معتبرترین مرکز فروش گز آردی در تهران

گزدر واقع شیرینی است به رنگ سفید و نرم و خوشمزه که در داخل آن تکه های پسته و طعم شیرین و دلچسبی دارد بهترین یزد گز اصفهان اگر یزد می باشد جز به عنوان شیرینی در مراسمات پذیرایی در اعیاد و یا در سایر مراسمات رسمی استفاده می شود. مرکز فروش گز در تهران و سایر نقاط کشور است.

معتبرترین مرکز فروش گز آردی در تهران

ویژگی های گز آردی چیست؟

ویژگی های گز آردی چیست؟گز آردی یک خوراکی نیمه سفت سفید بسیار خوشمزه و دلچسب با طعم شیرین است که توسط مردم و مشتریان خاص مصرف می گردد به روی آن آرد خاصی میزنند و آن را به تکه های کوچک مکعب شکل تقسیم می کنند که مشتریان به سهولت بتوانند آنها را مصرف کنند ویژگیهای گز مرغوب باید از مواد اولیه و درجه یک تهیه و همچنین دارای قند مناسب باشد بسیاری از کارخانه ها دست به تولید گز هایی با گلوکز کم ویژه افرادی که مبتلا به دیابت هستند میزنند. گز باید به سادگی مصرف گردد، نه خیلی شل باشد و نه خیلی سفت که باعث آسیب زدن به دندان شود در تولید گز از مغز های درجه یک استفاده و همچنین بسته‌بندی آن شکیل باشد

  معایب بی رویه مصرف کردن گز: مصرف بی رویه گز سبب بالا رفتن قند خون و بروز بیماری دیابت می شود. باعث تخریب دندانها آسیب به بافت لثه و دندان می شود در افرادی که دارای طبع گرم و سرد هستند باعث ایجاد جوش و آکنه بروی پوست آنها می شود.

گز به عنوان سوغاتی: در تاریخ کهن ایران آداب و رسوم خاصی مانند خرید سوغاتی پیشینه ای دیرینه دارد که افراد هنگامی که مسافرت می کردند در طول سفر برای عزیزانی که در طول سفر نبودند برای خانواده و اقوام و خویشاوندان سوغاتی خریده و در پایان سفر برای آنان میبرند. در این میان شهرهای زیادی به عنوان شهر انواع سوغاتی ها معروف شدند برای مثال شهر یزد و اصفهان به شهر سوغاتی یزد معروف شدند.

مزایای فروش عمده گز در تهران

مزایای فروش عمده گز در تهرانمزایای فروش عمده گز در تهران بازار گز همانند سایر خوراکی ها و شیرینی جات متاثر از عوامل اقتصادی و معیشتی مردم است. در درجه اول باید قیمت آن مناسب و مردم بتوانند به سهولت آن را خریداری کنند طعم گز به شکل چشمگیری در جذب مشتری و فروش آن تاثیر دارد.  می‌توان گفت باید قانون عرضه و تقاضا را برای گز هم متصور شد. فروش گز در بازار به صورت عمده فروشی و خرده فروشی انجام می گردد در فروش عمده گزها به صورت کلی و کیلویی به عمده فروشان عرضه و آن ها گزها را به صورت فله می فروشند اما نوع دیگری از گز هم توسط کارگاه و کارخانجات گز تولید میشود که به صورت بسته بندی می باشد که مجلسی و مناسب سوغاتی است که  توسط کارخانه های معتبر تولید می گردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما