قیمت گز پسته ای نیکومنش اصفهان

قیمت گز پسته ای نیکومنش اصفهان در بازار، چقدر است؟ چه چیزی اصلی ترین عامل برای تعیین قیمت گز در بازار اصفهان به شمار می رود؟ آیا می توان از سایت های اینترنتی، جهت اطلاع از لیست قیمت گز کمک گرفت؟ آیا می توانید انواع گز اصفهان را با ارزان ترین قیمت در دو نوع فله ای و بسته بندی و به صورت عمده ای خرید کنید؟

قیمت گز پسته ای نیکومنش و شکلات کادویی ایرانی را اغلب سایت های فروش گز در اختیار خریدار قرار می دهند. یکی از گز های تولید برند نیکومنش که با فروش خوبی در بازار گز اصفهان همراه است، گز مغز پسته ای می باشد که در ادامه پیرامون انواع آن، قیمت خرید و فروش در بازار و مسائلی از این دست صحبت خواهد شد.

[toggle title=”پیشنهاد ویژه فروش” state=”open”]اگر تا آخر هفته جاری از طریق همین سات اقدام به خرید نمایید از تخفیفات ویژه ای برخوردار می شوید.[/toggle]

قیمت گز

معرفی کارخانه گز نیکومنش اصفهان

قیمت شکلات صبحانه پاک با وجود کیفیت عالی، بسیار مناسب می باشد. این می تواند یکی از دلایل فروش خوب آن در بازار گز اصفهان به شمار رود. این مجموعه توانسته گواهینامه های متعددی از قبیل FDA  از سازمان غذا و داروی آمریکا، استاندارد تشویقی از اداره  استاندارد ملی ایران  و همچنین گواهینامه حلال از سازمان حلال جهانی گردیده است.
کارخانه گز نیکومنش یکی از کارخانه های تازه تاسیس در اصفهان است. این کارخانه از تجهیزات مدرنی برای تولید گز اصفهان استفاده می کند.

  • استفاده از مواد اولیه طبیعی و انگبین های اصل
  • عدم استفاده از مواد شیمیایی و افزودنی
  • به کارگیری تکنولوژی ساخت و تولید پیشرفته

اینها همه از ویژگی های برتر کارخانه گز نیکومنش اصفهان است.

قیمت گز پسته ای

 

انواع گز تولیدی نیکومنش

  • گز آردی و لقمه ای با ۱۸% مغز پسته
  • گز آردی و لقمه ای با ۲۸% مغز پسته
  • گز آردی و لقمه ای ۴۰% مغز پسته ای
  • گز لقمه ای ۲۰% بادام
  • گز لقمه ای ۴۰% مخلوط
  • گز ۴۰% مغز پسته ای انگبینی شیرخشتی با بسته بندی چوبی

قیمت گز قیمت گز قیمت گز قیمت گز قیمت گز قیمت گز

اینها تمام ارقام مختلف گز هایی است که توسط کارخانه گز نیکومنش تولید می شود.

قیمت انواع گز نیکومنش

قیمت گز مغز پسته ای نیکومنش اصفهان در اینجا مطرح است. اگر به سایت رسمی کارخانه مراجعه کنید، راه های ارتباطی را خواهید یافت که دسترسی به لیست قیمت انواع گز نیکومنش را برای شما آسان خواهد کرد. دیگر راه ساده ارتباط گرفتن با مدیران فروش بازار گز اصفهان می باشد.
قیمت گز
منبع:isfgaz.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما