کارخانجات پولکی اصفهان | مرکز تولید پولکی اصفهان

پولکی یکی از بهترین و عالی ترین سوغاتی ها و شیرینی های شهر اصفهان است که طرفداران بسیاری در میان مردم ایران دارد. سایت ما مرکز تولید پولکی در شهر اصفهان را به شما عزیزان معرفی می کند و با ارائه محصولات عالی و منحصر به فرد خود در خدمت شما عزیزان است. مجموعه ما یکی از بهترین فروشندگان پولکی مرغوب می باشد. همچنین برای خرید از نمایندگی گز کرمانی در تهران، می توانید با کارشناسان ما در سایت ارتباط بگیرید.

 

برای تهیه ی پولکی از شکر، آب و سرکه ی سفید استفاده می شود، به شکلی که این مواد را روی اجاق حرارت می دهند تا به رنگ طلایی تبدیل شود و بعد آن را روی سینی بزرگی پهن می کنند و صبر می کنند تا خشک شود.

کارخانجات شکلات صبحانه بزرگ توانسته اند با توليد پولكي هاي درجه يك و مرغوب اين سوغاتي پر طرفدار خود را صادر كنند و در كشور هاي مختلف طرفداران زيادي را به خود جذب كنند. 

 

پولکی اصفهان در بشقاب

مرکز تولید پولکی اصفهان

 

پولکی هایی که در ایران تولید می شد در ابتدا ظاهری بسیار ساده و طعمی ابتدایی داشت، اما به مرور زمان و با پیشرفت علم و خلاقیت هایی که در این زمینه صورت گرفت، پولکی نیز از طعم ساده و ابتدایی خود فراتر رفت و امروزه شاهد هستیم که در انواع و اقسام مختلف تهیه و تولید می شود.

 

پولکی یکی از اصلی ترین سوغاتی های شهر اصفهان است که به دلیل قیمت مناسبی که دارد، مورد پسند و استفاده ی تمام اقشار جامعه قرار گرفته است.در واقع مي توان گفت پیدایش پولكي از اصفهان بوده است .قیمت پولکی اصفهان بستگي به نوع هاي مختلفي كه دارد قيمت هاي ان نيز متفاوت مي باشند . 

 

تولید شکلات صبحانه باراکا يكي از پر طرف دار ترين طعم ها در بين پولكي هاي بازار مي باشد كه مي توان گفت با هر ذائقه اي كه باشيد اين طعم از خانواده پولكي را مي پسنديد و مي توانيد جايگزين قند بكنيد و همراه چاي ميل كنيد.

بازرگانی آرتا، مرکز تولید پولکی اصفهان، با تولید پولکی در انواع طعم ها پاسخگوی هر سلیقه و ذائقه ای می باشد. مجموعه ی آرتا با توجه به علم روز و ترکیب مواد طعم های لذیذ و به یاد ماندنی را تولید و به بازار عرضه می دارد. شما مشتریان عزیز می توانید پولکی مورد نظر خود را از مراکز تولید پولکی تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

 

کارخانجات تولید پولکی در اصفهان

شهر اصفهان شناخته شده ترین مرکز تولید پولکی می باشد. این شهر به عنوان میراث معنوی تولید پولکی به ثبت جهانی رسیده است و شهرتی جهانی پیدا کرده است.

کارخانجات و کارگاه های زیادی در اصفهان و شهر های اطراف به صورت صنعتی و سنتی به تولید پولکی می پردازند. این تولیدی ها با استفاده از خلاقیت در ترکیب طعم ها، پولکی هایی با مزه های متنوع و لذیذ پدید می آورند.

انواع پولکی هایی که در شهر اصفهان تولید می شود تنوع و گوناگونی بسیاری دارد. فقط کافیست به یکی از کارگاه های تولید پولکی در اصفهان سر بزنید، آن گاه خودتان خواهید دید که از میان تنوع و گوناگونی طعم پولکی ها قادر به انتخاب یک نمونه از آن نیستید و ترجیح می دهید چند نمونه از پولکی ها را خریداری نموده و طعم آن را امتحان نمایید.

 

پولکی ها در انواع نارگیلی، زعفرانی، پسته ای، بادامی، لیمویی، گل محمدی، بهار نارنج، کاکائویی و …. تولید شده و به فروش می رسد. اگر قصد سفر به شهر اصفهان را دارید و می خواهید یک سوغاتی بسیار عالی و همچنین مقرون به صرفه را برای عزیزان خود به همراه ببرید، ما به شما پولکی اصفهان را پیشنهاد می کنیم.

 

پولکی کنجدی در ظرف

 

طرز تهیه و مواد تشکیل دهنده پولکی اصفهان

 

پولکی تولید شده در اصفهان دارای تنوع و گوناگونی فراوانی می باشد که ما برای شما عزیران دستور پخت چند مدل را آموزش میدهیم.  

مواد لازم:

شکر یک پیمانه معادل ۱۵۰ گرم

آب یک دوم پیمانه معادل ۸۰ میلی لیتر

سرکه انگور یک چهارم پیمانه معادل ۴۰ میلی لیتر

زعفران(حل شده در آب جوش) یک قاشق سپ خویر معادل ۱۴ میلی لیتر

 

طرز تهیه:

شکر، آب و سرکه را روی حرارت ملایم قرار دهید تا شکر آب شود. سعی کنید مواد را روی حرارت، زیاد هم نزنید.زعفران را اضافه کنید. برای امتحان آن می توانید کمی از آن را با قاشق روی یخ بریزید، اگر مایه سریع گرفت و حالت شکننده پیدا کرد، پولکی آماده است.آن را از روی حرارت بردارید. با یک قاشق سوپخوری روی کاغذ آلومینیومی که از قبل چرب کرده اید، بریزید تا سرد شود.

 

نکته :

اگر پولکی زیاد روی حرارت بماند، مزه تلخی به خود می گیرد و اگر زمان کمی روی حرارت بماند، ترد و شکننده نمی شود . تهیه پولکی ساده را اموزش داديم همان طور كه ديدي اين يكي از ساده ترين انواع پخت پولكي مي باشد براي اين كه بتوانيد بقيه طعم ها و مزه ها را درست كنيد كافيه تنها پودر ان طعم دلخواه خود را قبل از خشك شدن پولكي اضافه كنيد تا به ان بچسبد.

 

پولکی مغزدار اصفهان در بشقاب

عرضه بهترین پولکی و گز اصفهان

سایت اصفهان گز با عرضه و فروش پولکی اصفهان در طمع و مدل ها مختلف توانسته اعتماد بسیاری از مشتری های خود جلب کند. هر چقدر مواد استفاده شده در ساخت گز و پولكي داراي كيفيت بالاتري باشند در نتيجه محصول بدست امده داراي كيفيت بسيار قابل توجهي مي باشد .

 

بهترين پولكي كه در فروشگاه هاي اصفهان عرضه مي شود داراي عطر خوب و طعم زعفران مي باسد و هم چنين بهترين گزي كه در اصفهان ووليد و عرضه مي شود داراي خشبار ( پسته و بازام و فندق ) با كيفيت بالا و انگلين و گلاب با كيفيت مي باشد . و مي توان گفت در اصفهان كسي كه همه ي اين موارد را رعايت مي كند و عرضه كننده بهترين و گز و پولكي در شهر اصفهان است برند كرماني مي باشد كه داراي كيفيت بالايي مي باشد.

 

کارگاه پولکی اصفهان

فروش انواع پولکی درجه یک قیمت مناسب

پولکی که از شیرینی های محبوب و خوش طعم شهر اصفهان است از دیرباز جایگزین مناسبی برای قند و شکر به شمار می رفت. مصرف بالای این شیرینی سبب شده تا جهت تعادل در چرخه ی عرضه و تقاضا مراکز فروش انواع پولکی با درجه کیفی بالا افزایش یابند.

فروش انواع پولکی هم چون: زعفراني، ليمویی، چاي ترش، گل محمدي و … با کیفیت بالا و قیمت مناسب در وب سایت بازرگانی آرتا عرضه می گردد که میتوانید با اطمینان خاطر آن را خریداری نمایید. در راستای تسهیل در خرید مشتریان خرد و کلان، کارشناسان ما در مجموعه مشتریان را در انتخاب بهترین نوع پولکی راهنمایی خواهند کرد.

 

پولکی در ظرف

آخرین قیمت عمده انواع گز اصفهان

جهت اطلاع از آخرین قیمت عمده انواع گز اصفهان می توانید به سایت بازرگانی آرتا مراجعه کنید. لیست قیمت این محصولات به صورت جامع در سایت بارگزاری شده است و به راحتی قابل مشاهده و بررسی می باشد.
لازم به ذکر است که برخی قنادی های با سابقه در استان اصفهان قیمت فروش جزء و کل را یکسان اعلام می کنند تا خریدی رضایت بخش را برای مشتریان به ارمغان آورند. بازرگانی آرتا آماده ی با فروش انواع گز به صورت عمده و با قیمتی مناسب می باشد.

 

پولکی کنجدی

خرید اینترنتی انواع پولکی اصفهان با کیفیت و قیمت عالی

امروزه با جهش زندگی به سمت ماشینی شدن و استفاده از ابزار های پیشرفته، نحوه ی خرید نیز نیازمند تغییرات است تا در وقت و هزینه ها صرفه جویی شود.

خرید اینترنتی از پدیده هایی است که در چند دهه اخیر گسترش چشمگیری داشته است. بنایراین خرید اینترنتی بهترین گزینه برای صرفه جویی در وقت و هزینه های اضافی است.

برای خرید اینترنتی انواع پولکی اصفهان با کیفیت و قیمت عالی، می توانید به وب سایت بازرگانی آرتا مراجعه کرده و  محصول مورد نظر را در کم ترین زمان ممکن سفارش و دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما