مرکز خرید گز کرمانی درجه یک در اصفهان

خرید گز کرمانی اصفهان درجه ی یک و با کیفیت از نمایندگی ها و شعبات دارای این محصول به راحتی امکان پذیر است، اگر این محصول فوق العاده خوش مزه را می خواهید به این شعب در اصفهان سری بزنید، گز یکی از تنقلات سنتی و اصیل ایرانی می باشد، که معروف ترین نوع آن گز اصفهان می باشد.

مرکز خرید گز کرمانی درجه یک در اصفهان

گز کرمانی و طعم های متفاوت آن

گز کرمانی و طعم های متفاوت آنگز های کرمانی بسیار لذیذ و خوشمزه هستند و در طعم های متفاوتی تولید می شوند: 

در بعضی از انواع این نمونه پسته ی فراوانی استفاده می شود و در انواع دیگر بادام مورد استفاده ی فراوان قرار می گیرد، که هر کدام از آن ها باعث ایجاد طعمی متنوع می شود اما طعم اصیل گز همواره در این نمونه حس می شود و همین باعث تمایز این محصول نسبت به نمونه های دیگر می گردد.

برای تهیه ی این نمونه ی لذیذ از شکر، تخم مرغ، هل، گلاب، مغز بادام و پسته استفاده می شود، بعضی از تولید کنندگان از بادکا نیز در تولید این محصول استفاده می کنند که ارزش غذایی آن را به شدت پایین می آورد.

فرآیند تولید این محصول پروسه ای طولانی دارد، چون در آن تخم مرغ به کار می رود سرشار از پروتئین و ویتامین های دیگر است و هم چنین در تولید آن از انواع مغز ها نیز بهره می گیرند که این مغزها نیز سرشار از مواد آلی و معدنی می باشند.

تولید این محصول هم با دستگاه های مجهز و پیشرفته و هم با دست امکان پذیر است، اما امروزه بیش ترین تولیدات این محصول از طریق دستگاه ها در طی مراحل مختلف: سفیده زنی، مغز دهی، چونه زنی ، برش لقمه و … تولید می شوند.

خرید ویژه بهترین گز درجه یک در اصفهان

خرید ویژه بهترین گز درجه یک در اصفهانخرید گز درجه یک در اصفهان به راحتی امکان پذیر است، زیرا اصفهان معروف ترین و خوش مزه ترین گز های ایران را تولید می کند.

گز درجه یک انواع مختلفی دارند از جمله: 

  • گز آردی
  • گز سفارشی
  • گز بدون انگبین لقمه ای
  • گز سکه ای و …

این محصول بر اساس مغز های موجود در آن به انواع  ۱۸٪ ، ۲۸٪ ،۳۸٪ و … تبدیل می شود.

خوش طعمی و طعم عالی گز به مغزیجات به کار رفته در آن بستگی ندارد بلکه به انگبین به کار رفته و ترکیبات آن بستگی دارد.

گلاب، عسل و ترنجبین موجود در این نمونه خاصیت های فراوانی بسیار زیادی دارند به طور مثال: گلاب که از تقطیر گل محمدی به وجود می آید، عطر و بوی خوش این نمونه را چندین برابر می کند، عسلی که در آن استفاده می شود نیز خواص درمانی فراوانی دارد و ترنجبین آن خاصیت ضد سرفه و ضد میکروبی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما