صادرات انواع گز شکلاتی در اصفهان

صادرات گز اصفهان به نقاط مختلف جهان یکی از مهمترین منابع درآمدی کشور است که در بسته بندی های بسیار بهداشتی صورت می گیرد. صادرات این محصول از طریق پایانه های مرزی گوناگون صورت می گیرد. تولید گز شکلاتی درجه یک و با کیفیت در اصفهان در سطح گسترده ای صورت می گیرد.صادرات انواع گز شکلاتی در اصفهان

معرفی گز شکلاتی و طرز تهیه آن

معرفی گز شکلاتی و طرز تهیه آنگز شکلاتی یکی از انواع گوناگون و متنوع گز است که همان طور که از نام آن مشخص است سطح بیرونی آن توسط یک لایه شکلات پوشانده می شود. گز شکلاتی از مواد مختلفی تشکیل می شود و به راحتی می توان ان را در منزل تهیه کرد. برای درست کردن این خوراکی لذیذ احتیاج به مواد و مراحل مختلف است؛

که از این مراحل را می توان به صورت زیر طبقه بندی کرد:

  • برای تهیه این محصول بهتر است زرده و سفیده تخم مرغ را از هم جدا کنید. سفیده ها را آن قدر هم بزنید تا کاملا سفت شود. پس درون یک قابلمه مقداری شکر و آب بریزید و ان قدر هم بزنید تا شکر آب شود. بهتر است برای این کار از شکر مخصوص شیرینی پزی استفاده کنید.
  • قابلمه را بر روی شعله گاز قرار دهید و دوباره هم بزنید، سپس مقداری گلوکز به ان اضافه نمایید. زمانی که گلوکز را اضافه کردید آن را مجددا هم بزنید تا مایع شما حالتی کش دار پیدا کند.
  • در این مرحله شهد شما آماده است. سفیده تخم مرغ هم زده را نیز به آن اضافه کنید و برای یک ساعت آن را در داخل یخچال بگذارید. زمانی که مایع آماده شد آن را قالب بزنید و در داخل فر قرار دهید. سپس مایع شکلات را بر روی آن بریزید و در یخچال بگذارید تا شکلات خود را به خوبی بگیرد.

میزان صادرات گز از اصفهان به کشور های همسایه

میزان صادرات گز از اصفهان به کشور های همسایهگز یکی از محصولاتی که از زمان های گذشته تا کنون در ایران تهیه می شده است. قطب اصلی تولید این نوع شیرینی شهر اصفهان می باشد. تولید بالای این محصول موجب شده تا ارسال آن به کشور های همسایه آغاز شود. میزان صادرات این کالا در سال های اخیر در مقایسه با سال های گذشته تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است. از کشور های وارد کننده گز اصفهان می توان به عراق اشاره کرد.

این کشور یکی از اصلی ترین شرکای تجاری ایران است که بخش مهمی از مبادلات تجاری خود را با ایران انجام می دهد. صادرات گز اصفهان به عراق از طریق مرز نهران و به صورت مستقیم صورت می گیرد. ارسال مستقیم این محصول موجب کاهش قیمت تمام شده آن خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما