بازار خرید و فروش سوهان قم

در بازار خرید و فروش سوهان قم انواعی از این محصول در بسته بندی های مختلف و با کیفیت های گوناگون موجود می باشد و به خریداران عرضه می شود.

مشخصات و ویژگی های انواع سوهان

سوهان نوعی دسر، حلوا و شیرینی بسیار مغذی و لذیذ می باشد که به عنوان سوغات سنتی و اصیل شهر قم شناخته شده است.
در پخت سوهان از مواد اولیه هایی همچون: زرده تخم مرغ، آرد سبوس دار، جوانه گندم، شکر، روغن، پسته و بادام، زعفران، هل، گلاب و غیره استفاده می شود.
از مهم ترین عوامل موثر بر کیفیت سوهان می توان به نوع روغن مصرفی (کره حیوانی _ روغن نباتی)، تازگی مغزیجات، به کار بردن زعفران و غیره اشاره کرد.
سوهان قم دارای تولیدات بسیار متنوعی است که همین امر نیز زمینه ساز تناسب این فرآورده غذایی با ذائقه و سلیقه گوناگون افراد می باشد.
برخی از انواع سوهان های موجود در بازار عبارتند از:

  • سوهان گزی
  • سوهان تخت
  • سوهان لقمه ای
  • سوهان سکه ای
  • سوهان باقلوایی
  • سوهان حلوایی
  • سوهان حبه ای
  • دسر سوهان
  • و غیره.

فروش سوهان قم

مراکز خرید سوهان درجه یک

شهر قم مرکز اصلی تولید انواع سوهان با برندهای مختلف و کیفیت های گوناگون می باشد. در این شهر کارگاه های کوچک و بزرگ متعددی به تولید سوهان مشغول می باشند.
در سطح شهر قم شاهد تعدد مراکز و فروشگاه های عرضه و فروش انواع سوهان می باشیم، تولیدات سوهان قم به بسیاری از استان های بزرگ کشور نیز توزیع  می شوند.
سوهان درجه یک و مرغوب قم که دارای رنگی روشن، بافتی ترد و در عین حال نرم بوده و به دندان نمی چسبد را می توان از مراکز و نمایندگی های معتبر خریداری نمود.
بسیاری از برندهای شناخته شده سوهان قم در بازار تهران نیز دارای نمایندگی فروش می باشند و با توجه به نزدیکی این دو شهر می توان سوهان تازه و تولید روز را از این مراکز تهیه کرد.

فروش سوهان قم

قیمت فروش سوهان در بازارهای کشور

قیمت فروش سوهان قم با توجه به وجود تنوع در تولیدات این محصول بسیار مختلف بوده و نمی توان قیمت دقیق و معینی را عنوان کرد.
سطح کیفی سوهان، نوع قوطی و بسته بندی، وزن محصول، نام برند و غیره از جمله موارد تاثیرگذار بر نرخ نهایی سوهان می باشد.
وجود نوسان در بازارهای کشور، بالا و پایین شدن قیمت شکر و دیگر مواد موجود در سوهان و غیره را نیز می توان به عنوان دیگر عوامل موثر بر قیمت این محصول دانست.
خرید مستقیم سوهان از تولیدکنندگان با مناسب ترین و نازلترین قیمت صورت می گیرد و می توان از تازگی و کیفیت محصول خریداری شده اطمینان حاصل نمود.

فروش سوهان قم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما