صادرات پولکی زعفرانی اصفهانی با قیمت عالی

یکی از بهترین و محبوبترین شیرینی های اصفهان پولکی است. امروزه ما پولکی را در بسیاری از خانه ها، ادارات و غیره می توانیم مشاهده کنیم. پولکی زعفرانی اصفهانی از جمله بهترین پولکیها است، که بازار بسیار خوبی را در داخل و خارج دارد. صادرات پولکی زعفرانی اصفهانی با قیمت عالی می تواند بسیار مناسب باشد و در بازار کشورهای دیگر به ویژه کشورهای همسایه جایگاه بالایی را به دست آورد. 

صادرات پولکی زعفرانی اصفهانی با قیمت عالی

مواد لازم برای تهیه پولکی زعفرانی اصفهانی

مواد لازم برای تهیه پولکی زعفرانی اصفهانی برای بسیاری از ما، این سوال به وجود می آید، که پولکی این شیرینی خوشمزه و لذیذ با استفاده از چه موادی درست می شود. چرا که ظاهر ساده و در عین حال، زیبایی آن و طعم عالی و بی نظیر پولکی سبب استقبال بسیار زیاد و گسترده آن در بازار شده و بسیاری از مردم دوست دارند، از مواد و ترکیبات آن اطلاع داشته باشد. در پاسخ به این گونه سوالات باید گفت که مواد لازم برای تهیه پولکی زعفرانی مواد بسیار ساده ای هستند، که معمولا در اکثر آشپزخانه ها می توان آنها را یافت.

از جمله این مواد می توان به این مواد اشاره کرد: 

  • شکر: بر اساس میزان و مقداری که پولکی قرار است، درست شود، می توان از شکر استفاده کرد. به صورت معمولا می توان یک پیمانه استفاده کرد. 
  • آب: از دیگر مواد لازم برای تهیه پولکی آب است. برای یک پیمانه شکر، می توان از یک دوم پیمانه آب استفاده نمود. 
  • سرکه انگور: در تولید پولکی سرکه انگور هم استفاده می شود. برای این میزان می توان به مقدار یک چهارم پیمانه از سرکه استفاده نمود. 
  • زعفران: در نهایت برای تهیه پولکی زعفرانی باید از زعفران حل شده در آب استفاده نمود. برای مقداری که گفته شد، یک قاشق چای خوری بسیار مناسب است. 

با داشتن این مواد به راحتی و آسانی می توان پولکی زعفرانی درست کرد. برای این منظور ابتدا آب، سرکه و شکر را مخلوط کنید و آن را بر روی حرارت ملایک قرار دهید تا شکر در آب حل شود. برای حل شدن آن از قاشق استفاده کنید و با تکان دادن ظرف می توانید آب و شکر را به هم بزنید. سپس زعفران را اضافه کنید. بعد آن را بر روی یک فویل بریزید و اجاره دهید سرد شود. می توانید به شکل دلخواه آن را برش دهید. 

قیمت بهترین پولکی صادراتی در ایران

قیمت بهترین پولکی صادراتی در ایران قیمت پولکی یکی از مهمترین و اصلی ترین معیارها برای خرید پولکی است. قیمت پولکی به پارامترها و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، که از جمله آن می توان به مواد اولیه، کیفیت، تورم و غیره اشاره کرد. پولکی های صادراتی معمولا کیفیت بالایی دارند و از این رو، قیمت آنها نیز کمی بالاتر است. ولی با این حال، می توان قیمت بهترین پولکی صادراتی در ایران را از این مرکز با خرید عمده و کلی بسیار کاهش داد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما