فروش گز آردی | فروش گز آردی سکه ای صادراتی

فروش گز آردی سکه ای صادراتی در بازار داخلی کشور با قیمتی مناسب آغاز شده است. مراکز فروش و عرضه گز سکه ای آردی را می توانید از طریق جستجو در گوگل بیابید. صادرات گز به کدامیک از کشور های دور و نزدیک صورت می پذیرد؟

گز آردی، گز سکه ای و گز لقمه ای اصفهان و بلداجی به شدت در بازار فروش خوبی دارند. کارخانه های تولید کننده گز در اصفهان و بلداجی، توانسته اند با تهیه بهترین گز آردی سکه ای، خریداران زیادی را چه در بازار داخلی و چه در بازار خارجی به خود جذب کنند. شکلات کیت کت خارجی اولین برند شکلات در جهان است که کاملاً کاکائو بوده و قیمت آن با برند های دیگر شکلات متفاوت است، این محصول بسیار پرطرفدار است.
همچنین فروش گز آردی سکه ای صادراتی در ایران هم انجام شده و در این زمینه، برند های زیادی همکاری دارند.

فروش گز آردی | فروش گز آردی سکه ای صادراتی

انواع گز صادراتی در بازار

انواع گز صادراتی در بازارفروش گز آردی، سکه ای و .. در بازار، در دو نوع مخصوص بازار داخلی و صادراتی انجام می شود. گز صادراتی در بازار داخلی هم قابل خریداری است اما با قیمت کمی بیشتر. دلیل بالاتر بودن قیمت انواع گز صادراتی سکه ای و آردی، بهتر بودن سطح کیفیت و بسته بندی محصول است. کلوچه طغری یک میان وعده کامل و در عین حال مقوی و بسیار خوشمزه بوده که طرفداران زیادی از جمله بزرگان و کودکان دارد.

تولیدکنندگان گز آردی و سکه ای

تولیدکنندگان گز آردی و سکه ایگز آردی و گز سکه ای، محصول ثابت کارخانه های تولید کننده گز هستند که به خاطر قدمت زیادی که دارند، تجربه زیادی هم در زمینه تولید گز آردی و سکه ای به دست آورده اند. همین تجربیات سبب شده تا این کارخانه ها که یک شیرینی سنتی را به روش صنعتی تولید می کنند، عرضه کننده گز آردی و گز سکه ای درجه یک در بازار باشند.

  • گز معراج اصفهان
  • گز شیرین اصفهان
  • گز بوعلی سینا
  • گز آریا

و …، از جمله کارخانه های تولید کننده گز آردی و گز سکه ای هستند که این محصول را گاهاً برای صادرات هم آماده می کنند.

خرید و فروش انواع گز صادراتی

فروش گز، فعالیت اصلی سایت بازار گز اصفهان است که سال های زیادی از زمان تاسیس آن می گذرد. این سایت دارای مشاورین فروش بسیار خوبی است که اطلاعات بسیار دقیقی را در خصوص انواع گز صادراتی، قیمت، سطح کیفیت و … در اختیار شما خریداران قرار داده.
همچنین خرید و فروش انواع گز اصفهان و بلداجی از نوع آردی، سکه ای، لقمه ای و … را با نازلترین قیمت ممکن ساخته است.
منبع:isfgaz.ir

بهترین گز آردی اصفهان کدام است؟

بهترین گز آردی اصفهان کدام است؟اصفهان مهد پیدایش گز است. تولید گز در این استان بر می گردد به دوره صفویان. در دوره قاجاریان هم برای نخستین بار بود که شاهد صادارت گز به کشورهای مختلف بودیم. گز در این استان در انواع مختلف تولید می شود که یکی از آن ها گز آدری اشد. این گز در انواع گوناگون و با مقدار درصد پسته و بادام و کمتر و زیاد و در جعبه بندی های مختلف به فروش می رسد.

شما در هر نقطه از ایران که باشید، می توانید بهترین گز آردی را خریداری کنید. گز آردی در هنگام پخت و جا به جایی آن مقداری آرد در زیر و روی محصول می ریزند و به بازار عرضه می دارند. گزهای اصل با شیره انگبین تولید می شوند که این نوع از گز بسیار گران بوده و تنها برای اشخاصی که سفارشش را می دهند تولید می شود.

اگر به دنبال بهترین گز آردی اصفهان می گردید، بهتر است به بازار سنتی اصفهان و میدان نقش جهان سر بزنید. در این دو مکان، تا جایی که چشم کار می کند مغازه ها در کار خرید و فروش انواع گز و پولکی می باشند. البته این را نیز باید گفت که در خیابان های دیگر هم گز به فروش می رسد و بازارهای پراکنده ای دارد.

در استان اصفهان تولیدی هایی مانند:

  • گز کرمانی: بیش از صد سال عمر دارد. حاج میرزا حسین محسن زاده کرمانی در زمان قاجار این تولیدی را تأسیس کرد و تاکنون پا برجاست.
  • گز مظفری: بیش از هشتاد سال عمر دارد و در حال تولید انواع گز های اصیل می باشد.
  • گز سلامتیان: یکی دیگر از برندهای معروف است.
  • گز آنتیک: نوعی گز با جعبه های تزئینی که مخصوص هدیه دادن است.

ویژگی های گز آردی اصل اصفهان

ویژگی های گز آردی اصل اصفهانگز آردی ویژگی های خاص خود را دارا می باشد. این گز که یکی از شیرینی های مورد علاقه همگان است، در ترکیب آن از شیره ترنجبین و شیر خشک و یا گز انگبین استفاده می شود. این نوع از گز سرشار از:

  • مواد آلی
  • ویتامین ها
  • مواد معدنی
  • منابع پروتئینی

می باشد. این گز همچنین یکی دیگر از ویژگی هایش این است که ماندگاری بالایی دارد. در واقع می توان گفت که گز در میان شیرینی های دیگر از مقاومت و زمان نگهداری بالایی برخوردار است و می توان آن را در مدت زمان طولانی نگهداری کرد و به مرور مورد استفاده قرار داد.

گز آردی اصل اصفهان را می توانید از فروشگاه های گوناگون در هر شهری که به سر می برید خریداری کنید. این گز را نمایندگی های فروش تولید کنندگان و همچنین شیرینی فروشی های سطح شهر، عرضه می دارند.

روش تولید گز آردی درجه یک

روش تولید گز آردی درجه یکبرای تهیه گز آردی درجه یک نیاز به مواد اولیه است:

  1. شکر
  2. آب
  3. گلاب
  4. مغز پسته
  5. گلوکز مایه یا همان بادکا

هر کدام از این موارد به اندازه باید بکار برده شوند. در ابتدا شکر و آب را مخلوط و سپس به روی حرارت قرار دهید. پس از چندی بادکا را به آن بیافزایید. آن ها را مرتب هم بزنید تا تبدیل به شهد شوند. پس از این قابلمه را از روی حرارت بردارید و همچنان مخلوط را هم بزنید. در گام بعدی سفیدی تخم مرغ اضافه کنید. پس از هم زدن خوب گلاب و هل به آن بیافزایید. در مرحله بعد همه مواد را درون قابلمه ریخته و سپس ده دقیقه بگذارید و توسط همزن برقی مواد را هم بزنید و مغز پسته و بادام به آن اضافه نمایید. در پایان مایع درست شده را درون ظرف ارد قرار دهید و به قطعات مختلف تقسیم کنید.

قیمت فروش گز آردی اصفهان

قیمت فروش گز آردی اصفهانگز آردی اصفهان قیمتش بستگی به موادی دارد که در تهیه آن بکار می رود. هر چه درصد بادام و پسته اش بیشتر باشد، قیمتش هم بیشتر می باشد. قیمت گز آردی را می توان از قیمت گز نفیس تمیز داد.برای خرید آنلاین گز آردی هم می توان به وب سایت های گوناگون مراجعه کرد. در این جا به چند نمونه از این نوع گز و قیمت هایش اشاره می نماییم:

  • گز آردی مظفری با پسته بیدمشکی ۴۰ درصد در وزن ۴۵۰ گرم، قمیت: ۷۱۰۰۰ تومان
  • گز آردی گل درشت پسته ای آنتیک، پسته ای ۳۰ درصد، وزن ۴۰۰ گرم؛ قیمت: ۶۶۸۰۰ تومان
  • گز آردی گلریز با ۲۸ درصد مغز پسته، ۴۵۰ گرم وزن؛ قیمت: ۵۸۰۰۰ تومان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما