فروش گز آنتیک اصفهان مغز پسته ای

فروش گز آنتیک اصفهان مغز پسته ای تنها به نمایندگی های اصفهان آن محدود نمی شود. بلکه این شرکت راه های دیگری را هم برای خرید انواع گز آنتیک پیش روی مصرف کننده قرار داده است. اطلاعی در خصوص ارقام مختلف گز آنتیک در دست دارید؟ فروش گز اصفهان با برند های مختلفی توسط مراکز فروش گز و نمایندگی ها انجام می شود. یکی از این برند ها که در اینجا موضوع بحث است، گز آنتیک می باشد. گز آنتیک اصفهان گونه های متنوعی دارد که گز مغز پسته ای، همراه با فروش بهتری در بازار است. یکی از بهترین سایت های فروش گز در بازار مجازی در ادامه معرفی می شود.

فروش گز آنتیک

 

مختصری در رابطه با شرکت گز آنتیک

فروش گز آنتیک، حتی از طریق سایت زیر نظر شرکت هم مقدور شده است. این شرکت در سال ۱۳۷۱ با تجربه قبلی خانواده دردشتی آغاز به کار کرده و انواع گز سنتی به روش صنعتی در این شرکت آماده سازی شده است. این شرکت طی چندین سال کاری خود موفق به اخذ ایزو و گواهینامه های مختلفی از سازمان غذا و داروی کشور های مختلف دریافت کرده.

گز آنتیک اصفهان

 

لیست محصولات کارخانه گز آنتیک

  • گز لقمه ای
  • گز آردی
  • گز سکه ای
  • گز سکه ای گل ریز
  • گز سلامتی بخش
  • گز سنتی و اصیل
  • گز هایپر لوکس
    و … .

فروش گز آنتیک فروش گز آنتیک فروش گز آنتیک فروش گز آنتیک

گز آنتیک اصفهان

این محصولات توسط کارخانه گز آنتیک اصفهان تولید می شوند که برخی مغز پسته ای بوده، برخی بادامی و برخی دیگر مخلوط. شکیل ترین نوع بسته بندی در کارخانه گز آنتیک برای ارائه محصولات استفاده شده است.

 

مراکز فروش و عرضه گز آنتیک

فروش گز آنتیک اصفهان مغز پسته ای، همانطور که در ابتدا گفته شد، تنها محدود به نمایندگی ها نیست. اما اگر قصد خرید گز آنتیک از نمایندگی ها را دارید، می توانید آدرس شعب را از سایت رسمی شرکت به دست آورید. عرضه و فروش گز آنتیک توسط سایت بازار گز اصفهان هم در سطح بالایی انجام می شود.

منبع:isfgaz.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما