فروش پولکی شکلاتی با قیمت استثنایی

پولکی یکی از شیرینی های سنتی خوشمزه ای است که در کنار چای و نوشیدنی ها مصرف می شود و از سوغاتی های استان اصفهان می باشد.

پولکی طرفداران زیادی دارد و در طعم های مختلفی تهیه می شود مانند پولکی شکلاتی، پولکی کنجدی، لیمویی، نارگیلی و… که هر کدام طرفداران و علاقمندان زیادی دارد.

طرفداران شکلات می توانند این شیرینی خوشمزه را با طعم شکلات امتحان کنند و از چای با بوی شکلات و طعم پولکی لذت ببرند.

فروش پولکی شکلاتی با قیمت استثنایی

چگونه پولکی شکلاتی را در خانه درست کنیم؟

چگونه پولکی شکلاتی را در خانه درست کنیم؟  دستور های زیادی برای تهیه این آبنبات وجود دارد و روش زیر یکی از ساده ترین این دستور ها است.

برای تهیه این شیرینی در خانه به مواد زیر نیاز دارید:

شکر، آب و مقداری پودر کاکائو

مقدار شکری که استفاده می کنید باید دو برابر مقدار آب استفاده شده باشد.

در ابتدا شکر و آب را داخل یک قابلمه ی نسوز ریخته و روی اجاق با حرارت ملایم قرار دهید تا شکر ها حل شوند؛ محتوای ظرف را اصلا هم نزنید اجازه دهید تا شکر به آرامی حل شده و با تکان دادن های کم به قابلمه، شکر و آب را مخلوط کنید.

صبر کنید تا مواد جوشیده، آب آن کم شود و قوام پیدا کند؛سپس مقدار کمی پودر شکلات به اندازه دلخواه خودتان به آن اضافه کنید.

دقت کنید که مقدار زیاد پودر کاکائو نیز موجب تلخ شدن پولکی تان می شود ، پس از روی رنگ پولکی مقداری که دوست دارید را اضافه کنید. (بعد از پخت رنگ پولکی تان تیره تر خواهد شد.)

برای اینکه بدانید پولکی ترد شده و آماده است؛ می توانید با قاشق مقدار کمی از آن را روی چند حبه یخ بریزید و ببینید سریع حالت کریستالی و ترد می گیرد یانه و از طعم آن نیز مطمئن شوید.

مواد را از روی حرارت برداشته و کف یک سینی بزرگ (ترجیحا استیل) را چرب کنید و قاشق قاشق پولکی را روی سینی بریزید و صبر کنید تا خنک شوند. 

با سر چاقو به راحتی پولکی را از ظرف جدا کنید و در جای خنک نگهداری کنید تا بهم نچسبند.

اگر در منزل امکان تهیه پولکی را ندارید می توانید  به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

قیمت پولکی شکلاتی پایین است و به شیرینی آن می ارزد.

فروشنده انواع پولکی با ارزانترین قیمت

فروشنده انواع پولکی با ارزانترین قیمت اگر به دنبال فروشنده پولکی هستید که با کمترین قیمت بهترین پولکی با ارزان ترین قیمت ها را در اختیار شما بگذارد همین الان بصورت آنلاین درخواست کنید تا به راحتی  و در کمترین زمان این شیرینی خوشمزه به دست شما برسد.

یکبار پولکی با طعم های جدید و متفاوت را امتحان کنید و از مشتری های همیشگی این شیرینی باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما