خرید سوهان قم با نازلترین قیمت

خرید سوهان قم با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت، از تولیدکنندگان و یا مراکز و نمایندگی های رسمی شرکت های تولیدی این محصول قابل انجام می باشد.

مشخصات انواع سوهان قم

سوهان نوعی حلوا و یا دسر بسیار مقوی و لذیذ است که قدمت تولید آن به شهر قم بر می گردد و این شیرینی به عنوان سوغات این شهر شناخته شده است.
در پخت و تولید سوهان قم از ترکیباتی همچون: زرده تخم مرغ، آرد سبوس دار، جوانه گندم، زعفران، روغن، شکر، گلاب، مغزیجان مختلف و غیره استفاده می شود.
یکی از پارامترهای موثر بر کیفیت سوهان، نوع روغن به کار برده شده درون آن می باشد. به طور کلی در تولید سوهان از کره حیوانی و یا روغن نباتی استفاده می شود.
بدیهی است که کره حیوانی باعث بهتر شدن طعم و مزه سوهان و بالا رفتن سطح کیفی آن شده و در افزایش قیمت آن نیز تاثیرگذار است.
سوهان مرغوب و درجه یک قم دارای رنگی روشن و شفاف، بافتی نرم و در عین حال ترد بوده و هنگام مصرف و جویدن به دندان نمی چسبد.

خرید سوهان قم

قیمت خرید سوهان کره ای زعفرانی

سوهان قم از لحاظ مدل، هزینه و کیفیت مواد اولیه، نوع و وزن بسته بندی و غیره دارای انواع مختلفی بوده و همین امر زمینه ساز اختلاف قیمت این محصول شده است.
برخی از انواع تولیدات سوهان قم شامل موارد زیر می باشند:

  • سوهان لقمه ای
  • سوهان گزی
  • سوهان حبه ای
  • سوهان تخت
  • سوهان باقلوایی
  • سوهان سکه ای
  • سوهان حلوایی
  • دسر سوهان

همانطور که گفته شد استفاده از کره حیوانی درون سوهان سبب بالا رفتن هزینه های تولید، بهتر شدن طعم و مزه و ارتقای سطح کیفی سوهان می شود.
قیمت سوهان کره ای زعفرانی نسبت به نوع نباتی آن گرانتر می باشد؛ با این حال خرید این محصول از نمایندگی های رسمی و معتبر با نرخ مناسب تری صورت می گیرد.

خرید سوهان قم

فروشگاه آنلاین سوهان قم

به نظر شما در عصر حاضر بهترین روش خرید سوهان گزی و دیگز اقلام مورد نیاز افراد کدام است؟ خرید حضوری و یا غیرحضوری و آنلاین؟
امروزه فروشگاه ها و سایت های اینترنتی عرضه کننده انواع محصولات در کنار مراکز و نمایندگی های حضوری در حال فعالیت می باشند.
انتخاب نوع خرید به عهده خریدار می باشد؛ با این حال خرید غیر حضوری و اینترنتی به دلیل سهولت و آسانی به یکی از روش های متداول تبدیل شده است.
خرید فرآورده های غذایی همچون سوهان، گز و غیره می بایست از مراکز معتبر صورت پذیرد تا بتوان از کیفیت و مرغوبیت محصول ارائه شده اطمینان حاصل نمود.

مجموعه اینترنتی صنایع غذایی آرتا، به عرضه و فروش انواع سوهان، گز و پولکی به صورت مستقیم و تازه از تولیدکنندگان به خریداران عمده ای می پردازد.

خرید سوهان قم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما