مرکز خرید گز سکه ای اصفهان در تهران

به صراحت می توان گفت که گز اصفهان، از مرغوبترین و پرطرفدارترین شیرینیها می باشد. چرا که در سراسر دنیا، متقاضیان زیادی دارد. این سوغات معروف اصفهان طعم بی نظیری دارد و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. کاربرد برخی ترکیبات طبیعی در آن، ارزش دارویی آن را نیز بالا برده است. برای خرید گز اصفهان در تهران و یا هر نقطه ی دیگری از ایران که هستید، با این مقاله همراه شوید. مرکز خرید گز سکه ای اصفهان در تهران

طعم های مختلف گز سکه ای

طعم های مختلف گز سکه ایترکیبات اصلی گز شامل شکر، سفیده ی تخم مرغ، گلاب، مغز بادام و پسته می باشد. اما قنادان اصفهان ترکیبات طبیعی ماند ترنجبین و شیرخشت را نیز به آنها اضافه می کنند تا علاوه بر طعم فوق العاده، خواص دارویی نیز به آن ببخشند. انواع گز شامل موارد زیر می باشد که هر کدام طعم خاصی دارند:

  • سوهان گزی
  • گز آردی
  • گز لقمه ای 
  • گز ترنجبینی
  • گز شکلاتی
  • گز با مغز پسته
  • گز با بادام
  • گز سکه ای

سالانه بالغ بر ششصد و پنجاه هزار تن گز در اصفهان تولید می شود. انواع این گزها یا به صورت فله ای و یا در قالب بسته بندی های متنوع به بازار راه پیدا می کنند. نوع بسته بندی به این بستگی دارد که در بازار داخل مصرف می شود و یا برای صادرات استفاده می شود. در بخش صادرات بسته بندی های شکیل و با استحکام در نظر گرفته می شود که در حین جا به جایی و حمل و نقل، مشکلی پیش نیاید. ماندگاری گز در قیاس با شیرینی های دیگر، بسیار بالاتر بوده و از این رو در صادرات و هم چنین ارسال آن به نقاط مختلف کشور، نگرانی وجود ندارد. از این شیرینی می توان در جلسات اداری به عنوان یک پذیرایی رسمی استفاده نمود. این شیرینی، به خاطر طبع گرم و هم چنین وجود گلاب و ترنجبین، خاصیت آرامش بخشی دارد. 

خریدار انواع گز اصفهان در بازار های تهران

خریدار انواع گز اصفهان در بازار های تهرانخریدار گز اصفهان در بازار های تهران، بسیار زیاد هستند. چرا که از قدیم الایام این شیرینی، محبوبیت خود را در بین مردم و افراد مختلف با سلیقه ها و مزاج های متفاوت، پیدا کرده است. این سایت آماده ی ارائه ی خدمت به کلیه ی خریداران این شیرینی در تهران و اقصی نقاط کشور، می باشد. کلیه ی سفارشات عمده متقاضیان به صورت شبانه روزی ثبت شده و در اسرع وقت به آدرس مورد نظر مشتریان و متقاضیان ارسال خواهد شد. علاوه بر تخفیفها ویژه ای که در فروش عمده برای مشتریان در نظر گرفته شده است، به خاطر خرید مستقیم و بدون واسطه های فروش، قیمت تمام شده ی محصول، بسیار کم تر می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما