قیمت گز ۲۸ درصد پسته

قیمت گز ۲۸ درصد پسته با توجه به کارخانه تولید کننده آن بسیار متفاوت می باشد و دلیل اصلی آن را می توان سطح کیفی مختلف تولیدات شرکت ها عنوان کرد.

تولیدکنندگان گز می توانند با کم و زیاد کردن مواد اولیه و ترکیبات گز، به تولید محصولاتی بسیار ممتاز و عالی، و یا بی کیفیت و نامرغوب بپردازند. همچنین شکلات مجلسی باراکا به صورت بسته بندی متفاوت در بازار عرضه می شود.

مشخصات انواع گز و ترکیبات آن

گز یکی از شیرینی ها و سوغاتی های لذیذ ایرانی است که تولید اولیه آن به شهر اصفهان و دوران حکومت صفویان باز می گردد.
گز لقمه ای، آردی، برشی و انگشت پیچ از جمله تولیدات اصلی گز اصفهان می باشد که به صورت بدون مغز و یا با درصدهای مختلفی از مغزیجات موجود است. همچنین شکلات مغزدار خارجی دارای طعم فوق العاده ایی می باشد.
مواد اولیه و ترکیبات گز شامل: سفیده تخم مرغ، شکر، گلوکز مایع یا بادکا، پسته و بادام، ترنجبین و دیگر انگبین های گیاهی، گلاب، هل، آب آشامیدنی و غیره می باشد.
گز اصفهان علاوه بر داشتن تنوع در مدل، طعم و مزه، از لحاظ درجه بندی و سطح کیفی نیز دارای انواع گوناگونی بوده که هرکدام با قیمت های مختلفی عرضه می شوند.

قیمت گز

خرید و قیمت گز مغز پسته

خرید انواع گز به روش های مختلفی امکانپذیر می باشد و این محصول پرطرفدار از طریق مراکز، فروشگاه ها و نمایندگی های مختلف به فروش می رسد.
هرکدام از شرکت های تولید کننده گز دارای نمایندگی های متعدد فروش در اصفهان و در دیگر استان های بزرگ کشور می باشند.
به طور کلی قیمت خرید گز از نمایندگی های رسمی فروش این محصول بسیار مناسب بوده و با نرخ تولیدی و کارخانه صورت می گیرد.
مقدار استفاده از مغزیجات و یا همان درصد گز یکی از مهم ترین عوامل مهم و موثر بر نرخ گز است. گز دارای درصدهایی همچون: ۱۰، ۱۸، ۲۸، ۳۸، ۴۰ و ۴۲ می باشد.
کارخانه های تولید کننده گز محصولات تولیدی خود را با توجه به نوسانات بازار، نرخ محصولات مشابه رقیبان و غیره، قیمت گذاری می کنند.

قیمت گز

نمایندگی فروش اینترنتی گز

با توجه به گسترش اینترنت و قدرت نمایی فضای مجازی، اغلب کسب و کارها علاوه بر فروش حضوری، به روش فروش غیرحضوری و آنلاین نیز روی آورده اند.
گز یکی از محصولات پرمتقاضی در میان ایرانیان می باشد که در سراسر کشور مشتریان و خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است.
کارخانه های تولید کننده گز برای دسترسی آسان همه افراد و فروش هرچه بیشتر، اقدام به فروش محصولات خود از طریق فروشگاه ها و سایت های اینترنتی نموده اند.
در نمایندگی های رسمی و معتبر فروش آنلاین گز، انواعی از این محصول با کیفیت خوب و قیمت تولیدی موجود بوده و به خریداران در سراسر کشور عرضه می شود.

قیمت گز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما