فروش انواع گز مخصوص اصفهان

گز مخصوص اصفهان یکی از دل نشین ترین سوغاتی های این شهر می باشد.  شکلات تخته ای گلرود است، محصولی که بسیار خوش طعم است که انواع بسیار مختلفی را دارند و یک محصول محبوبی است.

امروزه فروش انواع گز مخصوص اصفهان، با کیفیت بالا در بسیاری از فروشگاه ها و مراکز فروش اینترنتی انجام می شود که مشتریان می توانند از گز مخصوص و باکیفیت استفاده کنند.

فروش انواع گز مخصوص اصفهان

آشنایی با گز های مخصوص اصفهان

آشنایی با گز های مخصوص اصفهان

گز اصفهان یکی از معروف ترین سوغات سنتی این شهر می باشد. کمتر کسی است که به این شهر سفر کند و این سوغات دل نشین را تهیه نفرماید. شکلات کادویی آیدین به عنوان یک هدیه بسیار عالی برای افرادی است که می خواهند برای اولین بار به منزل کسی بیایند یا جهت تبریک مناسبتی به جایی بروند.

در گذشته این شیرینی به روش سنتی تهیه می شد اما امروزه با پیشرفت دستگاه های تولیدی، این شیرینی به روش مدرن و در تعداد انبوه تولید می شود.

در قدیم، گز اصیل اصفهان را از عصاره ی درخت گز انگبین تهیه می کردند اما امروزه آن روش دیگر مرسوم نمی باشد. امروزه برای تهیه ی گز از شکر، گلوکز، سفیده تخم مرغ، گلاب و انواع مغزیجات  استفاده می شود که نسبت به گذشته روش ساده تری می باشد.

هر چند امروزه در کارخانه هایی نیز گز هایی تهیه می شود که در تهیه ی آن از عصاره ی گز انگبین استفاده می کنند که طعم متفاوت تر و قیمت به نسبت بالاتری دارد.

در گز مخصوص اصفهان از انواع مغزیجات مقوی مانند پسته، بادام یا هر دو به درصد های مختلفی استفاده می شود که ارزش غذایی و انرژی آن را چندین برابر می کند.

گز های تولیدی انواع مختلفی دارند. از گز های لقمه ای و آردی، تا گز های انگشتی و قالبی، که همگی از مواد اولیه ی مشابه ای تهیه شده اند.

عمده فروشی انواع گز پسته ای و بادامی

عمده فروشی انواع گز پسته ای و بادامی

شرکت های بسیاری در زمینه ی تولید گز مخصوص اصفهان فعالیت می کنند که بیشتر آن ها گز هایی با کیفیت و مرغوبی را به دست مشتری می رسانند.

این شرکت ها برای سهولت کار مراجعه کنندگان و مصرف کنندگان، فروشگاه های عمده فروشی ای در سطح شهر و گاها در بعضی از نقاط کشور راه اندازی کرده اند که مشتری بتواند جنس مرغوب را، با نام و نشان واقعی همان شرکت، به قیمت عمده تهیه کند.

عمده فروشی گز پسته ای موجود در سطح کشور، نیاز مخاطب را به شکل کامل برطرف می کنند و مخاطب با خیال راحت می تواند محصول با کیفیت را خریداری کند. 

این فروشگاه ها انواع گز بادامی و پسته ای را در بسته بندی های متفاوت، با قیمت کارخانه در اختیار مشتری قرار می دهند. 

هر چند قیمت گز تولیدی، وابسته به میزان و درصد پسته، بادام و فندقی مصرفی در آن می باشد. هرچه درصد آجیل موجود در گز بیشتر باشد، قیمت گز تولیدی نیز بیشتر خواهد بود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما