مرکز خرید گز بلداجی فله ای در اصفهان

کز بلداجی اصفهان، گزی نام آشنا برای همه ما می باشد. این شیرینی دلچسب سالیان سال است که کام مردم را شیرین می کند. وجود ترکیبات طبیعی، علاوه بر خاصیت غذایی، ارزش دارویی نیز به این شیرینی داده است. این شیرینی با ماندگاری بالا، می تواند جایگزین خوبی برای قند باشد. طعم بی نظیر آن نیز با همه ی سلیقه ها و مزاج ها سازگار است. برای خرید گز بلداجی اصفهان به صورت عمده و فله ای با این مطلب همراه شوید. 

مرکز خرید گز بلداجی فله ای در اصفهان

گز بلداجی و متنوع ترین طعم های آن

گز بلداجی و متنوع ترین طعم های آنبرای تهیه ی گز از موادی مانند شکر، سفیده ی تخم مرغ، گلاب، ترنجبین، شیر خشت، چهار مغز، هل و آرد استفاده می شود. قنادان اصفهانی بالغ بر نود درصد گز مورد استفاده در کشور را تولید می کنند. به همین خاطر، این کار به یک حرفه تبدیل شده و زمینه ی اشتغال افراد زیادی را فراهم نموده است. آمار و ارقام نشان می دهد که نزدیک به هفتصد هزار تن گز طی یک سال در این شهر تولید می شود. گز بلداجی اصفهان که از معروف ترین و شناخته ترین گز ها می باشد، انواع مختلفی دارد. این گز هم به صورت لقمه ای و هم به صورت آردی تولید و در بازار های داخلی و خارجی عرضه می شود. ترکیبات متنوعی در تهیه ی این شیرینی به کار می رود که سبب ایجاد طیف متنوعی از آن می شود از جمله:

  • گز سوهانی بلداجی
  • گز شکلاتی بلداجی
  • گز بلداجی از نوع کم‌ کالری
  • گز  بلداجی پروبیوتیک
  • گز خرمایی بلداجی 
  • گز بدون قند بلداجی 

علاوه بر تنوع در مزه، تنوع در بسته بندی آن ها نیز زیاد می باشد. در کنار این بسته بندی ها، فروش گز فله ای نیز انجام می شود که از مشتریان و متقاضیان زیادی هم برخوردار است. با توجه به اینکه نیاز به بسته بندی برای این گز وجود ندارد، در نتیجه قیمت تمام شده ی محصول، کاهش می یابد. یکی از دلایل استقبال زیاد از گز های فله ای، همین قیمت مناسب می باشد. شایان ذکر است که کیفیت این گز ها، مطلوب بوده و از نظر طعم و مزه با سایر بسته بندی ها برابر می کنند. 

چگونه ارزانترین گز فله ای اصفهان خریداری کنیم؟

چگونه ارزانترین گز فله ای اصفهان خریداری کنیم؟افرادی که تمایل به خرید ارزانترین گز فله ای اصفهان را دارند، می توانند سفارش خود را در این سایت ثبت نمایند. سفارشات عمده، از تخفیفات ویژه و قابل توجهی بهره مند می شوند. گفتنی است که سفارشات از سراسر کشور پذیرفته و در اسرع وقت به آدرس مورد نظر متقاضیان و مشتریان ارسال می گردد. عدم نیاز به واسطه های فروش، خریدی ارزان و مقرون به صرفه را برای افراد رقم می زند. امکان ثبت سفارش در هر بازه ای از شبانه روز، وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما