قیمت گز در فروشگاه اینترنتی گز آرتا

قیمت گز در فروشگاه اینترنتی گز آرتا با توجه به وجود تنوع در مدل، طعم، درصد مغز پسته و بادام، نوع بسته بندی، نام برند و حجم خرید گز بسیار گوناگون می باشد.

لازم به ذکر است که شرکت گز آرتا با فروش مستقیم انواع شکلات کادویی ایرانی از درب کارخانه، گز را با قیمت ارزان تر از بازار در اختیار خریداران عمده و تاجران قرار می دهد.

مرکز خرید و فروش انواع گز اصفهان

سابقه و تاریخچه تولید گز به شهر اصفهان و دوران صفویان باز می گردد و در این شهر کارخانه های کوچک و بزرگ بسیاری به تولید گز مشغول می باشند.
در سطح شهر و در بازار اصفهان شاهد مراکز، نمایندگی ها و فروشگاه های عرضه و فروش انواع گز با برندهای مختلف و کیفیت های گوناگون هستیم.
خرید و فروش گز در سراسر ایران بسیار پر رونق است و این شیرینی به دلیل داشتن طعم و مزه بی نظیر و ارزش غذایی بالا، در میان ایرانیان پرطرفدار می باشد.
گز اصفهان از نظر مدل، طعم، درصد و نوع مغز و غیره بسیار متنوع بوده و شامل گز لقمه، آردی، برشی، شکلاتی و زعفرانی با درصدهای ۱۰، ۱۸، ۲۸، ۴۰ و غیره می شود.

قیمت گز

قیمت گز درجه یک اصفهان

مواد تشکیل دهنده گز شامل: سفیده تخم مرغ، شکر، ترنجبین و دیگر انگبین های گیاهی، گلوکز مایع، عسل، گلاب، مغز پسته و بادام، آب آشامیدنی و غیره می باشد.
هرکدام از این مواد اولیه کیفیت لازم و کافی را نداشته باشند، بر مرغوبیت محصول اثر گذاشته و منجر به تولید گز با سطح کیفی پایین می شود.
با توجه به این که هزینه و کیفیت ترکیبات گز در شرکت های مختلف متفاوت بوده، بنابراین این محصول دارای نرخ و قیمت معین و دقیقی نمی باشد.
یکی دیگر از عوامل مهم و موثر بر قیمت گز، نوع بسته بندی آن می باشد. بدیهی است که گزهایی با جعبه های خاتم، ترمه، طلاکوب و غیره دارای نرخ بالاتری نسبت به سایر تولیدات گز باشند.

قیمت گز

فروش گز اصفهان در فروشگاه اینترنتی

در عصر حاضر با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دسترسی همه افراد به اینترنت، بسیاری از مشاغل و کسب و کارها به سوی فروش آنلاین رفته اند.
با امکان خرید اینترنتی همه محصولات از طریق وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی در سراسر کشور، شاهد افزایش خرید و فروش می باشیم.
هر فرد با در دست داشتن یک گوشی تلفن همراه هوشمند و یا لپ تاپ می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کند.
مجموعه اینترنتی آرتا نیز با فروش مستقیم انواع شکلات صبحانه پاک در طعم ها، بسته بندی های مختلف توانسته امر خرید گز را برای تمامی مشتریان این محصول با قیمتی پایین تر از بازار فراهم کند.

قیمت گز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما