فروش پولکی ساده اصفهانی در سراسر کشور

اگر تابه حال به شهر اصفهان سفر کرده باشید مطمئناً از سوغاتی های بی نظیر آن استفاده کرده اید. علاوه بر گز و سوهان اصفهان یکی از پرمصرفترین و پرفروشترین سوغاتی این شهر پولکی اصفهانی است که با آب و عسل یا با شکر درست می شود که جایگزین قند به همراه چای مورد استفاده قرار می گیرد؛ برای افرادی که دارای بیماری دیابت می باشند بسیار مناسب است. کارخانجات پولکی اصفهان، تولیدکننده بهترین پولکی در ایران می باشند.

فروش پولکی ساده اصفهانی در سراسر کشور

انواع مختلف پولکی را بشناسید

انواع مختلف پولکی را بشناسید همانطور که گفته شد پولکی اصفهانی یکی از پرفروشترین سوغات اصفهان در سراسر کشور می باشد. انواع پولکی با طعم های مختلفی در بازار به فروش می رسد که دارای خواص پزشکی و درمانی زیادی است که در زیر به آن اشاره می کنیم.

  • پولکی زنجبیلی: این نوع از پولکی با زنجبیل، آب، عسل درست می شود و چون که زنجبیل به کار رفته در پولکی دارای فیبر است خواص درمانی زیادی دارد از حالت تهوع در بارداری، کولیک، کم اشتهایی و استفراغ جلوگیری می کند این نوع پولکی یک خاصیت جادویی در بدن دارد.
  • پولکی نعنایی: در این نوع از پولکی اصفهانی که با دم کرده نعناع و عسل درست می شود؛ طرفداران زیادی را به دلیل طعم و خاصیت درمانی جلب خود کرده است. نعناع خاصیت گرمی دارد وقتی با پولکی درست می شود برای درمان اسهال، دردهای قلبی، تقویت اعصاب بسیار مناسب و مورد استفاده قرار می گیرد.
  • پولکی نارگیلی: یکی دیگر از انواع پولکی پر خاصیت و پرفروش است که با پودر نارگیل و شکر و آب درست شده و دارای خواص درمانی مثل تقویت سیستم ایمنی بدن، سلامت دندانها، جلوگیری از عفونت های ادراری و مانع از پوکی استخوان می شود.

برای نگهداری انواع پولکی باید به نکاتی توجه کرد آنها را در جای خشک و دور از رطوبت قرار داد، باید برای جلوگیری از چسبندگی در ظرف پلاستیکی درب بسته محکم نگهداری شود و بعد از مصرف دوباره درب ظرف را محکم در جای خشک و خنک گذاشته شود.

شکلات تخته ای گلرود است، محصولی که بسیار خوش طعم است که انواع بسیار مختلفی را دارند و یک محصول محبوبی است.

فروشنده بهترین پولکی اصفهانی چه کسی است؟

فروشنده بهترین پولکی اصفهانی چه کسی است؟ پولکی های اصفهانی از تنوع زیادی برخوردار است که فقط به ۳ نوع آن اشاره کردیم؛ پولکیها با طعم و خواص مختلفی مانند پولکی زعفرانی، پرتقالی، پسته ای و زرشکی وجود دارد که از انواع دیگر پولکی می باشد که همه این نوع پولکیها در بسته بندی های بهداشتی و استاندارد در وزن های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. شکلات کادویی آیدین به عنوان یک هدیه بسیار عالی برای افرادی است که می خواهند برای اولین بار به منزل کسی بیایند یا جهت تبریک مناسبتی به جایی بروند.

این پولکیها به دلیل طرفداران زیاد و پرفروش بودن آن در سراسر کشور از فروشنده پولکی اصفهانی حرفه ای در زمینه ی اصل بودن پولکیها، در فروشگاه ها و مغازه ها استفاده می شود. یک نکته مهم در فروش بالا این نوع از پولکیها به دلیل قیمت مناسب برای همه اقشار جامعه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما