خرید و فروش گز ارزان قیمت اصفهان

خرید و فروش گز ارزان قیمت اصفهان در بازار با برند های مختلف و در کارگاههای کوچک انجام می شود. که قیمت هر کدام بسته به نوع مغز و درصد مغز با یکدیگر فرق می کنند که معمولاً از درصدهای پایین و بدون مغز شروع شده و تا درصدهای بالا مانند گز ۴۰ درصد تولید می شود و هر روز نیاز بازار کشور و خارج کشور را تامین می کند.

خرید و فروش گز

فروش گز ارزان از درب کارخانه

خرید و فروش گز اصفهان در ایران به روش های مختلفی انجام می گیرد. وقتی قرار باشد یک محصول به دست مصرف کننده نهایی برسد چند دست جابه جا می شود و در نهایت در یک مغازه ای آن را خرید می کند. گز اصفهان یک محصول جهانی است که خواهان بسیار زیادی در دنیا دارد و بسیار کم به دست مصرف کننده می رسد.
در بازار گز اصفهان این امکان فراهم می باشد که گز با کمترین و ارزان ترین قیمت به دست مصرف کننده برسد.

خرید و فروش گز

فروش گز در تهران

فروش گز در تهران که به عنوان یک شهر بسیار بزرگ در ایران به حساب می آید، باعث شده جمعیت زیادی خواهان آن باشند. متاسفانه برخی از این موضوع سوء استفاده کرده و گز بی کیفیت و هم میزان با قیمت گز اصفهان را در تهران به دست مصرف کننده می رسانند. خب گز در سال های گذشته دچار گرانی های مختلفی شده و مغزیجات استفاده شده در گز از همه مواد دیگر بیشتر بوده. با این حال سعی کرده ایم تا با کمترین سود ممکن این سوغات را به دست علاقه مندان برسانیم.

خرید و فروش گز

بهترین گز اصفهان

بهترین گز اصفهان را در ایران از کدام فروشگاه و یا کدام مراکز فروش تهیه کنیم؟ اصلاً بهترین گز به کدام برند ها تعلق دارد؟ خب همانطور که می دانید، اصفهان و بلداجی دو قطب بزرگ در تولید گز می باشند. برندهای زیادی از جمله:

  • گز مظفری اصفهان
  • گز معراج اصفهان
  • گز کرمانی اصفهان
  • گز نیکومنش اصفهان
  • گز بوعلی سینا اصفهان
  • گز اثلی ۳۰۳ بلداجی
  • گز شاهکار بلداجی

روزانه نیاز بازار ایران را تامین می کنند. برندهای یاد شده در بالا با استفاده از مواد اولیه مرغوب، بهترین گز اصفهان را تولید و با قیمت های مختلفی توزیع می کنند.

خرید و فروش گز

فروشگاه آنلاین گز

فروشگاه آنلاین گز این امکان را برای خریداران سوغات اصفهان فراهم می کند تا گز ارزان قیمت و تازه را در اسرع وقت خرید کنند. خب این موضوع بر کسی پوشیده نیست که خرید گز اصفهان به صورت آنلاین باعث کاهش بسیاری از هزینه ها می شود. برای مراکز پخش گز در ایران نیز توصیه می شود تا خرید و فروش گز را به صورت آنلاین انجام دهند تا در هزینه هایشان صرفه جویی شود و محصول تازه به دستشان از درب کارخانه برسد.

خرید و فروش گز

خرید گز درجه یک اصفهان

خرید گز درجه یک اصفهان را باید از فروشگاههای مرکزی کارخانه ها خرید کنید. چرا که محصولی تازه و با قیمت ارزان را خرید می کنید. گز درجه یک اصفهان در بازار های جهانی نیز خواهان زیادی دارد. طعم لذیذ این محصول بر کسی پوشیده نیست زیرا از مواد پر انرژی نظیر:

  • انگبین
  • ترنجبین
  • عسل
  • شیرخشت

و مغزیجاتی مانند:

  • پسته
  • بادام
  • و مخلوط پسته و بادام

که هر کدام پر از خاصیت هستند. گز اصیل را از کارخانه های معتبر و مراکز خرید آنلاین که زیر نظر تولیدی کار می کنند.
در ادامه فیلم کوتاهی از روند تولید گز در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا در جریان مراحل آن باشید.

خرید و فروش گز

قیمت گز اصفهان

قیمت گز اصفهان در بازار های داخلی و بازار های خارجی با هم فرق می کنند. قیمت گز بسته به میزان و نوع مواد اولیه در تولید آن متفاوت می باشد. به عواملی چون:

  1. نوع مغز (پسته یا بادام و یا مخلوط هر دو)
  2. درصد مغز ( صفر درصد، ۱۰ درصد، ۱۸ درصد، ۲۰ درصد، ۲۸ درصد و غیره)
  3. نوع بسته بندی (فلزی، پلاستیکی، مقوایی و غیره)
  4. وزن بسته بندی (۱۵۰ گرمی، ۲۰۰ گرمی، ۲۸۰ گرمی، ۳۵۰ گرمی، ۴۰۰ گرمی و غیره)

و مواردی دیگر از جمله شرایط تولید و نگهداری گز که در کیفیت آن بی تأثیر نمی باشند.

به دلایل مختلفی امکان درج قیمت گز در این مطلب را نداریم. زیرا افرادی از این موضوع سوء استفاده و بازار این محصول خوشمزه را خراب و نا بسامان می کنند.

می توانید برای دریافت لیست قیمت گز اصفهان با مجموعه در تماس باشید تا قیمت های روز این محصول را در اختیار شما بگذاریم.

خرید و فروش گز

گز اصفهان و سوهان

گز اصفهان و سوهان قم جزء شیرینی های سنتی و قدیمی ایران هستند. این دو محصول به تنهایی باعث جذب مسافران خارجی به ایران شده اند و در خارج از کشور مشتری های پر و پا قرصی دارند. ترکیب این دو شیرینی لذیذ محصولی تازه به نام سوهان گزی تولید کرده.
این محصول با وجود آنکه مدت زیادی نیست که از اختراعش می گذرد، اما توانسته بازار خوبی در داخل و خارج از کشور را به خود اختصاص دهد.
کشور های عربی اطراف ایران بسیار خواهان آن هستند. برای صادرات این  محصول می توانید از مشورت با ما بهره مند شوید و سهم خوبی در بازار کشورهای عربی داشته باشید.

خرید و فروش گز

بازار خرید و فروش گز صادراتی

بازار خرید و فروش گز صادراتی در یک دهه گذشته بسیار داغ شده است به طوری که سالانه ارز آوری بالایی در حدود ۵ هزار دلار را به خود اختصاص می دهد. صادرات گز برای کشورهای عربی بیشتر از نوع بدون مغز می باشد و گاهاً گز با درصدهای بالانظیر ۱۸ درصد انجام می گیرد.

برای کشورهای اروپایی بیشتر گز با درصد ۱۸ درصد و یا ۲۰ درصد صورت می گیرد. زیرا مجوز با درصد های بالاتر را کشور مقصد تایید نمی کنند. همکاران و مشتریان در امر صادرات گز می توانند با تیم ما مشورت کنند تا خرید قابل قبولی را انجام دهند.

خرید و فروش گز

فروش عمده گز اصفهان

برخی از پخش کنندگان گز در سطح کشور گز را از واسطه ها خرید می کنند. این امر علاوه بر قیمت بالا، محصولی با کیفیت پایین تر دریافت را در بر دارد.
اما ما به عمده فروشان این پیشنهاد را می دهیم که مستقیم و بدون واسطه از کارخانه خرید کنند.
که تمام موارد ذکر شده را حذف کنند و در اسرع وقت به دست مراکز فروش کوچک و یا بزرگ برسانند که در نتیجه رضایت مشتری را در بر خواهد داشت.
برای خرید و فروش آسان گز اصفهان در بازارهای داخلی و نیز خارجی با ما همراه باشید تا لذت آن را بچشید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما