کاهش قیمت گز اصفهان با خرید عمده آن

نام اصفهان همواره با گز اصفهان گره خورده است، برای گز اصفهان خرید از این شرکت در بالاترین کیفیت و تازه ترین گز در انواع مختلف پسته ای، بادامی و مخلوط بهترین گزینه می باشد. با خرید عمده و مستقیم از شرکت علاوه بر اطمینان از اصل بودن محصول، این مزیت فراهم می گردد که با برخورداری از تخفیف ویژه، گز را در بهترین کیفیت و کمترین قیمت خرید نمایید.

کاهش قیمت گز اصفهان با خرید عمده آن

گز اصفهان و چگونگی تهیه آن

گز اصفهان و چگونگی تهیه آن برای تهیه گز اصفهان، ابتدا آب و شکر را روی حرارت ملایم قرار داده تا شکر آب شود، بادکا را اضافه نموده تا مواد کف کرده و بالا بیاید در این مرحله باید مواد را با قاشق چوبی مرتب هم زد تا شهد کشدار شود. شهد را از روی حرارت برداشته ولی هم چنان باید به هم زدن آن ادامه داد. در ظرف دیگر گلاب و سفیده تخم مرغ را به وسیله هم زن برقی خوب به هم زده سپس مقدار کمی از شهد آماده شده را درون سفیده ریخته و به هم زدن ادامه داده تا بخوبی مخلوط گردند.

در این مرحله سفیده تخم مرغ آماده شده را به ظرف شهد اضافه نموده و به هم زدن تا زمانی که مواد گرم است ادامه داده که در حدود ۱۰ دقیقه طول می کشد، باید مراقبت نمود مواد سرد نشود زیرا خراب می گردد، به همین دلیل ظرف را روی شعله پخش کن و با حرارت کم قرار داده و تا زمانی که هم زن قدرت دارد و مواد سفت نشده باید به هم زدن ادامه داد و هنگامی که مواد سفت شد هم زن را کنار گذاشته و با قاشق به صورت پارویی هم زدن را ادامه می دهیم.

در این مرحله مغز پسته یا بادام را اضافه نموده و پس از مخلوط کردن از مواد آماده شده تکه های کوچک برداشته، گرد کرده و به کمک مقدار کمی آرد و کاردک به گز فرم دلخواه داده می شود.

خرید گز اصفهان به صورت عمده با پایین ترین نرخ

خرید گز اصفهان به صورت عمده با پایین ترین نرخ خرید عمده گز اصفهان از تولید کنندگان و شرکت های معتبر بهترین گزینه برای خرید در قیمت مناسب است. نرخ گز اصفهان با توجه به کیفیت، برند و درصد پسته و بادام به کار رفته متفاوت است. این شرکت بهترین برند گز اصفهان را به صورت تازه و با بالاترین کیفیت و مناسبترین نرخ در اختیار مشتریان قرار می دهد و سفارشات مصرف کنندگان را در حداقل زمان به بهترین نحو ممکن فراهم می کند. این شرکت برای رفاه حال مشتریان خود امکان خرید به صورت اینترنتی از سایت شرکت را فراهم نموده است، با مراجعه به سایت و ثبت سفارش محصول خریداری شده را در اسرع وقت در محل مورد نظر دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما