اولین مرکز فروش مرغوب ترین گز اصفهان

بدون شک گز یکی از محبوب ترین و معروف ترین انواع شیرینی های سنتی کشور محسوب می شود. تولید این شیرینی قدمتی دیرینه در کشور دارد که می توان گفت اولین مرکز تولید و فروش و به نوعی قطب اصلی آن استان اصفهان می باشد. طعم بی نظیر و شیرینی بی نظیر گز، با یکبار تجربه مدت ها در خاطر می ماند. این محصول بدلیل داشتن ترکیبات سالم و مقوی می تواند براحتی جایگزین شیرینی های امروزی شود. مرکز فروش گز اصفهان، این محصول را با طعم های بسیار متنوع و دلپذیر تولید و در دسترس هموطنان عزیز قرار می دهد.

اولین مرکز فروش مرغوب ترین گز اصفهان

نشانه های مرغوب بودن گز اصفهان

نشانه های مرغوب بودن گز اصفهاناستفاده از گز درجه یک اصفهان، لحظات شیرینی را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد که تا مدت ها طعم بی نظیر آن در خاطره می ماند. شیرینی گز، حس اصالت و زیبایی سنتی خاصی به سفره ها می بخشد.

لازمه ی تولید یک گز با کیفیت، استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه می باشد. مرغوب ترین گز اصفهان از بهترین و تازه ترین مواد اولیه تولید می شود. همچنین واحد های تولیدی گز اصفهان با بکار گیری تجهیزات مدرن و بروز، باعث کاهش دخالت دست در فرایند تولید شده که در نهایت سبب ارتقای سلامت این محصول می شود. 

در روند تولید گز از مواد مختلفی استفاده می شود که شامل:

  • گزانگبین و انگبین های گیاهی مختلف
  • شکر و گلوکز
  • سفیده تخم مرغ 
  • پسته و بادام

برای ایجاد طعم های متفاوت از شکلات و زعفران و … نیز استفاده می شود. گز ها در انواع مختلفی مانند لقمه ایی، آردی، عسلی، شکلاتی و … تولید میشوند تا سلیقه های مختلفی را پوشش دهند.

این نوع محصول به سبب ارزش غذایی بالا و سالم تر بودن مواد اولیه سازنده، می تواند جایگزین مناسبی برای انواع شیرینی های امروزی باشد. از مهمترین معیار های دسته بندی گز، درصد مغز پسته و بادام بکار رفته در آن می باشد.

از این مغز ها با درصد های مختلفی مانند ۱۰، ۱۸، ۲۸، ۳۲ و ۸۰ در فرایند تولید گز استفاده  می شود. گز اصفهان با استفاده از تازه ترین و مرغوب ترین خشکبار این محصول را با کیفیتی مثال زدنی به بازار عرضه می کند. 

توزیع کننده اصلی گز درجه یک در اصفهان

توزیع کننده اصلی گز درجه یک در اصفهانتوزیع کننده گز درجه یک اصفهان، این محصول را بطور مستقیم و بدون واسطه از درب واحد های تولید بدست مصرف کنندگان می رساند. یکی از مواردی که می تواند ضامن کیفیت گز باشد، توجه به برند تولید کننده و واحد های فروش معتبر می باشد.

خرید از توزیع کنندگان اصلی گز اصفهان چه بصورت عمده و چه جزئی علاوه بر کیفیتی فوق العاده به لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما