صادرات گز درجه یک

صادرات گز درجه یک و دیگر شیرینی های محلی استان ها مدتی است که بسیار رونق پیدا کرده است . این محصولات به دلیل طعم بی نظیر در سرتاسر دنیا طرفداران بسیاری دارند. شکلات خارجی تلخ ترکیبی از دانه های کاکائو می باشد که سرشار از آنتی اکسیدان ها است و برای سلامتی کودکان و بزرگسالان مفید می باشد.

اگر شما نیز یکی از این تجار برای صادرات گز درجه یک هستید بهتر است برای خریدی مطمئن و به صرفه و با قیمت های بسیار مناسب با ما همراه باشید تا خریدی خوب و با کیفیت را تجربه نمایید .

فروش عمده گز صادراتی

گز اصفهان از متداول ترین شیرینی های سنتی ایران است که در اکثر موارد از گزانگبین ،شکر، سفیده تخم مرغ و مغز پسته یا بادام تولید می شود.
سابقه تولید این محصول به بیش از چند قرن می رسد و یکی از محصولاتی که به عنوان اولین صادارات کشور در زمان آقا محمد خان قاجار به جهان عرضه می شد.

همجنین گز از معدود شیرینی ایی است که در آن از آرد، نشاسته و روغن استفاده نشده و با وجود ماندگاری زیاد هیچ ماده افزودنی غیر طبیعی قبیل رنگ ها، اسانس ها و نگهدارنده ها در ساخت آن بکار نمی رود و درجه مرغوبیت آن بستگی به نسبت مقدار گزانگبین به مقدار شکر اضافه شده دارد .
صادرات گز درجه یک با توچه به قدمت این محصول زمان زیادی است که انجام می شود و هر روزه طرفداران این محصول در سرتاسر دنیا افزایش پیدا می کنند .

برای صادرات گز درجه یک با مناسب ترین قیمت با ما همراه باشید .

فروش عمده گز صادراتی

خرید اینترنتی گز درجه یک

خرید اینترنتی گز اصفهان می تواند قدمی صحیح برای فروش و صادرات گز درجه یک برای شما باشد.
حال که تصمیم به خرید اینترنتی و صادرات گز درجه یک اصفهان گرفته اید ؛ بهتر است از خواص این شیرنی بی نظیر نیز اطلاعاتی داشته باشید . کیفیت و قیمت مناسب و عالی شکلات خارجی عمده با برندهای متفاوت و اصل را می توانید تهیه کنید و برای انواع دسر و کیک ها از آن استفاده کنید.
گز یکی از سالم ترین منابع تامین انرژی است . زیرا در تولید گز از مواد افزودنی استفاده نمی شود .

همچنین گز از ماده ای به نام انگبین درست می شود که دارای ویتامین های مختلف به خصوص ویتامین دی است .
گز املاح بسیاری همچون منیزیم و کلسیم دارد و ماده اصلی تولید کننده گز خواصی چون معالجه و درمان نرمی استخوان و همچنین تقویت کبد و معده را دارد .

مصرف گز باعث افزایش انرژی بدن می شود و همچنین شامل مواردی از جمله : چربی ،پتاسیم ،کلسیم ، آهن ، کربوهیدرات ، منیزیم و فسفر می شود .

خرید اینترنتی گز درجه یک

برترین برندهای گز صادراتی

برای خرید اینترنتی و صادرات گز درجه یک اصفهان ابتدا باید بهترین برندها را بشناسیم :

  • گز کرمانی : گز کرمانی یکی از این گزفروشی‌هاست که بیش از صد سال عمر دارد. حاج میرزا حسین محسن‌زاده کرمانی در زمان قاجار سنگ بنای گز کرمانی را در اصفهان گذاشت. و حالا پسرش، رضا محسن‌زاده کرمانی، چرخ مغازه را درخیابان عبدالرزاق می‌چرخاند.
  • گز مظفری : گز مظفری هم از قدیمی‌های بازار هست که از سال ۱۳۱۰ فعالیتش را آغاز کرده و مثل بقیه گزفروشی‌های اصیل، شغل گزفروشی از پدر به پسر در آن منتقل شده هست.
  • گز سلامتیان:گز سلامتیان از قدیمی‌ترین شركت‌های تولید گز در اصفهان است كه بیش از یك قرن پیش توسط حاج حسین سلامتیان بنا نهاده شد. رسم اتحاد میان فامیل، پدران و فرزندان كه میان اصفهانی‌ها بسیار رعایت می‌شود، شاید عامل پیشرفت‌های گوناگون آنها باشد. گز سلامتیان هم از این قاعده جدا نمانده و اینك یكی از پسران مرحوم سلامتیان عهده دار این شركت است.

خرید و صادرات گز درجه یک از برترین برندها ، ضمانتی است برای تجارتی سالم و پر سود برای شما .

برترین برندهای گز صادراتی

صادرات گز درجه یک

جالب است بدانید که این شرکت برای صادر کنندگان گز و مشتریان دائمی خود شرایط ویژه ای را در نظر گرفت است .
حمایت از صادرات محصولات داخلی جز اهداف این شرکت به حساب می آید ، پس اگر تصمیم به صادرات گز درجه یک دارید برای اطلاع از شرایط و قیمت ها ویژه همراه ما باشید .

با توجه به سیاست های شرکت که بر پایه رضایت مشتری بنا شده است ، مشتریانی که خرید عمده از شرکت داشته باشند از تخفیفات ویژه شرکت بهره مند خواهند شد .
خرید اینترنتی و صادرات گز اصفهان این امکان را فراهم می آورد که خریدی آسوده و با اطمینان داشته باشید .

حال خرید عمده از شرکت نیز برای شمایی که فروشنده ، صادر کننده و یا مصرف کنند عمده این شیرینی پر طرفدارد هستید ، این امکان را فراهم می آورد تا بهترین قیمت را با تخفیفات ویژه داشته باشید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما