صنایع غذایی آرتا + قیمت گز ۴۰ درصد لقمه

قیمت گز ۴۰ درصد لقمه با توجه به این که در دسته بهترین گزها قرار می گیرد و از ارزش و خواص غذایی بالایی برخوردار است، نسبت به دیگر انواع گز کمی بیشتر می باشد. شکلات خارجی تلخ ترکیبی از دانه های کاکائو می باشد که سرشار از آنتی اکسیدان ها است و برای سلامتی کودکان و بزرگسالان مفید می باشد.

خرید گز در انواع مختلف

شهر زیبا و تاریخی اصفهان، خاستگاه اولیه تولید گز در ایران به شمار می آید و قدمت تولید این محصول به سال های بسیار گذشته و دوران صفویان باز می گردد.
گز اصفهان در انواع لقمه ای، آردی، برشی و انگشت پیچ در بازار موجود است که دو نوع اول نسبت به دیگر تولیدات گز، از تقاضای بیشتری برخوردار می باشد.
شرکت های تولید کننده گز اصفهان دارای مرکز و نمایندگی فروش در این شهر و در بسیاری از استان های بزرگ کشور، همچون در تهران می باشند.
خرید انواع گز به صورت بسته بندی و فله از نمایندگی های رسمی فروش برندهای مختلف گز با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت قابل انجام است.

قیمت گز

قیمت گز ۴۰ درصد مغز پسته

قیمت گز به عوامل متعددی وابسته است. نرخ گز بر اساس برند تولید کننده، سطح کیفی محصول، نوع و وزن بسته بندی آن و غیره بسیار متفاوت می باشد. کیفیت و قیمت مناسب و عالی شکلات خارجی عمده با برندهای متفاوت و اصل را می توانید تهیه کنید و برای انواع دسر و کیک ها از آن استفاده کنید.
مواد اولیه اصلی گز شامل: سفیده تخم مرغ، شکر، گلوکز مایع و آب آشامیدنی می باشد. به کار بردن موادی همچون: پسته و بادام، عسل، انگبین، ترنجبین، هل، گلاب و غیره درون گز سبب بالا رفتن کیفیت و قیمت این محصول می شود.
مقدار استفاده از مغزیجات و یا همان درصد گز یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت گز می باشد. هرچه درصد مغز گز بیشتر شود، شاهد افزایش قیمت این محصول هستیم.
گز ۴۰ درصد پسته به دلیل داشتن مقدار زیادی از مغز درون آن، نسبت به سایر گزها با درصد ۱۰، ۱۸، ۲۸، ۳۸ و غیره دارای قیمت بالاتری می باشد.

قیمت گز

مرکز خرید اینترنتی بهترین گز اصفهان

بهترین گز اصفهان دارای ترکیبات تازه و مرغوب بوده و در نوع آردی و لقمه ای، در بسته بندی های شیک و زیبا و یا به طور فله در بازار موجود می باشد.
خرید آنلاین گز یکی از آسان ترین و سریع ترین روش های خرید این محصول می باشد که از طریق فروشگاه ها و سایت های اینترنتی معتبر قابل انجام است.
با توجه به توسعه فضای مجازی و به دنبال آن رونق کسب و کارهای اینترنتی، شرکت های تولید کننده گز را علاوه بر روش فروش حضوری، به فروش اینترنتی نیز واداشته است.
خرید گز از سایت های رسمی شرکت های تولید کننده و یا فروشگاه های آنلاینی که زیر نظر این مراکز تولیدی فعالیت می کنند، با بهترین قیمت و کیفیت انجام می شود.
مجموعه اینترنتی صنایع غذایی آرتا، یکی از مراکز معتبر و شناخته شده در زمینه عرضه و فروش مستقیم انواع گز به صورت عمده ای می باشد.

قیمت گز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما