قیمت گز درجه یک صادراتی اصفهان در اردبیل

همگی نام گز را بعنوان یک شیرینی سنتی و محبوب استان اصفهان شنیده ایم. این شیرینی بدلیل ترکیبات سالم و تازه ایی که دارد می تواند براحتی جایگزین شیرینی های متداول و مضر امروز شود. سابقه ی تولید گز در ایران به زمان صفویه باز می گردد. با گذشت زمان تغییرات مهمی در این شیرینی ها ایجاد شد که نتیجه آن وجود انواع و اقسام این محصول در طرح و طعم های متفاوت در بازار می باشد. گز اصفهان در استان های مختلف کشور بطور وسیع به فروش می رسد. قیمت گز اصفهان در اردبیل بسته به برند تولید کننده آن متفاوت می باشد.

قیمت گز درجه یک صادراتی اصفهان در اردبیل

پارامتر های تعیین قیمت گز اصفهان

پارامتر های تعیین قیمت گز اصفهانلازمه ی تولید یک گز با کیفیت، استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه می باشد. در روند تولید گز اصفهان از بهترین و تازه ترین مواد اولیه استفاده شده است. همچنین واحد های تولیدی گز اصفهان با بکار گیری تجهیزات مدرن و بروز، باعث کاهش دخالت دست در فرایند تولید شده که در نهایت سبب ارتقای سلامت این محصول می شود. 

مواد پایه ایی که در ساخت گز استفاده می شوند شامل:

  1. گزانگبین یا انگبین های گیاهی مختلف
  2. شکر و گلوکز
  3. سفیده تخم مرغ
  4. مغز بادام و پسته
  5. انواع طعم دهنده ها مانند هل و زعفران و گلاب

فاکتور های مختلفی در تعیین قیمت گز اصفهان تاثیر گذارند مانند:

  1. طعم و مزه 
  2. کیفیت مواد بکار رفته در آن
  3. برند تولید کننده
  4. ابعاد و وزن بسته ها
  5. تاریخ تولید
  6. درصد پسته و بادام موجود در گز
  7. نحوه عرضه به بازار

برخی عوامل بطور مستقیم و برخی غیر مستقیم موجب ایجاد تغییرات قیمتی در بازار گز می شوند. عواملی مانند نوسانات بازار، افزایش حامل های انرژی و فصول سال، بصورت غیر مستقیم باعث تغییر در قیمت این محصول می شوند. اما مواردی مانند افزایش قیمت مواد اولیه مثلا پسته، بصورت مستقیم تاثیر گذار هستند. 

یکی از راه های ساده، برای کاهش هزینه خرید و فروش گز اصفهان، عرضه عمده این محصول است. با خرید عمده واسطه ها حذف شده و هزینه های اضافی حمل و نقل و صرف زمان بسیار کاهش می یابد که در نهایت به کاهش نهایی قیمت محصول می انجامد.

فروش گز صادراتی اصفهان در اردبیل

فروش گز صادراتی اصفهان در اردبیلگز صادراتی یکی از کالاهایی می باشد که نقش ویژه ایی در صادرات محصولات غیر نفتی دارد. فروش گز صادراتی اصفهان در اردبیل توسط مراکز معتبر فروش این محصول انجام می پذیرد. گز صادراتی در انواع طعم و طرح های متنوع و با بسته بندی های جذاب در بازار اردبیل موجود بوده که خریداران محترم می توانند بر حسب نیاز و سلیقه خود اقدام به خرید این محصول بی نظیر کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما