فروش گز آردی پسته ای اصفهان در تهران

فروش گز آردی پسته ای اصفهان که گزی با کیفیت و دارای طعمی بی نظیر می باشد با قیمتی مناسب در تهران صورت می گیرد.

فروش گز اصفهان در تهران به صورت مستقیم صورت می گیرد و اجازه بهره مندی و فرصت طلبی را به دلالان نمی دهد و در هزینه های شما صرفه جویی می شود.

فروش گز آردی پسته ای اصفهان در تهران

طرز تهیه گز آردی پسته ای اصفهان

طرز تهیه گز آردی پسته ای اصفهان

گز آردی پسته ای از مواد اولیه گزانگبین، شکر، سفیده تخم مرغ، مغز پسته و گلاب یا عرق بیدمشک تهیه می شود.

روش تهیه گز آردی به شرح زیر می باشد:

ابتدا شهد گز را تهیه می نماییم به این صورت که درون یک ظرف یک لیوان آب ریخته و شکر را درون آن می ریزیم و روی شعله قرار می دهیم  تا شکر خوب حل شود.

سپس به آن گزانگبین را اضافه می کنیم و مدام هم می زنیم گلاب را نیز می افزاییم برای اطمینان از این که حرارت دادن به آن کافی است یا نه یک قاشق از آن را درون یک لیوان آب سرد می ریزیم اگر حالت شکنندگی گرفت حرارت کافی را دیده و آن را از روی شعله بر می داریم.

حال به سراغ سفیده تخم مرغ می رویم پس از جدا کردن سفیده تخم مرغ آن را با همزن برقی به حدی هم می زنیم که سفت شده و هنگام برگرداندن ظرف از ظرف نریزد و بعد مقداری از شهد گز آماده شده (حدود دو قاشق غذا خوری) را به سفیده تخم مرغ افزوده و دوباره هم زدن را شروع می کنیم تا مواد کاملا مخلوط شوند پس از اطمینان از اختلاط کامل سفیده تخم مرغ را به شهد گز می افزاییم و خوب با همزن مخلوط می کنیم و آن را دوباره روی شعله قرار داده و وقتی گرم شد مغز پسته را به مقدار دلخواه به آن اضافه می کنیم و حرارت را تا جایی ادامه می دهیم که دیگر گز به دستمان نچسبد پس از رسیدن به این حالت گز را به شکل دلخواه خود در آورده و در آرد می غلتانیم و پس از تکاندن آرد اضافی در ظرفی می چینیم.

فروشنده عمده انواع گز اصفهان در تهران

فروشنده عمده انواع گز اصفهان در تهران گز یک نوع شیرینی سنتی و سوغات استان اصفهان است و طعمی به یاد ماندنی دارد و در اعیاد به ویژه عید نوروز استفاده از آن مرسوم شده است.

فروشنده گز آردی با عرضه انواع گز اصفهان به صورت عمده در تهران این امکان را فراهم آورده که هموطنان عزیز ساکن تهران این گز مرغوب و با طعم شیرین و دلنشین را با کیفیتی عالی و با قیمتی استثنایی در دسترس داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما