قیمت گز معراج با طرح ۴۰% پسته خاتم

قیمت گز معراج با طرح ۴۰% پسته خاتم را چگونه می توان به دست آورد؟ آیا در سایت رسمی شرکت که گونه های مختلف گز معراج معرفی شده اند، صحبتی از قیمت خرید و فروش آن ها شده یا خیر؟ در گز ۴۰% پسته خاتم معراج، چه چیزی بر قیمت تاثیر دارد؟

قیمت شکلات صبحانه بزرگ، توسط برند های تولید کننده تعیین می شود. البته مسائلی از قبیل کیفیت و سطح مرغوبیت هم تاثیر زیادی بر قیمت گز خواهند داشت. در اینجا که صحبت از محصول بی نظیر کارخانه گز معراج اصفهان یعنی گز با طرح ۴۰% پسته خاتم می باشد، می توانید برای اطلاع از قیمت، به سایت رسمی شرکت سر بزنید.

مختصری درباره انواع گز معراج

قیمت گز معراج، یکی از چیز هایی است که بازار فروش خوب آن را در سراسر کشور سبب شده. کارخانه گز معراج توسط حاج دردشتی، در دهه ۳۰ آغاز به کار کرد. تنوع در محصولات گز معراج زیاد بوده و روز به روز هم به محصولات جدید اش افزوده می شود. یکی از انواع گز های معراج که متقاضی برای خرید آن در بازار زیاد است، گز با طرح ۴۰% پسته خاتم است.

قیمت گز معراج قیمت گز معراج

مواد اولیه گز طرح خاتم از برند معراج

قیمت شکلات صبحانه باراکا در هر نوعی که باشد، بر اساس سطح کیفیت تعیین می شود. به عبارت دیگر، رابطه قیمت گز و کیفیت آن را می توان رابطه ای مستقیم نامید. کیفیت این مواد اولیه مصرفی در تولید گز معراج، اصلی ترین عامل تعیین کننده قیمت گز هستند.

در اینجا قرار است پیرامون مواد اولیه گز با طرح خاتم از برند معراج صحبت شود. مواد اولیه عبارتند از:

  • مغز پسته
  • شکر
  • گلوکز مایع
  • عسل
  • سفیده تخم مرغ
  • گلاب
  • آب و همچنین شیرین کننده طبیعی ترنجبین

قیمت گز معراج

 

قیمت خرید فروش گز معراج

قیمت گز معراج با طرح ۴۰% پسته خاتم، اگر به صورت تکی خریداری شود، بی شک گران تر از قیمت عمده گز معراج خواهد بود. در بسته بندی های کارتنی گز معراج، ۱۲ عدد گز با طرح ۴۰% پسته خاتم وجود دارد که به خریداران عمده پیشنهاد می شود. سایت بازار گز اصفهان، زیر نظر مجموعه معراج، لیست قیمت خرید فروش گز را در اختیار خریداران خرد و عمده این شیرینی سنتی خوشمزه قرار می دهد.
منبع:isfgaz.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما