قیمت گز اصفهان با بهترین روش تهیه

گز اصفهان از گذشته به عنوان خوراک و سوغات اصلی این شهر شناخته شده است. گز اصفهان تهیه شده توسط مشتریان ممکن است انواع بسیار مختلفی داشته باشد. همچنین قیمتی که برای این شکلات کادویی ارزان در نظر گرفته می شود نیز با توجه به نوع محصول و کیفیت آن است. علاوه بر این موارد گز دارای خواص و ویژگی های مفیدی برای بدن است.

قیمت گز اصفهان با بهترین روش تهیه

مراحل تهیه انواع گز اصفهان را نام ببرید

مراحل تهیه انواع گز اصفهان را نام ببریدمراحل تهیه انواع گز کار ساده ای نیست، اما از آن جایی که این محصول از گذشته جزو اصلی ترین سوغات شهر شناخته شده است هم به صورت صنعتی و در کارخانه ها و هم به صورت دستی و سنتی تولید می شود.

در اولین مرحله انتخاب و استفاده از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک برای تولید گز مورد توجه قرار دارد. در تولید این محلول از شکر و آب جوش فراوانی استفاده می شود و در گز های آردی محلول اولیه را با استفاده از آرد سفید فراوان به عمل می آورند. سپس ماده حاصل شده را با استفاده از قالب های مختلف که دارای اندازه ها و اشکال متفاوتی هستند کوچک کرده و در فر های مختلفی قرار می دهند تا با درجه حرارت بالایی پخته شده و آماده مصرف شود.

در گز های اصفهان از مواد اولیه متفاوتی استفاده می شود مثلا وز های خرمایی، حلوایی، سوهانی و مغز دار  هر کدام دارای فرمول متفاوتی در هنگام تولید هستند. کیفیت محصول نیز در همین مرحله با توجه به مواد اولیه استفاده شده شخص می شود. مثلا از بادام،پسته و گردوی تازه برای تولید انواع گز مغز دار استفاده شود کیفیت و مرغوبیت محصول نیز بالا تر است.

خرید گز صادراتی اصفهان با قیمت بسیار خوب

خرید گز صادراتی اصفهان با قیمت بسیار خوبخرید شکلات فرمند کادویی با کیفیت و در عین حال ارزان از راه های مختلفی امکان پذیر است. قیمت این محصول به موارد زیادی بستگی دارد. مثلا بسته بندی هایی که برای انواع گز در نظر گرفته می شوند روی تعیین قیمت این محصول موثر هستند. این بسته بندی ها که ممکن است فلزی یا کاغذی باشند دارای اندازه های مختلفی هستند. به طور حتم هر چه اندازه یک بسته بندی بزرگ تر باشد یعنی مقدار محصول موجود در آن نیز بیشتر است و قیمت بالا تری دارد.

گز اصفهان علاوه بر این که در این شهر تولید شده و به فروش می رسد به شهر ها و کشور های دیگر نیز صادر می شود. مهم ترین مسئله برای گز صادراتی مرغوبیت آن است. محصولی که برای صادرات در نظر گرفته می شود، باید بسیار مرغوب و درجه یک باشد تا ارزش صادرات و هزینه های ناشی از آن را داشته باشد و در نهایت باعث جلب رضایت مشتریان شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما