معرفی انواع سوهان

یکی از خوشمزه ترین شیرینی های پرطرفدار بین ما ایرانی ها، سوهان می باشد. سوهان از معروف ترین سوغات شهر قم است که در طعم های متنوعی تولید می شود. اگر قصد خرید سوهان را دارید بهتراست  از قبل اطلاعاتی را درباره انواع سوهان داشته باشید تا براساس ذائقه تان هریک را خریداری کنید. درادامه همراه ما باشید.

انواع سوهان

معرفی انواع سوهان

انواع سوهان با طعم و مزه خوشی در بازار یافت می شود که بهتراست قبل از خرید اطلاعاتی را درباره آنها و مزه هایشان داشته باشید. بدین ترتیب می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سوهان گل نازک

یکی از معروف ترین انواع سوهان موجود در بازار قم، سوهان گل نازک و سوهان گزی است که جز خوشمزه ترین آنها نیز دسته بندی می شود. شما می توانید این سوهان را در اندازه های متنوعی تولید می شود که برخی ضخیم تر و برخی نیز نازکترند. روی این سوهان مقدار بسیارزیادی مغزپسته و بادام ریخته می شود که تاثیرات بسیارزیادی را روی مزه آن می گذارد. درواقع می توان گفت ترکیب این مغزیجات مزه عجیبی را به سوهان می دهد.  هرچه مغزیجات این سوهان بیشتر باشد، به تبع مزه آن نیز بهتر خواهدبود. شما می توانید تازه ترین سوهان گل را از سایت ما خریداری کنید و مطمئن باشید که مشتری دائم ما خواهیدشد.

سوهان باقلوایی

این سوهان شباهت بسیارزیادی را به باقلوا دارد، یعنی درواقع لوزی شکل است که روی آن نیز مغزیجات استفاده می شود که تاثیر مستقیمی را روی مزه آن دارد. از نظر ضخامت این سوهان نسبت به سوهان گلی ضخامت بیشتری دارد و طعم آن نیز بسیارخوب است.

سوهان سکه ای

سوهان سکه ای درواقع همان سوهان قم است با این تفاوت که در اندازه های کوچکتری تولید می شود. اندازه این سوهان درت مانند اسم آن مشابه یک سکه است و  از این رو نیز بهترین گزینه برای پذیرایی از مهمانان محسوب می شود.

سوهان لقمه ای

سوهان لقمه ای نیز یکی از خوشمزه ترین انواع سوهان است که داخل آن با موادمختلفی نظیر گز و یا مغزیجات دیگر پر می شود. حتی برخی از جدیدترین مدل سوهان لقمه ای موجود در بازار با پشمک پر می شوند که مزه بسیارخاص تری می گیرند. این سوهان ها به صورت لقمه های بسیارکوچک تولید می شوند از این رو نیز به سوهان لقمه ای مشهورند.

انواع سوهان

سوهان حبه ای

سوهان حبه ای از انواع سوهان و گز پسته ای موجود در بازار است که نمی توانید از آن برای پذیرایی از مهمانان استفاده کنید. تکه های کوچک سوهان برای مصرف روزانه و شخصی شما عالی است.  از آنجایی که سوهان حبه ای بسیارخرد و ریز است برای پذیرایی از مهمان نیز استفاده نمی شود.  از آنجایی که این سوهان اندازه کوچکتری نسبت به بقیه دارند، قیمت آنها نیز ارزان تر است.

سوهان آجیلی

از گران ترین انواع سوهان موجود در بازار می توان به سوهان آجیلی اشاره کرد که از دانه های آجیل پرشده است. برای خرید این سوهان  باید دقت کنید که مغزهای آجیل باب طبع شما در آن استفاده شده باشد.

سوهان عسلی

سوهان عسلی در مقدار بسیارزیادی عسل پخت می شود و اما برای خرید آن حتما باید به تاریخ تولید محصول دقت کنید. این مدل سوهان نسبت به سایرین زودتر خشک می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما