فروش پولکی زنجبیلی اصفهان بسته بندی شده

پولکی زنجبیلی اصفهان یکی از بهترین شیرین های سنتی و قدیمی این ناحیه از کشور می باشد که به دلیل شکل خاص و شباهت آن به سکه به این نام خوانده می شود. ترکیباتی مانند شکر، آب و افزودنی هایی مانند زنجبیل مواد اولیه پولکی را به خود اختصاص می دهند.

فروش پولکی زنجبیلی اصفهان بسته بندی شده

طرز تهیه پولکی زنجبیلی اصفهان

طرز تهیه پولکی زنجبیلی اصفهان پولکی نوعی آب نبات است که به عنوان طعم دهنده در هنگام صرف چای صبحگاهی یا عصر گاهی یا انواع دمنوش های گیاهی لذت یک نوشیدنی شیرین را به انسان منتقل می سازد.

پولکی در دو نوع ساده و طعم دار تهیه می شود که نوع ساده آن فاقد هر گونه ماده اضافی است و نوع طعم دار با استفاده از چاشنیها و ادویه های مختلف مانند زنجبیل طعم دار می شود. 

تهیه پولکی با کمترین و ارزان ترین مواد اولیه و با کمی صبر صورت می گیرد.

ترکیبات و مواد اولیه جهت تهیه پولکی عبارتند از:

  • شکر
  • آب
  • سرکه
  • زنجبیل

به این منظور آب، شکر و سرکه را مخلوط کرده و روی حرارت قرار می دهند. سپس ظرف محتوی آن را به صورت دورانی می چرخانند. 

پس از حل شدن شکر به محلول حاصل اجازه داده می شود تا کاملا قوام آمده و به غلظت مورد نظر برسد.

در مرحله بعد پودر زنجبیل به آن افزوده شده و پس از مدتی کوتاه بر روی فویل آلومینیومی به صورت داغ پهن شود. به این ترتیب پولکی بعد از سرد شدن آماده مصرف می باشد.

فروشنده پولکی باکیفیت درجه یک

فروشنده پولکی باکیفیت درجه یک پولکی از شیرینی های سنتی است که می توان آن را جایگزین استفاده از قند نمود. قند موجود در پولکی کمتر از قند معمولی است و از این رو برای کسانی که به دنبال یک منبع قند طبیعی هستند بهترین خوراکی و قند به شمار می رود.

به این ترتیب بیماران دیابتی می توانند از پولکی به عنوان یک منبع تامین انرژی بدن از آن استفاده نمایند.

فروشنده پولکی با استفاده از مواد درجه یک این شیرینی دلنشین را در طعم های مختلف آماده ساخته و در بسته بندی های متفاوت به مشتریان عرضه می دارد.

نمونه های مختلفی از پولکی طعم دار و ساده توسط فروشندگان به خریداران معرفی می شود. از این مرکز سفارش انواع پولکی در مقادیر مختلف برای شهرها و شهرستان های مختلف دریافت می شود. 

در مرحله بعد عملیات بسته بندی و ارسال پولکی طبق سفارشات دریافتی و آدرس های ثبت شده صورت می گیرد. 

فروشندگان واقع در این مرکز بهترین نوع پولکی را می توانند در اختیار عمده فروشان و خرده فروشان در سراسر کشور قرار داده و عملیات ارسال را طبق برنامه زمان بندی مشخص به انجام برسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما