها، جشنها و اعیاد استفاده نمود و برای تزئین شیرینی های لذیذ، آن را به کار برد.

با فروش عمده پولکی، مصرف کنندگان می توانند محصولی مرغوب و با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه نمایند. قیمت انواع پولکی، بسیار مقرون به صرفه می باشد. می توان آن را به صورت آنلاین و مستقیم و غیر حضوری، سفارش داد و در کمترین زمان نیز، تحویل گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما