کارخانه گز فردوس بلداجی مغز پسته ای

کارخانه گز فردوس که در بلداجی مشغول به کار است، بهترین گز مغز پسته ای را در زیباترین نوع بسته بندی روانه بازار فروش می کند. انواع گز فردوس بلداجی که با توجه به ذائقه ها و سلیقه های مختلف تولید شده است را می توانید مستقیماً از تولیدی تهیه کنید.

کارخانه گز فردوس، یکی از قدیمی ترین کارخانه های تولید گز در بلداجی است که از آن می توان به عنوان بهترین برند گ بلداجی یاد کرد. گز مغز پسته ای، یکی از خوش طعم ترین گز های تولیدی این مجموعه است که با قیمت ویژه در سایت بازار گز به فروش می رسد.
خرید مستقیم از کارخانه گز فردوس بلداجی، مزیت هایی از قبیل کاهش هزینه را برای خریدار گز مغز پسته ای به همراه خواهد داشت. حال فرق نمی کند خریدار عمده گز باشید یا خریدار خرد.

کارخانه گز

لیست محصولات گز فردوس بلداجی

کارخانه گز فردوس، روز به روز با پیشرفته شدن تکنولوژی، از به روزترین دستگاه های تولید گز استفاده کرده و اولویت اصلی خود را برای جذب مشتری، استفاده از مواد اولیه مرغوب برای آماده سازی گز قرار داده است.
با پیشرفته شدن خط تولید گز کارخانه فردوس، به تنوع محصولات این برند هم افزوده شده. دسترسی به لیست محصولات گز فردوس بلداجی هم به کمک مشاورین سایت بازار گز اصفهان مقدور است و هم شما می توانید از طریق سایت رسمی شرکت، به آن دسترسی پیدا کنید.

گز فردوس بلداجی

بهترین گز مغز پسته ای فردوس

گز فردوس بلداجی، بیشترین مانور را بر روی تولید انواع گز پسته ای می دهد. در لیست محصولات گز بلداجی از برند فردوس، گز های مغز بادامی و … کمتر دیده می شود. بهترین گز مغز پسته ای فردوس بلداجی عبارتند از:

  • گز لقمه ترنجبینی ۴۰%
  • گز آردی ۴۴% استاد کار
  • گز لقمه سلطان ویژه
  • گز لقمه ای زعفرانی ۴۰%
  • و … .

گز فردوس بلداجی گز فردوس کارخانه گز گز فردوس بلداجی

لازم به ذکر است که هر اندازه درصد بیشتری از مغز پسته در تولید گز لقمه ای و یا گز آردی مغزدار پسته ای استفاده شده باشد، قیمت خرید و فروش بالاتر خواهد رفت.
منبع:isfgaz.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما